Дата підготовки: | Грудень 2023 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження ринку пластикових диспенсерів та щіток для чищення протягом грудня 2022-листопаду 2023. В ході аналізу було досліджено, сегментацію ринку за основними постачальниками в штуках та гривнях, співвідношення відносно цінової пропозиції та поділ за видами імпортерів – рітейлери та дистриб’ютори. Розроблено список основних споживачів товарів з їх юридичними даними.
Ринок пластикових виробів проведений для наступних категорій товарів:
• Пластикові диспенсери для рідкого мила (наливне, піни);
• Пластикові диспенсери для паперових серветок (листові, складні, рулонні);
• Пластикові диспенсери для паперових рушників (листові, складні, рулонні);
• Пластикові диспенсери для індивідуальних покриттів на сидіння для унітазу;
• Пластикові диспенсери для туалетного паперу (листові складні, рулонні);
• Щітки для чищення (унітаз, підмітання, миття поверхонь – стіни, стеля).
1 Загальний аналіз ринку України. Період для аналізу: грудень 2022 – листопад 2023 рр. включно
- Сегментація ринку та його перерозподіл за основними постачальниками - проміжні продавці (клінінг компанії, дистриб’ютори, рітейл тощо; ємкість у %, шт., грн.)
- Співвідношення об’ємів ринку збуту залежно від цінової пропозиції (від коштовних професійних до дешевих побутових; ємкість у %, шт., грн.)
2 Аналіз імпорту за кодами УКТЗЕД: 3922, 3923, 3924, 3925, 3926, 9603. Період імпорту для аналізу: грудень 2022 – листопад 2023 рр. включно:
- Сегментація імпорту (клінінг компанії, дистриб’ютори, рітейл тощо)
- Обсяг імпорту відповідно до сегментації (оцінка в %, шт., грн.). Співвідношення обсягів імпорту залежно від цінової пропозиції (оцінка за брендами та моделями за можливістю: від коштовних професійних до дешевих побутових);
- Основні імпортери продукції згідно до переліку предметів вивчення (рейтинг згідно до сегментації).
3. Перелік потенційних клієнтів для створення пропозиції щодо введення продуктів під ВТМ (власна торгова марка). Мережі магазинів, АЗС, закладів громадського харчування, готелів, виробники товарів, що використовують диспенсери – у вигляді списку юридичних осіб з сайтами.
4. Внутрішній ринок виробників витратних матеріалів – папір, мило, серветки, одноразові накладки для унітазів, рушники тощо згідно до переліку предметів вивчення з часткою кожного на ринку України:
- Загальний обсяг ринку в період грудень 2022 – листопад 2023 рр. У ваговому та грошовому вимірі
- Список та оціночні частки основних операторів.
1. Основні оператори на ринку продукції за видами і типами , грудень 2022-листопад 2023 рр., в грошовому та кількісному вираженні, млн. грн., шт.
2. Структура ринку відносно цінової пропозиції на товар по найбільшим категоріям
3. Сегментація імпорту досліджуваних категорій за видами імпортерів , грудень 2022-листопад 2023 рр., в кількісному вираженні, млн. шт.
4. Обсяг імпорту досліджуваних категорій за видами, грудень 2022-листопад 2023 рр., в грошовому та кількісному вираженні, млн. грн., шт.
5. Структура імпорту відносно цінового сегменту товарів по найбільшим категоріям
6. Основні імпортери продукції за видами і типами, грудень 2022-листопад 2023 рр., в грошовому та кількісному вираженні, млн. грн., шт.
7. Перелік потенційних клієнтів за категоріями відносно виручки на ринку
8. Об’єми виробництва витратних матеріалів на ринку диспенсерів , грудень 2022-листопад 2023 рр., в грошовому та ваговому вираженні, млн. грн., тис. тонн
9. Об’єми виробництва витратних матеріалів на ринку диспенсерів за операторами, грудень 2022-листопад 2023 рр., в грошовому та ваговому вираженні, млн. грн., тис. тонн