in stock

Аналітична записка з ринку побутової хімії в Україні. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
5400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку побутової хімії в Україні. Було проаналізовано нинішній стан і перспективи розвитку в Україні.
Загалом ринок рідкої побутової хімії до війни характеризувався високою концентрацією: три провідні компанії: Procter&Gamble, ПАТ "Вінницяпобутхім" і ТОВ "Фірма "СВ" - забезпечували понад 40% реалізації товарів вітчизняного виробництва в досліджуваних категоріях. Однак ситуація кардинально змінилася після 24 лютого.
Один з основних виробників побутової хімії в Україні - ПАТ "Вінницяпобутхім" припинив роботу, оскільки його власником є російська фірма "Невская косметика". Нею володіє громадянин Росії Володимир Плесковських, у вересні його активи заарештувала СБУ і передала Національному агентству України АРМА (Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів).
Значна кількість іноземних виробників була змушена шукати нові шляхи постачання своєї продукції в Україну. Багато з них мали виробничі потужності в Росії та реалізовували вироблені там товари на український ринок і весь умовний "СНД" загалом. Наприклад, Unilever мали єдиний координаційний офіс для Росії, Білорусі та України.

Детальний зміст:

1. Тенденції ринку побутової хімії в Україні
2. Структурування ринку побутової хімії
3. Зовнішня торгівля
4. Уподобання споживачів щодо товару
5. Висновки

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура рынка жидкой бытовой химии по выделенным категориям товаров, 2022 гг., %
2. Доля детской линии на рынке бытовой химии (средства для стирки), 2017, 2022, в натуральном выражении, %
3. Структура импорта бытовой химии, в натуральном выражении, 2017, 2021 и 2022 гг.
4. Динамика поисковых запросов по бытовой химии (средства для стирки, средства для уборки, средства для мытья посуды)

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами