in stock

Аналіз ринків онлайн-платформ по доставці ліків в Україні за 2019 - 6 місяців. 2021 рр.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2021 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 12
Спосіб оплати: наличный либо безналичный расчет, предоплата
Спосіб отримання: электронной почтой либо курьером в электронном или в печатном виде
Мова звіту: українська, російська, англійська
40050 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики Pro-Consulting підготували дослідження ринка онлайн-платформ для покупки, доставки ліків в Україні у період 2019-6 місяців. 2021 Під час дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку онлайн-платформи, розраховано ємкість ринку. Виділено частки основних операторів. Проаналізовано запити інтерент-аудитоорії. Також було проведено телефонне опитування, на підставі якої було складено портрет споживача. На підставі дослідження були сформовані висновки та сформульовано рекомендації щодо розробки інтернет-платформ для доставки лікарських засобів.
2019 р., коли людство вперше зіткнулася з глобальною пандемією, став тестом для багатьох роздрібних торговців у фармацевтичному бізнесі.
В умовах жорсткої пандемії та переорієнтації великої кількості покупців на онланй-покупки, боротьба за клієнтів перейшла до цифрового простору (маркет-плейси, інтернет-ресурси аптечних мереж, мобільні додатки, послуги доставки тощо).
У 2020 році 24,8 млн. споживачів в Україні є користувачі інтернету. 33% українців були постійними покупцями в Інтернеті (2020 рік), тоді як у 2019 році цей показник склав 29%. Обмеження карантину пов'язані з пандемією Covid-19, що прискорила тенденцію переходу українців в онлайн-сферу.
В рамках телефонного дослідження було опитано 1281 респондентів, чоловіків та жінок, серед яких 39,3% - 26-35 років, у 28,8% - 36-45, у 18,8% - 46+ та 13,1% - до 25. 55,4% респондентів мають дітей віком до 18 років, які живуть з ними.
Споживачі середнього віку є найбільш активними покупцями з багатьох причин:
• спектр споживаних препаратів різноманітний;
• споживачі схильні експериментувати;
• вони вимогливі до функціонального наповнення та цінових характеристик: "дорогі ліки – якісні»
• Люди середнього віку схильні займатися діагностикою здоров'я, споживаючи препарати для підтримки молоді, краси.
Результати досліджень показують, що головним покупцем лікарських засобів являються жінки - 55,3% у віці 26-35 років. Вони найчастіше вирішують які препарати потрібно купувати, навіть якщо покупку здійснює чоловік.
Активним користувачам онлайн-платформ доставки ліків вже вдалося оцінити багато переваг в послугах доставки:
• Збереження часу - 41,1%;
• сприятлива цінова політика. У інтернет-магазинах ліки дешевше. Це пов'язано з відсутністю витрат на оренду торгової зони, складу (у випадку інтернет-аптеки) - 30%;
• Широкий діапазон - 21,1%. На спеціалізованих платформах можна протягом короткого часу проглянути потрібні препарати і знайти малодоступний.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис та тенденції розвитку онлайн-платформ для продажу та доставки препаратів в Україні
1.2. Кількість аптек на душу населення в регіонах України
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, короткий опис та особливості законів)
2.2. Податки та збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу, плани їх змін (якщо доступно))
3. Основні оператори ринку та їх характеристики:
4. Брендінг та реклама (аналіз позиціонування операторів на ринку, наявність у каналах просування)
5. Ціна та ціноутворення проданих товарів та послуг
6. Споживачі та їх уподобання ( за результатами телефонного опитування)
6.1. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукові запитів та видача конкурентів
6.2. Аналіз задоволеності клієнтів щодо послуг компанії на основі зворотного зв'язку з джерел Інтернету
6.3. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача (за результатами телефонного опитування)
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку доставки ліків в Україні
7.2. Створення гіпотез розвитку ринку в 2022 - 2024 роках.
7.3. Рекомендації щодо виходу ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT - концепції замовника
8.2. PEST - аналіз ринку
8.3. Ризики та бар'єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Кількість аптек та аптечних пунктів в областях України і кількість людей на 1 аптеку 2019-1 пол.2021, в натуральном вираженні, тис. шт (чел), %
2. Логотипи та вислови основних операторів ринку
3. Представленність основних операторів ринку в каналах просування
4. Функціонал сайтів основних операторів ринку
5. Показники основних операторів ринку на додатках для Android и iOS
6. Показники основних операторів ринку на платформах Facebook, Instagram, каналу YouTube
7. Ціни на доставку лікарських препаратів, грн.
8. Тарифи Нової Пошти
9. Тарифи Укрпочти
10. SWOT – аналіз концепції замовника
11. PEST – аналіз ринкового направлення

Перелік графіків і діаграм:

1. Частка користувачів Інтернету в Україні, %
2. Динаміка пошукових запитів щодо придбання та доставки ліків в Україні за 2019-1 пол.2021 р.
3. ТОП-сервісів для доставки ліків в Україні на основі пошукових запитів, 2019-1 пол.2021 р.
4. Оцінка користувачів Аптеки Низьких цін на основі даних "Оtzovik"
5. Оцінки аптеки 911 на основі відгуків клієнтів, HotLine
6. Оцінка користувачів Glovo по даним" Оtzovik "
7. Частота споживання ліків ( за результатами телефонного опитування)
8. Спосіб придбання ліків ( за результатами телефонного опитування)
9. Місця для купівлі online/ бронювання/ доставки ліків ( за результатами телефонного опитування)
10. Мотиви використання онлайн-покупок та доставки ліків ( за результатами телефонного опитування)
11. Переваги купівлі ліків у аптеках ( за результатами телефонного опитування)
12. Місця придбання ліків на онлайн-платформах та їх доставки до споживачів. На основі телефонного опитування споживачів без досвіду доставки.
13. Місця придбання ліків на онлайн-платформах та їх доставки до споживачів. На основі телефонного опитування споживачів з досвідом доставки.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами