Дата підготовки: | Березень 2020 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 25 |
Таблиць: | 16 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринків БАДів. В ході аналізу було охарактеризовано основні тренди і тенденції ринку, опрацьовані закони, що регулюють галузь, податки, імпортні та експортні мита. Також було розраховано ємність ринку, проаналізовано імпорт та експорт, визначено основних операторів ринку і досліджено їх діяльність. Були охарактеризовані цільова аудиторія та основні канали збуту, побудовані прогнози подальшого розвитку ринку.
На законодавчому рівні, біологічно активні добавки - це спеціальний харчовий продукт, який додають в раціон. На українському ринку, БАДи з'явилися давно. Сьогодні населенню пропонують свою продукцію понад 200 фірм-виробників біологічно активних добавок
Кількість споживання продукції, а відповідно і попит, на біологічно активні добавки зростає. В Україні, виробництво біологічних добавок в 2019 році зросло на 8,3% в порівнянні з 2018 роком. Український ринок БАДів більш ніж на 70% представлений імпортною продукцією. Частка вітчизняної продукції зростає, але повільно.
До факторів, які мають впливу на ринок БАДів України відносяться:
- зростання доходів населення. Біологічно активні добавки не відносяться до продуктів першої необхідності, тому попит на них залежить від рівня доходів населення і частки витрат на харчування.
- зростання популярності здорового харчування. БАДи позиціонуються, як добавки, які використовуються для зміцнення здоров'я і для дієтичного харчування.
- сезонність попиту. Найчастіше вітаміни і харчові добавки використовують в зимово-весняний період, коли на ринку менше «природних вітамінів» (свіжих овочів, фруктів і ін.);
- прогрес в харчових і фармацевтичних технологіях. Розвиток технологій допомагає створювати продукт більш насичений корисними речовинами, а також пристосовувати його до індивідуальних потреб людей.
Популярність БАДів в наш час зростає, але все ж левова частка населення має недовіру до біологічних добавок. Причиною цьому служать недостатня кількість спеціалізованої літератури, через що ні лікарі, ні люди не володіють знаннями в цій сфері, з іншого боку, інформаційне поле заповнене сумнівними даними. Ще однією причиною є величезна кількість реклами, яка описує неіснуючі якості препаратів. І не відкривши заявленого ефекту, споживач розчаровується та більше не приймає добавку.
У той же час ринок БАДів України все ще перебуває на стадії становлення, тому, як і будь-який інший ринок, він не позбавлений проблем, пов'язаних з дистрибуцією, зі способами розповсюдження, методами просування.
1. Загальна характеристика ринку біологічно активних добавок в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2017 - 2019 рр. (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок обсягів ринку в 2017-2019 рр. в натуральному і грошовому вираженні (виробництво + імпорт - експорт) - оцінка
1.3. Сегментація ринку БАДів в Україні в 2019 р .:
1.3.1. за походженням (в структурі обсягів ринку):
- Частка вітчизняних та імпортних
1.3.2. за формою випуску (в структурі експортних і імпортних поставок) і за призначенням:
- БАД харчової форми випуску: льодяники, пастили, желе, крупка, пасти, бальзами, чаї, сиропи, карамельки, шрот
- БАД в лікарській формі: капсули, таблетки, пігулки, настоянки, екстракти, порошки, гранули, збори, масла, настої, драже, шипучі таблетки
2. Державне регулювання ринку
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну (якщо є))
3. Динаміка виробництва БАД (біоактивних добавок) в 2017-2019 - без розбивки на види
3.1. Динаміка виробництва в натуральному вираженні в 2017-2019 рр.
3.2. Динаміка виробництва в грошовому вираженні в 2017-2019 рр .. - оцінка
4. Основні оператори на ринку БАД України (виробники та імпортери)
4.1. Основні оператори ринку і їх опис (перелік, коротка характеристика, контакти)
4.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів (на підставі обсягів імпортних поставок і виробництва на ринку)
4.4. Аналіз ринкових часток конкурентів
5. Зовнішня торгівля на ринку БАД України в 2017-2019 рр.
5.1. Експорт продукції в 2017-2019 рр. (обсяги, структура за ТМ, експортні ціни, географія поставок за країнами, основні компанії-експортери та їх частки)
5.2. Імпорт продукції в 2017-2019 рр. (Обсяги, структура за ТМ, імпортні ціни, географія поставок за країнами, основні компанії-імпортери та їх частки)
6. Ціна та ціноутворення на ринку БАД
6.1. Поточні ціни на продукцію в різних каналах збуту (в розрізі основних операторів ринку, порівняння цін в різних каналах збуту) в залежності від форми випуску
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Канали збуту продукції на ринку
7.1. Аналіз існуючих каналів збуту на ринку (аптеки, роздрібні магазини, спеціалізовані магазини (онлайн і офлайн): аналіз переваг та недоліків різних каналів збуту
7.2. Визначення перспективних каналів збуту (лікарі, клініки, мережевий маркетинг). Порівняння і перспективи окремих каналів
8. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача (цільова аудиторія - особливості, стать / вік, уподобання і т.д.) - на підставі кабінетного дослідження. Аналіз пошукових запитів в інтернет по БАДам в Україні в динаміці за 2017-2019 рр. - на підставі даних Google AdWords
9. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2022 рр.
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2022 рр.
9.3. Рекомендації щодо доцільності та перспективності виходу на ринок
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
10.2. PEST - аналіз ринкового спрямування
10.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
10.3.1. Побудова карти ризиків на ринку
1. Загальні показники ринку БАДів в 2017-2019 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
2. Загальні показники ринку БАДів в 2017-2019 рр. в грошовому вираженні, млн грн.
3. Імпортні і експортні мита за 2019 рік
4. Основні оператори ринку БАДів
5. Структурування основних операторів ринку за сегментами
6. Структурування основних операторів ринку за регіонами
7. Частки основних операторів на ринку БАДів в Україні в 2019 р., в натуральному вираженні,%
8. Аналіз динаміки ринкової частки операторів в 2018 – 2019 р.
9. Ціни на продукцію основних операторів ринку, грн.
10. Переваги і недоліки різних каналів збуту
11. Перспективи каналів збуту
12. Пошукові запити користувачів Googlе за 2017-2019 рр., загальна кількість запитів за рік
13. SWOT - аналіз ринку БАДів
14. PEST - аналіз ринку БАДів
15. Сегментація ринкових ризиків
16. Карта ризиків ринку БАДів
1. Сегментація БАДів на вітчизняні та імпортні, в натуральному вираженні
2. Структура БАДів за формою випуску в експортних поставках в 2017-2018 рр., в натуральному вираженні
3. Структура БАДів за формою випуску в імпортних поставках в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні
4. Структура БАДів харчової форми випуску в експортних поставках в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні
5. Структура БАДів харчової форми випуску в імпортних поставках в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні
6. Структура БАДів лікарської форми випуску в експортних поставках в 2017- 2019 рр.
7. Структура БАДів лікарської форми випуску в імпортних поставках в 2017- 2019 рр.
8. Динаміка виробництва БАДів в Україні в 2017-2019 рр. в натуральному вираженні, тис. т.
9. Динаміка виробництва БАДів в Україні в 2017-2019 рр. в грошовому вираженні, млн грн
10. Структурування основних операторів ринку
11. Обсяги експорту БАДів в 2017-2019 рр. в натуральному вираженні, т.
12. Обсяги експорту БАДів в 2017-2019 рр. в грошовому вираженні, млн дол
13. Середні експортні ціни БАДів в 2017-2019 рр .. дол / кг
14. Структура експорту за торговими марками
15. Структура експорту за країнами
16. Структура експорту за компаніями - експортерами, у натуральному вираженні
17. Обсяги імпорту БАДів в 2017-2019 рр. в натуральному вираженні, тис. т.
18. Обсяги імпорту БАДів в 2017-2019 рр. в грошовому вираженні, млн. дол.
19. Основні торгові марки БАДів, імпортованих в Україну в 2017-2019 рр.
20. Середні імпортні ціни на БАДи в 2017-2019 рр.
21. Географія поставок БАДів в 2017-2019 рр.
22. Основні компанії - імпортери в 2017-2019 рр.
23. Сезонність пошукових запитів користувачів Googlе в 2019 рр., тис. шт. / місяць
24. Місцезнаходження потенційних споживачів за 2017-2019 рр.
25. Прогноз розвитку ринку в 2020 – 2022 рр., тис. т.