Дата підготовки: | Січень 2021 року |
Кількість сторінок: | 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 26 |
Таблиць: | 19 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку БАДів в Україні за 2020 рік. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку БАДів, а саме вітамінів, вітамінно-мінеральних комплексів, спортивного харчування і т.д.
Провівши аналіз ринку біологічно-активних добавок було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, БАДи не відносяться до продуктів першої необхідності і є продуктом дорогим, тому попит на них залежить від рівня доходів населення і частки витрат на харчування та охорону здоров'я. Також на ринку присутні сезонність попиту (вітаміни і харчові добавки частіше використовують в зимово-весняний період, коли на ринку менше «природних вітамінів» (свіжих овочів, фруктів і ін.), Проте, 2020 рік зламав всю традиційну сезонність на ринку БАДів. Пік попиту був зафіксований навесні, на старті епідемії коронавируса.
В Україні частішими є запити українською мовою «Бади», причому зафіксовані спалахи а травні і листопаді-грудні 2020 року.
2020 рік став для галузі особливим: через пандемію COVID-19 своїм здоров'ям зацікавилися навіть ті, кого раніше ці питання не турбували.
Український ринок БАДів більш ніж на 80% представлений імпортною продукцією. У натуральному вираженні в 2020 році обсяг імпорту біологічних добавок в Україні був на 70% більше, в порівнянні з 2019 роком.
До спеціальних харчових продуктів, БАД та сировини для їх виробництва, що ввозяться на територію України, застосовуються вимоги щодо процедур контролю, експертиз, надання дозволів, встановлення санітарно-епідеміологічних нормативів, регламентів аналогічно тим вимогам, які застосовуються до відповідної продукції, виробленої в Україні. Контроль над дотриманням порядку ввезення спеціальних харчових продуктів, БАД та сировини для їх виготовлення на митну територію України здійснюється митною службою відповідно до статті 17 Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» (1998 р, Із змінами і доповненнями) .
Провівши аналіз ринку було зафіксовано, що більшість як виробників, так і імпортерів знаходяться в Київській області. Це пов'язано зі зручною логістикою для виробництва і продажів, а також наявністю великої кількості потенційних клієнтів. Незважаючи на те, що концентруються оператори в декількох регіонах, реалізують свою продукцію вони на території всієї України.
З кожним роком БАДи стають все більш популярними. З метою підвищення стійкості до вірусів та інфекцій і зміцнення імунної системи споживачі все більше приділяють увагу харчуванню, доповнюючи його вітамінами.
Однак, на сьогоднішній день, проблемою ринку БАДів є те, що основна частина продукції реалізується через велику кількість дистриб'юторів, які можуть бути недобросовісними і продавати поганої якості БАДи під ім'ям вже зарекомендованого виробника, що згодом призводить до недовіри до дієвості препарату. Наслідки такої діяльності зменшують попит на продукцію БАДів.
1. Загальна характеристика ринку біологічно активних добавок в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2020 рр. (Історія розвитку, специфіка, проблеми, причини впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок обсягів ринку в 2020 рр. в натуральному і грошовому вираженні (виробництво + імпорт - експорт) - оціночно
1.3 Оцінка тіньового сектора в галузі, розрахунок обсягів і опис конкуренції
1.4. Сегментація ринку БАДів в Україні в 2020 г.:
1.4.1. за походженням (в структурі обсягів ринку):
- Доля Вітчизняних та імпортних
1.4.2. за формою випуску (в структурі експортних і імпортних поставок) і за призначенням:
- БАД харчової форми випуску: льодяники, пастили, желе, борошно грубого помелу, пасти, бальзами, чаї, сиропи, карамельки, шрот
- БАД в лікарській формі: капсули, таблетки, пігулки, настоянки, екстракти, порошки, гранули, збори, масла, настоїв, драже, шипучі таблетки
2. Державне регулювання ринку
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну (якщо є))
3. Динаміка виробництва БАД (біоактивних добавок) в 2020 рр. - без розбивкою на види
3.1. Динаміка виробництва в натуральному вираженні в 2020 рр.
3.2. Динаміка виробництва в грошовому вираженні в 2020 рр.- оціночно
4. Основні оператори на ринку БАД України (виробники та імпортери) (на офіційному і тіньовому ринку)
4.1. Основні оператори ринку і їх опис (перелік, коротка характеристика, контакти)
4.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів (на підставі обсягів імпортних поставок і виробництва на ринку)
4.4. Аналіз ринкових часток конкурентів
5. Зовнішня торгівля на ринку БАД України в 2020 рр. рр.
5.1. Експорт продукції в 2020 рр. рр. (Обсяги, структура по ТМ, пор. Ціни, географія поставок по країнах, основні компанії-експортери та їх частки)
5.2. Імпорт продукції в 2020 рр. рр. (Обсяги, структура по ТМ, пор. Ціни, географія поставок по країнах, основні компанії-імпортери та їх частки)
6. Ціна та ціноутворення на ринку БАД (на офіційному і тіньовому ринку)
6.1. Поточні ціни на продукцію в різних каналах збуту (в розрізі основних операторів ринку, порівняння цін в різних каналах збуту) в залежності від форми випуску
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Канали збуту продукції на ринку (на офіційному і тіньовому ринку)
7.1. Аналіз існуючих каналів збуту на ринку (аптеки, роздрібні магазини, спеціалізовані магазини (онлайн і оффлайн): аналіз переваг та недоліків різних каналів збуту
7.2. Визначення перспективних каналів збуту (лікарі, клініки, мережевий маркетинг). Порівняння і перспективи окремих каналів
8. Переваги споживачів относительно продукції портрет споживача (цільова аудиторія - особливості, стать / вік, уподобання і т.д.) - на підставі кабінетного дослідження. Аналіз пошукових запитів в інтернет по БАДам в Україні в динаміці за 2020р. - на підставі даних Google AddWords
9. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2022 рр.
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2022 рр.
9.3. Рекомендації щодо доцільності та перспективності виходу на ринок
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
10.2. PEST - аналіз ринкового спрямування
10.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
10.3.1. Побудова карти ризиків на ринку
1. Загальні показники ринку БАДів в 2020 році, в натуральному вираженні, тис. Тонн
2. Імпортні і експортні мита за 2020 рік
3. Виробництво БАДів в 2020 році, в натуральному вираженні
4. Виробництво БАДів в 2020 році, в грошовому вираженні
5. Виробники та дистриб'ютори ринку БАДів в Україні (за даними фінансової звітності за 2019 рік)
6. Основні оператори ринку БАДів
7. Структурування основних операторів ринку за сегментами
8. Структурування основних операторів ринку по регіонах
9. Частки основних операторів на ринку БАДів в Україні в 2020 р в натуральному вираженні,%
10. Аналіз динаміки ринкової частки операторів з 2019 по 2020 рік
11. Основні торгові марки БАДів імпортованих в Україну в 2020 році, в натуральному виразу, тис. Тонн, у грошовому вираженні, млн дол
12. Ціни на продукцію основних операторів ринку, грн.
13. Переваги і недоліки різних каналів збуту
14. Перспективи каналів збуту
15. ТОП-10 запитів користувачів Googlе за 2019-2020 рр.
16. SWOT - аналіз ринку БАДів
17. PEST - аналіз ринку БАДів
18. Сегментація ринкових ризиків
19. Карта ризиків ринку БАДів
1. Динаміка запитів Гугл в Україні в 2020 році
2. Сегментація БАДів на вітчизняні та імпортні в 2020 році, в натуральному вираженні
3. Структура БАДів за формою випуску в експортних поставках у 2020 році, в натуральному вираженні
4. Структура БАДів за формою випуску в імпортних поставках в 2020 році, в натуральному вираженні
5. Структура БАДів харчової форми випуску в експортних поставках у 2020 році, в натуральному вираженні
6. Структура БАДів харчової форми випуску в імпортних поставках в 2020 році, в натуральному вираженні
7. Структура БАДів лікарської форми випуску в експортних поставках у 2020 році, в натуральному вираженні
8. Структура БАДів лікарської форми випуску в імпортних поставках в 2020 році, в натуральному вираженні
9. Динаміка (помісячна) виробництва БАДів в 2020 році, в натуральному вираженні,% щодо попереднього місяця
10. Структурування основних операторів ринку
11. Структура експорту БАДів в 2020 році, в натуральному вираженні
12. Обсяг експорту БАДів в 2020 році, в натуральному вираженні, тис. т.
13. Обсяг експорту БАДів в 2020 році, в грошовому вираженні, млн дол
14. Середні експортні ціни БАДів в 2017-2019 рр .. дол / кг
15. ТОП-5 експортерів БАДів в 2020 році, в натуральному вираженні
16. Структура експорту по країнах в 2020 році, в натуральному вираженні
17. Обсяг імпорту БАДів в 2020 році, в натуральному вираженні, тис. т.
18. Статистика захворюваності Covid-19 в Україні в 2020 році, тис. чол. (Зростаючим підсумком)
19. Обсяг імпорту БАДів в 2020 рр. в грошовому вираженні, млн. дол.
20. Середні імпортні ціни на БАДи в 2020 році
21. Географія поставок БАДів в Україні в 2020 році
22. Основні компанії - імпортери в 2020 році
23. Основні зовнішні фактори впливу на формування ціни в Україні в 2020 році
24. Структура населення України за віковими групами (станом на 1 лютого 2020 року)
25. Динаміка ТОП-10 запитів користувачів Googlе за 2019-2020 рр ..
26. Прогноз розвитку ринку в 2020 - 2 022 рр., тис. т.