Маркетингові дослідження при економічній нестабільності
1207

Маркетингові дослідження при економічній нестабільності

У поточний період ситуація та умови роботи на ринках динамічно змінюються і часто не на краще. Разом з цим у суб'єктів підприємницької діяльності зростає необхідність частіше проводити маркетингові дослідження для своєчасного реагування на ситуацію, одержання прогнозів її трансформації в коротко- та середньостроковій перспективі.

Маркетингові дослідження від компанії Pro-Consulting корисні і новому, і бізнесу, що вже давно діє. Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.

Новим гравцям маркетингові дослідження особливо корисні даними про:

  • інвестиційний потенціал економічної сфери, що цікавить;
  • рівень та практику конкуренції на конкретному споживчому ринку;
  • можливу частку майбутнього бізнес-проекту у загальному обсязі ринку;
  • особливості, вигідність і потенційних партнерів в регіонах країни і за кордоном;
  • перспективні напрями та стратегії розвитку підприємства.

Вже існуючим ринковим суб'єктам важливо як мінімум утриматися на ринку, що буває непросто в нинішніх умовах. А для досягнення цілей розширення та підвищення прибутковості бізнесу маркетингові дослідження абсолютно необхідні. Завдяки їм можна визначити:

  • поточну позицію підприємства на ринку;
  • ризики для реалізації довгострокових планів, пов'язані з конкурентами, та шляхи їх мінімізації;
  • настрої, мотиви та моделі поведінки споживачів, їх відношення до пропозиції замовника дослідження;
  • силу впливу постійних та тимчасових факторів, спричинені ними тенденції зміни ситуації на ринку;
  • ефективність каналів збуту та методів просування продукції;
  • результативність реалізації прийнятої маркетингової стратегії, необхідність та напрями її коригування.

Компанія Pro-Consulting виконує маркетингові дослідження за технічними завданнями клієнтів, тому кожне з них має індивідуальний характер. З понад 2400 кейсами з дослідження ринків України можна ознайомитись у каталозі готових проектів.

На самому початку співпраці ми знайомимо потенційних замовників з наявними можливостями щодо отримання та обробки інформації про ринок, типовими напрямками аналізу.

Зазвичай маркетингові дослідження включають розділи:

1. Загальні відомості про ринок:

  • обсяги виробництва та зовнішніх поставок цільових товарів у грошовому та кількісному вираженнях;
  • розрахунок ємності ринку в динаміці за досліджуваний період із прогнозом на певну перспективу;
  • сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією імпорту та експорту, операторами та іншими ознаками;
  • перелік та основні результати впливу потужних факторів впливу;
  • тенденції зміни ринкової ситуації;
  • у якості приклада структури реального ринкового звіту перегляньте структуру аналізу ринку кліматичного обладнання в Україні.

2. Опис системи державного регулювання:

  • положення чинної нормативної бази;
  • податкове навантаження на суб'єкти цільової економічної сфери;
  • необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
  • правила проведення держзакупівель та участі у тендерах;
  • озвучені наміри уряду щодо внесення змін до системи регулювання ринку.

Якщо ви не впевнені, які саме аналітичні блоки необхідні вам, зв'яжіться з нами – консультант поставить правильні запитання та запропонує відповідну структуру дослідження під ваші цілі та завдання – контакти.

3. Споживчі маркетингові дослідження, у тому числі й польові:

  • портрет споживчої аудиторії;
  • поширені у соціальному середовищі настрої, споживчі тренди;
  • моделі поведінки покупців у звичайних магазинах та на електронних торгових майданчиках;
  • ставлення споживачів до брендів та товарів;
  • споживання в сегментах В2G та В2В;

4. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів;
  • асортимент та властивості товарів, що конкурують;
  • стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
  • конкурентні ризики для бізнесу;
  • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.

5. Аналіз інвестиційного потенціалу та вигідності ринку:

  • факторне порівняння ринкових ніш та зовнішніх ринків;
  • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT та PEST-аналізу;
  • можливості для організації та розвитку бізнес-проектів.

Маркетингові дослідження можуть містити інші розділи відповідно до інтересів замовника. Детальніше дізнатися про зміст послуги та замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами