Коли, навіщо і як варто провести аналіз ринку
1310

Коли, навіщо і як варто провести аналіз ринку

Система економічних відносин, яка має назву ринок, постійно перебуває під впливом різноманітних факторів і сил. Під їх впливом змінюється середовище, в якому діють учасники ринку. Водночас змінюються умови та можливості для отримання прибутку – головної мети будь-якого бізнес-проекту. Ефективність управління підприємством та інвестицій безпосередньо залежить від проінформованості менеджера про ринкову ситуацію в даний момент часу та тенденції її подальшого розвитку.

Рекомендуємо ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку, щоб усвідомити всі можливості даного аналітичного інструменту.

Необхідність провести аналіз ринку виникає тоді, коли підприємець розуміє, що йому не вистачає даних для осмисленого прийняття та реалізації важливих рішень, таких як:

  • створення та виведення на ринок нового гравця;
  • розширення сфери діяльності для вже існуючого бізнесу;
  • зміна торгової пропозиції, складу бренду;
  • розробка чи коригування маркетингової стратегії;
  • визначення шляхів покращення ринкової позиції за умов конкуренції;
  • переформатування роботи підприємства з метою виведення його із кризового стану.

Отже, рішення провести аналіз ринку ухвалено. Постає питання, як його грамотно реалізувати. У якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте, наприклад, структуру аналізу ринку флоат-скла в Україні та Європі – за аналогічною чи адаптованою структурою можна проаналізувати і ваш ринок.

Можна, звичайно, провести аналіз ринку самостійно, але якісно це можна зробити лише за умови наявності можливостей для збору та обробки необхідних даних, а також кваліфікованих та досвідчених фахівців. Не кожен ринковий суб'єкт здатний провести аналіз ринку на необхідному рівні, та й недоцільно це з погляду витрат ресурсів. Набагато правильніше доручити провести аналіз ринку спеціалізованому агентству маркетингових досліджень.

Компанія Pro-Consulting спеціалізується на вивченні ринків із 2004 року. На сьогоднішній день у нашому магазині готових проектів понад 2400 досліджень ринків України та інших країн. Кожен із цих звітів можна придбати за доступною ціною для ознайомлення як з галуззю, так і з якістю роботи аналітиків. У Pro-Consulting замовляли провести аналіз ринку і міжнародні корпорації, і найбільші компанії національного масштабу, і представники малого та середнього бізнесу, і багато інших зацікавлених в отриманні інформації суб'єктів, аж до окремих фізичних осіб. З деякими із наших замовників можна ознайомитися в розділі Клієнти.

Обираючи виконавця для того, щоб провести аналіз ринку, наші клієнти керувалися такими міркуваннями:

1. Компанія Pro-Consulting безперервно займається маркетинговими дослідженнями вже понад 20 років, входить до Української асоціації маркетингу та має статус консультанта ЄБРР за програмами для середнього та малого бізнесу, отже має гарну репутацію та довіру у бізнес-середовищі.
2. Наше агентство працює за міжнародними стандартами, будучи членом європейської спільноти дослідників ESOMAR, а отже, результати аналізу ринку можна реалізувати в будь-якій точці світу.
3. Pro-Consulting має можливість провести аналіз ринку не лише кабінетними методами, але доповнити та поглибити його за допомогою польових досліджень.

У розпорядженні фахівців компанії є:

  • доступ до різноманітних джерел вторинної інформації:
    • офіційної статистики;
    • повідомлень міністерств та відомств;
    • презентацій та звітів ринкових гравців, що конкурують;
    • досліджень неурядових організацій;
    • публікацій спеціалізованої преси та ЗМІ;
    • матеріалів бізнес-форумів;
    • власних та партнерських баз даних.
  • власний колл-центр компанії, здатний проводити споживчі опитування будь-яких видів та складностей;
  • спеціально обладнана студія для фокус-груп, глибинних інтерв'ю, експертних опитувань;

4. У компанії Pro-Consulting застосовується індивідуальний підхід до кожного клієнта. У нас можна провести аналіз ринку під власні специфічні цілі та завдання, не переплачуючи за надмірність, але з фокусуванням на необхідних аспектах.

У нинішніх складних умовах необхідність провести аналіз ринку з'являється набагато частіше, ніж у більш спокійні часи. Компанія Pro-Consulting пропонує інформаційну підтримку бізнесу будь-яких напрямків та форматів за доступною ціною. Для зв'язку з нами скористайтесь контактними даними.

Дата розміщення: 12.01.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами