Огляди ринків від Pro-Consulting: зміст і застосування
1493

Огляди ринків від Pro-Consulting: зміст і застосування

Огляди ринків - це одні з найбільш затребуваних у вітчизняних і зарубіжних підприємців видів послуг, що надаються Pro-Consulting. У магазині готових проектів розміщено вже більше 1900 маркетингових досліджень, які в сукупності охоплюють практично всі сфери бізнесу України і багато ринків зарубіжних країн.

Типовий зміст оглядів ринків

Огляди ринків від Pro-Consulting мають модульну структуру, що в максимальній конфігурації забезпечує опис всіх аспектів економічного середовища напрямку бізнесу, що цікавить замовника. Технічне завдання конкретного клієнта може містити всі інформаційні блоки типової структури дослідження або деякі з них.

Базово огляди ринку зазвичай включають наступні розділи:

1. Загальні відомості про ринок:

  • параметри виробництва, зовнішньої торгівлі;
  • розрахунок ємності ринку;
  • напрямок і динаміка розвитку;
  • сегментація за видами продукції, операторам, географії та ін.;
  • фактори впливу на умови ведення бізнесу;
  • тренди, на які необхідно звертати увагу.

2. Рамки і правила державного регулювання галузі:

  • положення нормативно-правових актів;
  • оподаткування і митні збори;
  • умови отримання ліцензій;
  • плани урядових структур щодо зміни умов гри;
  • можливості участі в бюджетних тендерах.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку оптики в Україні (2021 рік)

3. Конкурентний огляд ринку:

  • топ прямих і непрямих конкурентів;
  • ринкові частки найбільших суб'єктів (прочитайте про аналіз частки ринку);
  • переваги і недоліки товарів конкурентів;
  • спрямованість і зміст маркетингових стратегій конкурентної боротьби;
  • конкурентні бар'єри і ризики для розвитку підприємства замовника, можливі шляхи їх подолання.

4. Опис споживчої сфери:

  • характерні риси поточної і потенційної споживчої аудиторії;
  • результати опитувань споживачів по телефону, а також в форматах фокус-груп та глибинних інтерв'ю;
  • особливості дистанційного споживання;
  • споживання в корпоративному секторі;
  • споживання в державній бюджетній сфері.

5. Дослідження ринкової позиції замовника:

  • порівняння ринкових часток клієнта і конкурентів в різних зрізах (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
  • перевірка ефективності роботи відділів продажів і підтримки за допомогою методів «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
  • рекомендації щодо коригування торговельної пропозиції і маркетингової стратегії просування.

6. Аналіз каналів продажів:

  • перелік можливих каналів реалізації продукції і розподіл обсягів продажів за ними;
  • цінова і маркетингова політика операторів каналів продажів;
  • вибір основних і альтернативних каналів збуту в залежності від ринкових умов.

Почитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку

7. Відомості про рекламні акції:

  • моніторинг реклами в медіасфері;
  • систематизація пошукових запитів споживачів і пошук рекламних ключів;
  • складання концепції рекламної кампанії замовника;
  • визначення ступеню досягнення цілей рекламних акцій.

8. Оцінка інвестиційної привабливості ринку:

  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • ризики та можливості для виведення на ринок нових гравців.

Для чого використовуються огляди ринків?

Регулярні огляди ринків дозволяють їх замовникам постійно мати актуальну інформацію про умови, в яких працює підприємство. Особливо це важливо в періоди підготовки ключових для подальшої долі бізнесу рішень, таких як:

  • поширення сфери діяльності на нові ринки;
  • зміна складу або асортименту продукції, що реалізується;
  • ребрендинг фірми;
  • проведення масштабних рекламних кампаній;
  • пошук зовнішніх ринків і контрагентів на них;
  • застосування антикризових заходів.

Огляди ринків від Pro-Consulting мають максимально можливу актуальність, повноту і достовірність інформації, а також містять прогнозні показники на 3-5 років. У цьому змогли переконатися вже більше тисячі клієнтів, серед яких і міжнародні корпорації, і представники вітчизняного великого, середнього і малого бізнесу, та інші організації, а також приватні особи.

Готові огляди ринків можна прямо зараз придбати в нашому онлайн-магазині.

Щоб замовити маркетингове дослідження за власним технічним завданням, скористайтеся контактними даними.

Також вам знадобиться матеріал про аналіз виробництва і реалізації продукції

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами