Маркетингові дослідження – зміст звіту по ринку від Pro-Consulting
1544

Маркетингові дослідження – зміст звіту по ринку від Pro-Consulting

Бізнесом, як і будь-яким іншим видом діяльності, не можна успішно займатися наосліп та безсистемно. Якщо у вас слабке уявлення про поточну та прогнозну економічну ситуацію на обраному для роботи ринку, діяльність конкурентів, настрої споживачів, існуючі ризики та можливості для розвитку, над вами завжди матимуть перевагу ті з колег, хто володіє подібною інформацією. А володіють нею зазвичай підприємці, які періодично замовляють маркетингові дослідження в консалтинговому агентстві, що заслуговує на довіру.

Понад 2000 готових маркетингових досліджень – ознайомтеся зі структурами реалізованих кейсів

Зміст кожного конкретного проекту залежить тільки від бажання замовника, реалізованого в технічному завданні на маркетингове дослідження. Для того, щоб наше розуміння поставленого завдання співпадало з розумінням клієнта, ми проводимо спільний брифінг перед початком роботи. На ньому ми докладно знайомимо ініціатора маркетингового дослідження з нашими можливостями, методиками та типовою структурою, що включає:

  • загальний розділ з основними показниками та характеристиками стану ринку;
  • опис системи державного регулювання галузі;
  • аналіз конкурентів;
  • особливості споживання продукції в секторах В2С, В2В та В2G;
  • аналіз рекламної сфери ринку;
  • відомості про канали продажу та критерії їх використання;
  • оцінку поточної ринкової позиції клієнта з рекомендаціями щодо її поліпшення;
  • аналіз привабливості ринку, бар'єрів, ризиків, можливостей для організації та розвитку бізнесу.

Типова структура дослідження ринку – ознайомтеся з можливостями аналізу та прогнозування вашого ринку

Підприємства, що замовляють у нас маркетингові дослідження, знають, що їхня ціна мізерна в порівнянні з користю, що отримується з отриманої інформації. Стати нашим клієнтом можна будь-якої миті, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

Для вирішення завдань замовників у ході маркетингових досліджень ми маємо в своєму розпорядженні:

  • кваліфіковану та досвідчену команду аналітиків;
  • доступ до різноманітних відкритих та корпоративних джерел інформації;
  • технічні засоби та фахівців для моніторингу та контент-аналізу ресурсів Інтернету;
  • власний колл-центр, оснащений CATI, та здатний проводити телефонні опитування будь-яких видів та складності;
  • спеціально обладнану студію та підготовлених модераторів для організації фокус-груп, глибинних інтерв'ю, експертних опитувань.

Читати також: Аналіз попиту

Таким чином, маркетингові дослідження від Pro-Consulting виконуються на підставі актуальної, різнобічної, достатньої та достовірної первинної та вторинної інформації, що є запорукою їхньої якості, а значить і потенційної користі для замовника.

Переваги агенції маркетингових досліджень Pro-Consulting

З 2004 року понад тисячу клієнтів довірили нам провести маркетингові дослідження, а кількість виконаних замовлень наближається до двох тисяч готових проектів. Всі вони доступні для ознайомлення та придбання в онлайн-каталозі компанії.

Серед наших замовників не тільки суб'єкти підприємницької діяльності, які безпосередньо працюють на ринках, що вивчаються – філії транснаціональних корпорацій, представники великого, середнього та малого бізнесу, як українські, так і іноземні, а й інші, що цікавляться станом справ у тій чи іншій галузі:

  • торгово-промислові палати;
  • посольства;
  • банки та інвестиційні фонди;
  • науково-дослідні установи;
  • окремі особи.

Готовий аналіз ринку флоат-скла в Україні (2022 рік) – в якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку

У 2010 році Європейський банк реконструкції та розвитку надав Pro-Consulting статус консультанта з програм для середнього та малого бізнесу. Роком пізніше нам, першій з українських компаній, присуджено міжнародну премію «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем. В даний час Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження за загальноприйнятими міжнародними стандартами, будучи членом найавторитетнішої європейської дослідницької асоціації ESOMAR; також з 2005 року ми перебуваємо в УАМ.

Дізнатись більше: Аналіз долі ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами