Медичній та фармацевтичній галузям останнім часом стала приділятися особливо пильна увага громадськості. З їх розвитком пов'язують надії на успішне запобігання поширенню та лікування коронавірусной інфекції, що захлеснула весь світ. Але і в звичайній обстановці дані сфери бізнесу занадто важливі як для залучених в них підприємців, таки для забезпечення благополуччя суспільства в цілому.
Дослідження медичного та фармацевтичного ринків замовляють з цілями:
Наведемо кілька прикладів з практики компанії Pro-Consulting, що ілюструють найбільш характерні напрямки використання аналітики, отриманої в результаті дослідження ринків медицини і фармацевтики.
Ринок медичних виробів
У Pro-Consulting звернувся польський виробник захисних рукавичок побутового і медичного призначення з метою визначення перспектив виходу на український ринок медичних виробів.
Проведене маркетингове дослідження ринку дозволило замовнику отримати актуальну аналітику про:
На підставі отриманих даних клієнт прийняв зважене рішення щодо реалізації своїх бізнес-намірів.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку медичних і спеціалізованих рукавичок в Україні за 1-2 кв. 2020 року. Ми можемо розширити географічні і часові межі даного дослідження, а також проаналізувати будь-який ринок за аналогічною або скоригованою структурою.
Ринок назальних фільтрів і розширювачів
Замовником аналізу ринку виступила українська торгово-виробнича фірма, що випускає і реалізує товари для здоров'я та спорту, зокрема назальні бустери і екологічну косметику.
Метою маркетингового дослідження було з'ясування поточної ситуації на ринках назальних фільтрів, екологічної косметики і побутової хімії в Україні, Євросоюзі і США для розробки маркетингової стратегії розвитку бізнесу.
Прочитайте про розробку маркетингової стратегії як послугу.
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринків, країн і регіонів, що цікавлять клієнта, надавши аналітичний звіт, що містить:
Дізнайтеся більше про аналіз зовнішніх ринків як складову дослідження ринку.
Крім того, проведено аудит маркетингової стратегії замовника та надано рекомендації щодо її коригування.
Ринки перев'язувальних матеріалів і урологічних підгузників
Один з провідних європейських виробників і постачальників інноваційної медичної та гігієнічної продукції замовив в консалтинговій агенції аналіз ринків перев'язувальних матеріалів, урологічних підгузників і пелюшок в Україні. Метою маркетингового дослідження було визначення стратегії виходу на ці ринки зі своєю продукцією.
В результаті співпраці з компанією Pro-Consulting клієнт отримав повне уявлення про ринки, які його цікавили, зокрема відомості про:
Інформація аналізу ринку дозволила замовнику сформувати ефективну маркетингову стратегію просування своїх товарів.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни в Україні (2015 рік) - Pro-Consulting може актуалізувати даний звіт, а також розширити географічні і товарні межі дослідження ринків.
Ринок медичних послуг
Міжнародна мережа центрів репродуктивного здоров'я, що спеціалізується на лікуванні безпліддя, супроводі вагітності, гінекології та мамології, виступила замовником аналізу ринку медичних послуг в Україні для подальшої розробки стратегії розвитку бізнесу в нашій країні.
Проведення маркетингового дослідження ринку дозволило:
Отримана в результаті аналізу ринку інформація стала фундаментом для прийняття клієнтом стратегічних рішень.
Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків медицини і фармацевтики. Ймовірно, Pro-Consulting вже досліджувала ваш ринок. Якщо ж серед більш ніж 100 звітів за результатами маркетингових досліджень даної сфери ви не знайдете потрібної вам інформації, замовляйте аналіз ринку за власним технічним завданням.
Почитайте огляд ринку медичних і лабораторних послуг в Україні.