Маркетингові дослідження ринків медицини і фармацевтики - кейси Pro-Consulting
1927

Маркетингові дослідження ринків медицини і фармацевтики - кейси Pro-Consulting

Медичній та фармацевтичній галузям останнім часом стала приділятися особливо пильна увага громадськості. З їх розвитком пов'язують надії на успішне запобігання поширенню та лікування коронавірусной інфекції, що захлеснула весь світ. Але і в звичайній обстановці дані сфери бізнесу занадто важливі як для залучених в них підприємців, таки для забезпечення благополуччя суспільства в цілому.

Дослідження медичного та фармацевтичного ринків замовляють з цілями:

  • розробки маркетингових стратегій розвитку бізнесу та освоєння нових напрямків діяльності;
  • визначення інвестиційної привабливості ринків медицини і фармацевтики;
  • аналізу конкурентного середовища;
  • підготовки до коригування асортименту товарів або послуг, що пропонуються.

Наведемо кілька прикладів з практики компанії Pro-Consulting, що ілюструють найбільш характерні напрямки використання аналітики, отриманої в результаті дослідження ринків медицини і фармацевтики.

Ринок медичних виробів

У Pro-Consulting звернувся польський виробник захисних рукавичок побутового і медичного призначення з метою визначення перспектив виходу на український ринок медичних виробів.

Проведене маркетингове дослідження ринку дозволило замовнику отримати актуальну аналітику про:

  • поточну ситуацію в сфері бізнесу, що досліджується;
  • сегментацію ринку за окремими видами медичної продукції: бинти, пластирі, рукавички, маски і так далі (прочитайте короткий огляд ринку медичних виробів в Україні);
  • конкурентне середовище (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
  • модель поведінки споживчої аудиторії;
  • тенденції розвитку ринку.

На підставі отриманих даних клієнт прийняв зважене рішення щодо реалізації своїх бізнес-намірів.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку медичних і спеціалізованих рукавичок в Україні за 1-2 кв. 2020 року. Ми можемо розширити географічні і часові межі даного дослідження, а також проаналізувати будь-який ринок за аналогічною або скоригованою структурою.

Ринок назальних фільтрів і розширювачів

Замовником аналізу ринку виступила українська торгово-виробнича фірма, що випускає і реалізує товари для здоров'я та спорту, зокрема назальні бустери і екологічну косметику.

Метою маркетингового дослідження було з'ясування поточної ситуації на ринках назальних фільтрів, екологічної косметики і побутової хімії в Україні, Євросоюзі і США для розробки маркетингової стратегії розвитку бізнесу.

Прочитайте про розробку маркетингової стратегії як послугу.

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринків, країн і регіонів, що цікавлять клієнта, надавши аналітичний звіт, що містить:

  • визначення реального і потенційного обсягів ринків (почитайте про аналіз обсягу ринку);
  • визначення ефективності каналів продажів;
  • факторний аналіз ринків країн, найбільш вигідних для поставок продукції замовника;
  • результати пошуку потенційних партнерів для експорту в Німеччину і Великобританію.

Дізнайтеся більше про аналіз зовнішніх ринків як складову дослідження ринку.

Крім того, проведено аудит маркетингової стратегії замовника та надано рекомендації щодо її коригування.

Ринки перев'язувальних матеріалів і урологічних підгузників

Один з провідних європейських виробників і постачальників інноваційної медичної та гігієнічної продукції замовив в консалтинговій агенції аналіз ринків перев'язувальних матеріалів, урологічних підгузників і пелюшок в Україні. Метою маркетингового дослідження було визначення стратегії виходу на ці ринки зі своєю продукцією.

В результаті співпраці з компанією Pro-Consulting клієнт отримав повне уявлення про ринки, які його цікавили, зокрема відомості про:

  • поточну і потенційну ємність ринків;
  • розподіл часток провідних операторів (почитайте про аналіз частки ринку);
  • дії головних конкурентів;
  • споживчу сферу.

Інформація аналізу ринку дозволила замовнику сформувати ефективну маркетингову стратегію просування своїх товарів.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни в Україні (2015 рік) - Pro-Consulting може актуалізувати даний звіт, а також розширити географічні і товарні межі дослідження ринків.

Ринок медичних послуг

Міжнародна мережа центрів репродуктивного здоров'я, що спеціалізується на лікуванні безпліддя, супроводі вагітності, гінекології та мамології, виступила замовником аналізу ринку медичних послуг в Україні для подальшої розробки стратегії розвитку бізнесу в нашій країні.

Проведення маркетингового дослідження ринку дозволило:

  • виявити тренди, що переважають на ньому, і фактори впливу;
  • проаналізувати ризики і можливості для ринкових суб'єктів;
  • розглянути особливості споживчої аудиторії;
  • визначити ступінь інвестиційної привабливості обраних напрямків діяльності.

Отримана в результаті аналізу ринку інформація стала фундаментом для прийняття клієнтом стратегічних рішень.

Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків медицини і фармацевтики. Ймовірно, Pro-Consulting вже досліджувала ваш ринок. Якщо ж серед більш ніж 100 звітів за результатами маркетингових досліджень даної сфери ви не знайдете потрібної вам інформації, замовляйте аналіз ринку за власним технічним завданням.

Почитайте огляд ринку медичних і лабораторних послуг в Україні.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами