in stock

Аналіз ринку підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни в Україні. 2015 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2015 року
Кількість сторінок:  23, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
Мова звіту: російська
6000 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Основна функція підгузків є економія часу і звільнення від додаткових турбот батьків. Ринок підгузків в Україні є досить ємним. Велика частина продукції на ринку - імпортна. Тому на його розвиток впливає не тільки демографічна ситуація в країні і рівень доходів населення, але і частота поставок продукції зарубіжними виробниками. Української продукції (якщо не говорити про представництво великих іноземних компаній) складно конкурувати з широко рекламуються іноземними виробниками підгузків. У сегменті засобів жіночої гігієни переважають вироби імпортного виробництва. Відзначається тенденція перерозподілу часток на ринку, однак конкуренція на ринку зберігається.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни України
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2012-2014 рр.
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2012-2014 рр. ( у розрізі товарних груп: розрахунок здебільшого на підставі імпорту)
1.3 Сегментація і структурування ринку ( у розрізі товарних груп)
2. Динаміка виробництва підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни в України за 2012-2014 рр.
2.1 Динаміка виробництва продукції у натуральному вираженні за 2012-2014 рр.  ( шт. - розрахунок виходячи з ваги 1 уп.)
2.2 Динаміка виробництва продукції у грошовому вираженні за 2012-2014 рр. (₴)
3. Основні оператори ринку підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни України у 2012-2014 рр.
3.1 Основні виробники і імпортери на ринку та їх опис
3.2 Сегментація і структурування основних операторів ринку ( за сегментами, групами, спеціалізації і регіонально)
3.3 Долі ринку основних операторів
3.4 Асортиментна пропозиція на ринку ( основні торгові марки та їх долі: оцінка у грошовому та натуральному вираженні ( шт.))
4. Зовнішня торгівля на ринку підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни України у 2012-2014 рр.
4.1 Імпорт продукції у 2012-2014 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах, доля імпорту по компаніях імпортерах)
5. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни України на 2015-2017 рр.

Перелік таблиць:

 
1. Характеристика типів дитячих підгузників 
2. Розрахунок ємності ринку в 2012-2014 роках у розрізі товарних груп, млн. шт
3. Розрахунок ємності ринку в 2012-2014 роках у розрізі товарних груп, млн. ₴
4. Динаміка виробництва продукції у натуральному вираженні у 2012-2014 рр., млн. шт
5. Динаміка виробництва продукції у грошовому вираженні у 2012-2014 рр., млн. ₴
6. Основні оператори на ринку в Україні
7. Сегментація основних операторів на ринку підгузників, пелюшок і засобів жіночої гігієни в Україні 
8. Динаміка імпорту продукції по типах у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, млн. шт
9. Динаміка імпортних цін на продукцію по типах у 2012-2014 рр., ₴/шт
10. Прогнозні показники розвитку ринків України які досліджуються на 2015-2017 рр., млн. ₴

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментування ринку підгузників у грошовому вираженні по походженню продукції, %
2. Сегментування ринку прокладок у грошовому вираженні по походженню продукції, %
3. Сегментування ринку підгузників, пелюшок (урологічні, дитячі) і засобів жіночої гігієни в Україні у 2013-2014 рр., грошове вираження, %
4. Частини ринку основних операторів в сегменті « Прокладки», у натуральному вираженні, кг
5. Частини ринку основних операторів в сегменті « Підгузки дитячі», у натуральному вираженні, кг
6. Частини ринку основних операторів в сегменті « Підгузки урологічні»,  у натуральному вираженні, кг
7. Вподобання споживачів у категорії « Підгузки дитячі»
8. Вподобання споживачів у категорії « Прокладки»
9. Географічна структура імпорту дитячих пелюшок у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
10. Структура імпорту дитячих пелюшок по операторах у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
11. Географічна структура імпорту дитячих підгузників  у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
12. Структура імпорту дитячих підгузників по операторах у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
13. Географічна структура імпорту дитячих підгузників-трусиків у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
14. Структура імпорту дитячих підгузників-трусиків по операторах у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
15. Географічна структура імпорту урологічних підгузників у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
16. Структура импорту урологічних підгузників по операторах у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
17. Географічна структура імпорту щоденних прокладок у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
18. Структура импорту щоденних прокладок по операторах у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
19. Географічна структура імпорту прокладок для критичних днів у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %
20. Структура  імпорту прокладок для критичних днів у 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, шт., %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами