Маркетингові дослідження: використовуємо всі доступні методи
716

Маркетингові дослідження: використовуємо всі доступні методи

В цей непростий час компанія Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження на користь своїх замовників з максимальним використанням усіх доступних можливостей збору та обробки інформації.

З типовою структурою маркетингового дослідження ринку можна ознайомитись тут.

Типове маркетингове дослідження зазвичай містить дані з:

  • урядових органів та статистичних служб;
  • публікацій ЗМІ та спеціалізованих видань;
  • економічних аналізів незалежних організацій;
  • матеріалів бізнес-форумів та інших відкритих джерел.

Крім того, маркетингові дослідження від Pro-Consulting доповнюються відомостями із власних та партнерських баз даних, результатами моніторингу та аналізу контенту мережі Інтернет, телефонних опитувань споживачів, фокус-груп, експертних інтерв'ю.

Комплексний підхід, що застосовується, дозволяє нашим аналітикам робити маркетингове дослідження якомога більш повним, актуальним і достовірним.

Маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting можна купити у готовому вигляді в онлайн-магазині або замовити за власним технічним завданням, скориставшись контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами