Маркетингове дослідження ринку: інформаційна основа бізнес-рішень
751

Маркетингове дослідження ринку: інформаційна основа бізнес-рішень

Успішний бізнес на будь-якому напрямі базується на знанні та використанні особливостей обраної сфери економічної активності. Маркетингове дослідження ринку дає ініціатору уявлення про всі аспекти ситуації із прогнозом її подальшої зміни.

В якості прикладу структур маркетингових досліджень ринків України та світу ознайомтеся зі структурами готових звітів.

З різними методами та інструментами маркетингових досліджень ознайомтеся за цим посиланням.

Замовивши маркетингове дослідження ринку в компанії Pro-Consulting, ви отримаєте інформацію про:

  • поточні ринкові параметри;
  • структуру ринку у важливих зрізах;
  • характеристику та поведінку споживчої аудиторії;
  • рівень конкуренції та діяльність конкурентів;
  • використання каналів продажу та способів просування продукції;
  • власну позицію над ринком;
  • фактори, тенденції та прогнози зміни обстановки;
  • наявні можливості та бар'єри для ведення та розвитку бізнесу.

Типова структура маркетингового дослідження ринку доступна тут.

Замовити маркетингове дослідження ринку можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами