Маркетингове дослідження ринку для нових та діючих гравців
720

Маркетингове дослідження ринку для нових та діючих гравців

Ефективність бізнесу багато в чому залежить від здатності менеджменту використовувати у своїх цілях ситуацію на ринку, уникаючи бар'єрів для розвитку підприємства та мінімізуючи наявні ризики. Пропонуємо вам вже зараз ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку для того, щоб дізнатися про всі можливості даного інструменту.

Маркетингове дослідження ринку дозволяє відстежити результати впливу на сферу реалізації бізнес-проекту постійних та тимчасових факторів впливу, таких як:

  • макроекономічна обстановка країни;
  • міжнародні відносини на глобальному та регіональному рівнях;
  • діяльність законодавчої та виконавчої гілок влади;
  • активність ринкових суб'єктів, що конкурують (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
  • домінуючі споживчі тренди;
  • поява нових технологій;
  • обставини непереборної сили.

Ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок – знайдіть відповідний ринковий звіт. Ми актуалізуємо та адаптуємо будь-який з них за вашим запитом – контакти.

Замовляючи маркетингове дослідження ринку, клієнти компанії Pro-Consulting мають на меті отримання інформаційної бази, на основі якої зможуть усвідомлено приймати ключові рішення щодо:

  • реалізації інвестиційних проектів;
  • освоєння додаткових ринкових ніш та напрямів діяльності;
  • коригування асортименту, властивостей товарів, складу брендів;
  • просування пропозиції у каналах продажів;
  • придбання лояльності споживачів;
  • протидії стратегіям конкурентів;
  • покращення власної ринкової позиції;
  • виведення підприємства із кризи.

Кожне маркетингове дослідження ринку проводиться ексклюзивно для ініціатора і спрямоване на найкраще задоволення його інформаційних потреб. Разом з тим, при схожості основних цілей та завдань, готове маркетингове дослідження ринку може бути корисним і іншим гравцям.

Придбавши або замовивши маркетингове дослідження ринку, клієнт отримує:

1. Загальну характеристику ринкової ситуації:

  • показники виробників, імпортерів та експортерів продукції;
  • поточну та прогнозовану ємність ринку;
  • сегментацію ринку у певних зрізах;
  • найсильніші фактори впливу;
  • траєкторію розвитку ринку;
  • у якості прикладу структури реального звіту перегляньте структуру аналізу ринку комбікормів в Україні.

2. Опис системи державного регулювання діяльності ринкових суб'єктів:

  • законодавча база та її основні положення;
  • варіанти організації підприємств;
  • податкове навантаження;
  • умови ліцензування та відповідності стандартам;
  • правила участі у тендерах із держзакупівель;
  • відомі плани щодо зміни регулювання ринку.

3. Аналіз виробничої сфери:

  • перелік найбільших виробників цільової продукції;
  • сегментація загального обсягу випуску за видами товарів, виробниками, географічними та іншими ознаками;
  • характеристики місцевої сировинної та ресурсної бази;
  • кон'юнктура ринків збуту;
  • доступність передових технологій, обладнання, кваліфікованих кадрів;
  • досяжний рівень рентабельності виробництва у поточній та прогнозованій обстановці.

4. Умови зовнішньоекономічної діяльності:

  • структури імпорту та експорту;
  • порівняльна характеристика зовнішніх ринків;
  • санкції та обмеження зовнішньої торгівлі;
  • фіскальне навантаження на ЗЕД;
  • умови конкурентоспроможності на іноземних ринках;
  • у якості прикладу структури дослідження зовнішніх ринків, перегляньте структуру аналізу ринку газобетону в Польщі, Словаччині, Румунії та Угорщині.

5. Споживче маркетингове дослідження ринку:

  • опис споживчої аудиторії;
  • динаміка доходів населення;
  • вимоги покупців до товарів та ступінь їх задоволеності наявною пропозицією (можливо ви заплануєте проведення CSI- чи NPS-опитування);
  • моделі поведінки споживачів на офлайнових та інтернет-майданчиках;
  • ключові запити споживачів у Інтернеті;
  • споживання цільових товарів бізнесом та бюджетними організаціями.

6. Оцінку інвестиційного потенціалу галузі:

  • факторне порівняння ринкових ніш;
  • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
  • рекомендації для нових та діючих гравців з організації та розвитку підприємств.

Маркетингове дослідження ринку також може містити інші розділи, наприклад, конкурентний аналіз, вивчення каналів збуту, моніторинг реклами, ціновий аналіз.

Технічне завдання на маркетингове дослідження ринку ми допомагаємо скласти та узгоджуємо у процесі спільного брифінгу за участю ініціатора та виконавця.

Дізнатися подробиці реалізації послуги та замовити маркетингове дослідження ринку можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами