Ринок аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі: короткий огляд
831

Ринок аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі: короткий огляд

Аналіз ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі проведено компанією Pro-Consulting у червні 2023 року. Маркетингове дослідження виконувалося у скороченому варіанті та містить відомості про:

  • загальні показники ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі;
  • сегментацію ринку за видами товарів;
  • основних операторів ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі.

Готовий аналіз ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі можна придбати на сайті компанії.

Ринок аутлет-магазинів приваблює покупців можливістю придбати одяг за зниженими цінами. Такий формат бізнесу з'явився у розвинутих країнах ще у першій половині минулого століття. Торгові точки ринку аутлет-магазинів розташовувалися поблизу виробництв або складів, не потребували привабливого зовнішнього оформлення, дорогої реклами та застосування інших методів просування.

Також вам може знадобитися аналіз ринку одягу та взуття в Україні – перегляньте структуру проекту. Будь-яке готове дослідження ринку буде актуалізоване за вашим запитом.

У 1990-х роках у Польщі відкривалися невеликі павільйони, які торгували переважно одягом із виробничим браком. Пізніше польський ринок аутлет-магазинів поповнився об'єктами у вигляді комплексів торгових точок, де продавалася продукція одягових брендів з минулих колекцій. Ця концепція ринку аутлет-магазинів у Польщі поступово розвинулася до спеціалізованих торгових центрів. Нині в країні працюють понад три десятки таких ТЦ площею 12-20 тис. квадратних метрів кожен.

Якщо ви плануєте аналізувати свій ринок, ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку для підготовки технічного завдання.

Ринок аутлет-магазинів в Україні отримав імпульс до розвитку в період пандемії коронавірусу та введеного для боротьби з нею карантину. Через падіння попиту, на складах виробників та дистриб'юторів накопичилася велика кількість продукції. Реалізувати одяг можна було лише суттєво знизивши ціну, тому бренди вдалися до формату тимчасових магазинів. Проаналізувавши результати продажу та побачивши їх ефективність, багато компаній вирішили перевести тимчасові торгові майданчики на постійну основу, і таким чином вийшли на ринок аутлет-магазинів в Україні. Наприклад, Пума перевела в постійний режим вісім із десяти pop-up магазинів, відкритих у 2020 році. Ми маємо ще один ринковий звіт на релевантну тему – аналіз ринку одягу в Україні – ми також можемо його актуалізувати після вашого звернення.

Ринок аутлет-магазинів у Казахстані найменш розвинений серед трьох країн дослідження. На ньому представлені переважно порівняно невеликі торгові точки, розташовані в окремих приміщеннях або в звичайних ТЦ.

Моніторинг ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі дозволив виконати його сегментацію за видами та напрямками діяльності операторів:

  • монобрендовий аутлет - створюється виробником або власником бренду для продажу своїх товарів старих колекцій або тих, які не мають попиту;
  • фабричний аутлет – торгова точка поруч із швейною фабрикою, у якій реалізується продукція із заводськими дефектами чи розвантаження складу; на фабриці може випускатися як один, так і кілька брендів одягу;
  • мультибрендовий аутлет – магазини дистриб'юторів, які пропонують товари за зниженими цінами багатьох виробників; такі майданчики користуються найбільшою популярністю у споживачів через широкий асортимент.

За терміном діяльності суб'єкти ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі можна поділити на:

  • тимчасові торгові точки, що організуються на нетривалий термін для реалізації надлишків товарів, що утворилися в період форс-мажорів або з інших причин;
  • постійні магазини для реалізації попередніх колекцій та надлишків продукції.

Торгівля на ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі може вестись також у форматах:

  • стокових відділів звичайних роздрібних магазинів, які пропонують знижки на нерозпродані залишки товарів та спеціальні акції для залучення покупців;
  • інтернет-магазинів;
  • платформ Р2Р, де перепродують чи обмінюють одяг самі споживачі.

Для отримання всієї зібраної інформації про цю сферу бізнесу можна придбати повне маркетингове дослідження ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі в магазині готових проектів Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами