Маркетингове дослідження конкурентів від компанії Pro-Consulting
1110

Маркетингове дослідження конкурентів від компанії Pro-Consulting

При розробці та реалізації стратегії розвитку підприємства на будь-якому ринку обов'язково враховується фактор конкуренції. Діяльність ринкових суб'єктів має сильний вплив на параметри ринкового середовища та умови його функціонування.

Маркетингове дослідження конкурентів є складовою майже кожного комплексного дослідження ринку. У разі зацікавленості замовника маркетингове дослідження конкурентів може проводитись за окремим технічним завданням.

Детальне маркетингове дослідження конкурентів: наповнення

Якщо необхідно провести маркетингове дослідження конкурентів окремо, ініціатор складає технічне завдання після ознайомлення з можливостями компанії Pro-Consulting у цьому напрямі.

Типове маркетингове дослідження конкурентів включає:

1. Загальні дані про присутніх на ринку прямих та непрямих конкурентів:

  • перелік суб'єктів, що конкурують;
  • характерні риси кожного конкурента;
  • спрямованість конкурентної боротьби, її стратегії та тактики.

2. Аналіз продукції, що випускається або імпортується конкурентами:

  • асортимент аналогічних товарів та товарів-замінників;
  • сильні та слабкі сторони конкуруючої продукції;
  • можливості та озвучені плани конкурентів щодо корекції складу або властивостей пропозиції;
  • пропонуємо вам ознайомитись, у якості прикладу, зі структурою комплексного аналізу ринку ліфтів та ескалаторів в Україні.

3. Ціни та цінові політики конкурентів:

  • середні ціни на цільові товари та їх замінники;
  • структура собівартості продукції конкурентів та їх націнки;
  • можливості та практика цінових методів конкурентної боротьби.

4. Аналіз зовнішніх та внутрішніх взаємодій конкурентів:

  • комунікаційні політики щодо оптових та роздрібних продавців;
  • форми співробітництва з постачальниками виробничих ресурсів та сировини;
  • методи залучення та утримання споживчої аудиторії;
  • підбір персоналу, особливості кадрової роботи у компаніях, що є конкурентами;
  • якщо вас цікавить дослідження іноземного ринку, у якості прикладу, подивіться структуру готового аналізу ринку фіброцементу в Польщі.

5. Стратегічне маркетингове дослідження конкурентів:

  • характери, образи та склади брендів, що конкурують;
  • ідеї, форми та методи просування на ринку;
  • дієвість стратегій конкурентної боротьби;
  • озвучені корпоративні цінності конкурентів, їх вплив на практичну діяльність.

Джерела інформації для аналізу конкурентів

Компанія Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження конкурентів із 2004 року. За цей час відпрацьовано методики конкурентного аналізу ринку, створено кадрову та матеріально-технічну базу для отримання та обробки даних.

Маркетингове дослідження конкурентів базується на відомостях із:

  • статистичних зведень та повідомлень державних органів;
  • бази зовнішньоторговельної діяльності;
  • звітів та презентацій ринкових суб'єктів;
  • публікацій у спеціалізованій та масовій пресі;
  • матеріалів публічних та закритих бізнес-заходів;
  • результатів досліджень незалежних організацій;
  • інформаційних масивів Pro-Consulting та наших партнерів.

Ознайомтеся з більш ніж 2300 кейсами з дослідження ринків у каталозі готових проектів.

Крім вторинних джерел інформації, аналітики Pro-Consulting мають можливість проведення польових досліджень для доповнення та конкретизації окремих аспектів діяльності ринкових гравців.

В такому випадку маркетингове дослідження конкурентів включає результати:

  • телефонних опитувань споживачів за допомогою власного колл-центру підприємства;
  • фокус-груп та глибинних інтерв'ю;
  • опитувань ринкових експертів та інсайдерів компаній, що конкурують;
  • моніторингу Інтернету;
  • безпосереднього спостереження за бізнес-процесами.

Застосування маркетингового дослідження конкурентів

Володіючи достатньою інформацією про сильні та слабкі сторони конкуруючих суб'єктів, ініціатор дослідження може виробити стратегію ефективної протидії кожному з них з метою збереження та покращення власної ринкової позиції.

Маркетингове дослідження конкурентів від Pro-Consulting містить рекомендації щодо спрямованості та складу стратегій та конкретних заходів конкурентної боротьби. Це допоможе захистити ринкову частку від сильних конкурентів та розширити її за рахунок слабших.

Замовити маркетингове дослідження конкурентів можна, скориставшись контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами