При розробці та реалізації стратегії розвитку підприємства на будь-якому ринку обов'язково враховується фактор конкуренції. Діяльність ринкових суб'єктів має сильний вплив на параметри ринкового середовища та умови його функціонування.
Маркетингове дослідження конкурентів є складовою майже кожного комплексного дослідження ринку. У разі зацікавленості замовника маркетингове дослідження конкурентів може проводитись за окремим технічним завданням.
Детальне маркетингове дослідження конкурентів: наповнення
Якщо необхідно провести маркетингове дослідження конкурентів окремо, ініціатор складає технічне завдання після ознайомлення з можливостями компанії Pro-Consulting у цьому напрямі.
Типове маркетингове дослідження конкурентів включає:
1. Загальні дані про присутніх на ринку прямих та непрямих конкурентів:
2. Аналіз продукції, що випускається або імпортується конкурентами:
3. Ціни та цінові політики конкурентів:
4. Аналіз зовнішніх та внутрішніх взаємодій конкурентів:
5. Стратегічне маркетингове дослідження конкурентів:
Джерела інформації для аналізу конкурентів
Компанія Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження конкурентів із 2004 року. За цей час відпрацьовано методики конкурентного аналізу ринку, створено кадрову та матеріально-технічну базу для отримання та обробки даних.
Маркетингове дослідження конкурентів базується на відомостях із:
Ознайомтеся з більш ніж 2300 кейсами з дослідження ринків у каталозі готових проектів.
Крім вторинних джерел інформації, аналітики Pro-Consulting мають можливість проведення польових досліджень для доповнення та конкретизації окремих аспектів діяльності ринкових гравців.
В такому випадку маркетингове дослідження конкурентів включає результати:
Застосування маркетингового дослідження конкурентів
Володіючи достатньою інформацією про сильні та слабкі сторони конкуруючих суб'єктів, ініціатор дослідження може виробити стратегію ефективної протидії кожному з них з метою збереження та покращення власної ринкової позиції.
Маркетингове дослідження конкурентів від Pro-Consulting містить рекомендації щодо спрямованості та складу стратегій та конкретних заходів конкурентної боротьби. Це допоможе захистити ринкову частку від сильних конкурентів та розширити її за рахунок слабших.
Замовити маркетингове дослідження конкурентів можна, скориставшись контактними даними.