Аналіз ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові проведено компанією Pro-Consulting у травні 2023 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:
Готовий аналіз ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові можна придбати на сайті компанії.
Моніторинг ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові свідчить про високу привабливість сфери бізнесу, каталізатором якої є попит місцевого населення на відповідні товари. Найбільшою популярністю у споживачів користуються представлені на ринку види пива – світле, темне, і навіть сезонні варіанти з різними смаковими та іншими властивостями, здатними задовольнити запити широкої аудиторії. Також ми маємо готове дослідження ринку пива в Україні.
У сегменті енергетичних напоїв покупцям пропонується продукція молдавських та іноземних виробників із затребуваними у цільової аудиторії варіаціями смаку та складу.
На ринок енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові впливають такі споживчі тренди:
Молоді представники цільової аудиторії ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові прагнуть підтримувати високий ритм та тонус життя, у тому числі за допомогою споживання енергетиків. Можливо вам знадобиться аналіз ринку напоїв в Україні.
Оператори ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові залучають споживачів шляхом корекції асортименту та властивостей торгової пропозиції.
Аналіз ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові дозволив виділити такі проблеми його розвитку:
У Молдові заборонено роздрібну торгівлю алкогольними напоями з вечора 22:00 до ранку 8:00, а також продаж алкоголю неповнолітнім.
Реклама слабоалкогольної продукції обмежена багатьма умовами, зміст яких можна дізнатися з готового маркетингового дослідження ринку енергетичних і слабоалкогольних напоїв у Молдові.
З початку 2023 року запроваджено заборону на випуск та продаж енергетичних напоїв з алкоголем, але на момент проведення дослідження таку продукцію все ще можна було купити в інтернет-магазинах.
Місцевим виробникам важко завоювати ринок енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові через сильну присутність конкурентної продукції іноземних брендів.
Гравці-початківці ринку енергетичних і слабоалкогольних напоїв у Молдові часто програють за співвідношенням ціни та якості, оскільки у складі цільової продукції містяться дорогі інгредієнти, а її випуск малими партіями більш витратний, ніж масове виробництво.
Детальну інформацію про цей напрямок бізнесу, його інвестиційну привабливість, наявні можливості, ризики та бар'єри читайте в матеріалах маркетингового дослідження ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв у Молдові, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок вина в Україні під час війни