Конкурентний аналіз за замовленнями клієнтів Pro-Consulting
394

Конкурентний аналіз за замовленнями клієнтів Pro-Consulting

Конкурентний аналіз входить практично в кожне комплексне дослідження ринку, яке замовляють у компанії Pro-Consulting суб'єкти бізнесу. Ініціатори досліджень розуміють, що діяльність конкурентів є постійним і потужним фактором впливу на стан ринку та умови роботи на ньому. Конкурентний аналіз допомагає виявити й оцінити ризики та бар'єри, які створюють інші оператори ринку, розробити стратегію і тактику протидії їм, визначити шляхи поліпшення власної ринкової позиції.

Конкурентний аналіз у складі маркетингового дослідження

Незважаючи на те, що конкурентний аналіз має свій розділ у готовому звіті, його результати неявно присутні і в інших інформаційних блоках, наприклад тих, що описують:

  • загальну ринкову ситуацію;
  • параметри виробничої та зовнішньоторговельної діяльності операторів;
  • споживання цільової продукції в сегментах В2С, В2В і В2G;
  • цінову кон'юнктуру ринку, що досліджується, і пов'язаних ринків;
  • інвестиційний потенціал галузі, бар'єри та можливості для реалізації проєктів;
  • у якості прикладу структури уже готових звітів, що містять, зокрема, аналіз конкурентів, пропонуємо вам ознайомитися, наприклад, з описом готового аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі або аналізу ринку плодового пюре, соків, мармеладу і пастили в Україні.

Конкурентний аналіз дає змогу отримати дані за такими напрямами:

  • загальний конкурентний аналіз:
    • перелік прямих і непрямих конкурентів;
    • характерні дані суб'єктів, що конкурують;
    • маркетингові стратегії, що застосовуються конкурентами: їх спрямованість, зміст і результати реалізації.
  • дослідження торгових пропозицій операторів ринку:
    • асортимент цільових товарів і субститутів;
    • властивості продукції конкурентів, наявні переваги та недоліки;
    • відомі плани та дії ринкових гравців щодо випуску нових товарів або вдосконалення наявних.
  • ціновий конкурентний аналіз:
    • максимальні, мінімальні та середні ціни на товари ринку;
    • часова динаміка середніх цін;
    • структура собівартості цільової продукції, цінові плітики конкурентів;
    • рамки можливої корекції цін для підвищення конкурентоспроможності пропозиції;
    • у якості прикладу структури реального звіту за результатами аналізу конкурентів, перегляньте, наприклад, опис аналізу конкурентів на ринку доставки кави в офіс в Україні.
  • дослідження збуту товарів на споживчому ринку:
    • способи реалізації продукції, що використовуються ринковими суб'єктами;
    • цінові, комунікаційні та інші політики операторів каналів збуту;
    • обсяги і структура продажів цільових товарів у натуральному і грошовому вираженнях;
    • розподіл ринкових часток гравців у розрізі продажів, порівняння з часткою замовника дослідження;
    • методи просування, використання під час продажів додаткових опцій для залучення покупців.
  • конкурентний аналіз бізнес-процесів суб'єктів ринку:
    • взаємодія з контрагентами: постачальниками сировини, ресурсів, обладнання та послуг, оптовими і роздрібними продавцями;
    • комунікація конкурентів зі споживчою аудиторією, прийоми, спрямовані на збереження лояльності споживачів;
    • внутрішні бізнес-процеси конкурентів, взаємодія їх структурних підрозділів;
    • політики добору персоналу і роботи з кадрами, що застосовуються конкурентами.
  • стратегічний конкурентний аналіз:
    • філософія і склад брендів-конкурентів;
    • спрямованість, зміст і результативність рекламних і піар кампаній;
    • оцінка ефективності маркетингових стратегій конкурентів;
    • декларовані конкурентами корпоративні цінності, що декларують конкуренти, дотримання їх у практичній діяльності.

Як замовити конкурентний аналіз

Конкурентний аналіз замовляється в компанії Pro-Consulting так само, як і інші види маркетингових досліджень. Зв'язатися з нашим менеджером можна за телефоном або електронною поштою.

Отримавши повідомлення про необхідність провести конкурентний аналіз, ми оперативно організуємо очний або онлайн брифінг за участю замовника та виконавця дослідження. У процесі спілкування узгодимо:

  • загальне розуміння цілей і завдань конкурентного аналізу;
  • напрями поглибленого вивчення;
  • задіяні ресурси;
  • часові рамки дослідження;
  • вартість роботи.

За результатами брифінгу складається технічне завдання на конкурентний аналіз, за яким і працюють наші фахівці. Вам залишиться тільки почекати обумовлений час і отримати готовий конкурентний аналіз. Вартість послуги можна оплатити одразу або в розстрочку у форматі BNPL.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами