Як провести аналіз ринку якісно та з найменшими витратами
1396

Як провести аналіз ринку якісно та з найменшими витратами

Чому іноді необхідно провести аналіз ринку

Ринок – це середовище, де заробляються гроші шляхом продажу товарів чи послуг. Чим більше учасники ринку знають про його поточний стан, володіють моделлю змін і прогнозом на майбутні періоди, тим більше у них можливостей спрямовувати свою діяльність по траєкторії максимальної прибутковості.

Для того щоб отримати відомості про економічну сферу, що цікавить, необхідно провести аналіз ринку, причому зробити це потрібно якісно, оскільки недостовірні відомості про ринок не принесуть користь підприємству, а можуть тільки нашкодити. Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.

Ринок є досить складною системою, що піддається різноспрямованому впливу постійних і тимчасових факторів. Дані про ринкову ситуацію застарівають з часом, тому неможливо одного разу провести аналіз ринку та вважати себе добре проінформованими на весь період управління бізнесом. Найбільш дієвими факторами впливу на ринок є:

  • міжнародні відносини у світі загалом та у регіоні зокрема;
  • економічна та соціально-політична ситуація в країні;
  • діяльність органів державного управління;
  • баланс попиту та пропозиції;
  • кон'юнктура пов'язаних ринків;
  • активність прямих та непрямих конкурентів;
  • ідеї, думки та тренди, що переважають у споживчій аудиторії;
  • науково-технічний прогрес;
  • форс-мажори.

З більш ніж 2300 готовими аналізами ринків України та світу ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.

Як провести аналіз ринку найкращим чином

Для того щоб провести аналіз ринку недостатньо одного лише бажання. Для цього необхідно знати методики маркетингових досліджень, мати досвід їх застосування, мати необхідні кадрові, організаційні, матеріально-технічні ресурси. Далеко не кожен ринковий суб'єкт чи інвестор має власний розвинений маркетинговий підрозділ, здатний провести аналіз ринку на достатньо якісному рівні, та й постійне утримання такого відділу економічно не вигідне. Куди раціональніше знайти компетентного виконавця та замовити ринкове дослідження у нього.

Компанія Pro-Consulting пропонує клієнтам можливість здійснити аналіз ринку з 2004 року. За цей час було напрацьовано знання та досвід, створено матеріальну базу, отримано позитивну репутацію у бізнес-середовищі. У нашому портфелі готових проектів понад 2300 маркетингових досліджень (дивитися структури звітів) за завданнями сотень замовників, серед яких:

  • філії міжнародних корпорацій;
  • великі національні та зарубіжні компанії;
  • представники середнього та малого бізнесу;
  • посольства та торгпредставництва іноземних держав;
  • галузеві асоціації;
  • банки та інвестиційні фонди;
  • юридичні фірми;
  • науково-дослідні установи;
  • окремі фізичні особи.

Свідченнями якості нашої роботи стали:

  • постійне членство в Українській асоціації маркетингу;
  • включення Pro-Consulting до списку учасників міжнародної дослідницької організації ESOMAR;
  • надання Європейським банком реконструкції та розвитку статусу кваліфікованого консультанта з програм підтримки середнього та малого бізнесу;
  • присвоєння звання «Консультант року» та міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем;
  • відгуки клієнтів по результатам співпраці з Pro-Consulting.

Команда Pro-Consulting здатна провести аналіз ринку будь-якого рівня складності, при цьому наші послуги доступні за ціною.

Аналітики Pro-Consulting мають доступ до відкритих та корпоративних джерел інформації, а також мають у своєму розпорядженні можливість деталізувати отримані відомості на основі власних польових досліджень – телефонних опитувань, фокус-груп, інтерв'ю, безпосередніх спостережень, мережевого моніторингу.

Провести аналіз ринку з Pro-Consulting дуже просто – необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефоном чи електронною поштою. Відразу після цього ми проведемо спільну нараду, на якій узгодимо всі питання та визначимо шлях найкращого задоволення ваших інформаційних потреб. Скористайтеся нагодою провести аналіз ринку з Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами