Чому іноді необхідно провести аналіз ринку
Ринок – це середовище, де заробляються гроші шляхом продажу товарів чи послуг. Чим більше учасники ринку знають про його поточний стан, володіють моделлю змін і прогнозом на майбутні періоди, тим більше у них можливостей спрямовувати свою діяльність по траєкторії максимальної прибутковості.
Для того щоб отримати відомості про економічну сферу, що цікавить, необхідно провести аналіз ринку, причому зробити це потрібно якісно, оскільки недостовірні відомості про ринок не принесуть користь підприємству, а можуть тільки нашкодити. Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.
Ринок є досить складною системою, що піддається різноспрямованому впливу постійних і тимчасових факторів. Дані про ринкову ситуацію застарівають з часом, тому неможливо одного разу провести аналіз ринку та вважати себе добре проінформованими на весь період управління бізнесом. Найбільш дієвими факторами впливу на ринок є:
З більш ніж 2300 готовими аналізами ринків України та світу ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.
Як провести аналіз ринку найкращим чином
Для того щоб провести аналіз ринку недостатньо одного лише бажання. Для цього необхідно знати методики маркетингових досліджень, мати досвід їх застосування, мати необхідні кадрові, організаційні, матеріально-технічні ресурси. Далеко не кожен ринковий суб'єкт чи інвестор має власний розвинений маркетинговий підрозділ, здатний провести аналіз ринку на достатньо якісному рівні, та й постійне утримання такого відділу економічно не вигідне. Куди раціональніше знайти компетентного виконавця та замовити ринкове дослідження у нього.
Компанія Pro-Consulting пропонує клієнтам можливість здійснити аналіз ринку з 2004 року. За цей час було напрацьовано знання та досвід, створено матеріальну базу, отримано позитивну репутацію у бізнес-середовищі. У нашому портфелі готових проектів понад 2300 маркетингових досліджень (дивитися структури звітів) за завданнями сотень замовників, серед яких:
Свідченнями якості нашої роботи стали:
Команда Pro-Consulting здатна провести аналіз ринку будь-якого рівня складності, при цьому наші послуги доступні за ціною.
Аналітики Pro-Consulting мають доступ до відкритих та корпоративних джерел інформації, а також мають у своєму розпорядженні можливість деталізувати отримані відомості на основі власних польових досліджень – телефонних опитувань, фокус-груп, інтерв'ю, безпосередніх спостережень, мережевого моніторингу.
Провести аналіз ринку з Pro-Consulting дуже просто – необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефоном чи електронною поштою. Відразу після цього ми проведемо спільну нараду, на якій узгодимо всі питання та визначимо шлях найкращого задоволення ваших інформаційних потреб. Скористайтеся нагодою провести аналіз ринку з Pro-Consulting.