Дослідження ринку роздрібної торгівлі товарами повсякденного попиту (FMCG-рітейлу) в Україні: вся країна в мережах
7049

Дослідження ринку роздрібної торгівлі товарами повсякденного попиту (FMCG-рітейлу) в Україні: вся країна в мережах

Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку роздрібної торгівлі товарами повсякденного попиту (FMCG-рітейлу) в Україні. В його рамках були визначені поточні параметри зазначеного ринку та динаміка їх зміни, для розрахунку використані дані щодо обсягів продажів і запасів товарів досліджуваної категорії в торговельних мережах, скориговані на чисельність населення в обраних містах.

Готове дослідження: ринок FMCG-рітейлу в містах України. 2019 рік

В цілому по Україні обсяг продажів товарів повсякденного попиту в грошовому вираженні в 2018 році був на 24% більше, ніж в 2017-му. Серед найбільших міст нашої країни найбільша частка FMCG-ритейлу доводиться на Київ - 23,5% за підсумками першого півріччя 2019 року, інші мегаполіси України набагато відстають від столиці. В Харкові, який займає друге місце, товарів повсякденного попиту продано за той же період більш ніж в п'ять разів менше, ніж в Києві.

https://t.me/pro_consulting

Лідером за кількістю магазинів в сфері FMCG-рітейлу в Україні є торговельна мережа АТБ, вона займає більше 50% ринку в Дніпрі, Харкові, Кривому Розі, Маріуполі, Миколаєві, Полтаві, Вінниці, Житомирі, Запоріжжі та Тернополі. В окремих регіонах є свої локальні флагмани на ринку товарів повсякденного попиту: в Луцьку - це Сільпо, Фора і Наш Край; в Чернівцях - Вопак; у Львові - Рукавичка; в Одесі і Миколаєві - Таврія В.

За обсягом виручки на ринку FMCG-рітейлу першість також знаходиться у АТБ - 10 міст, проте в Тернополі, Луцьку, Чернівцях та Рівному найбільше грошей вдалося зібрати мережі Метро.

Незважаючи на зростання грошового обсягу ринку, кількість магазинів FMCG-рітейлу в Україні скорочується - в 2018 році на 20% в порівнянні з роком раніше. Трендом ринку в великих містах стало укрупнення існуючих структур, велика концентрація на торгових центрах. У невеликих і малих населених пунктах, навпаки, триває екстенсивний розвиток ринку - кількість нових торгових точок зростає.

Готове дослідження: ринок доставки продуктів Україна. 2019 рік

За результатами аналізу ринку FMCG-рітейлу можна зробити висновок про високий рівень конкуренції на ньому. В українського споживача є широкий вибір як по торгових точках, так і за асортиментом представлених в них товарів повсякденного попиту.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами