315
Дослідження ринку допомагає ефективно управляти бізнесом
Хочете вийти на новий ринок, оновити продукт або розробити ефективну маркетингову стратегію? Дослідження ринку - це ваш надійний інструмент для прийняття зважених бізнес-рішень.
Управління підприємством без глибокого розуміння обраного напряму економічної активності пов'язане з високими ризиками. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз пропонуємо вам перейти на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку.
Дослідження ринку допоможе вам:
- Сформувати довгострокову стратегію: розробити план розвитку бізнесу, враховуючи поточні ринкові тенденції та майбутні перспективи.
- Адаптуватися до змін: швидко реагувати на зміни ринкової кон'юнктури та мінімізувати їхній негативний вплив.
- Ухвалювати обґрунтовані рішення: спиратися на достовірні дані під час вибору вектора розвитку бізнесу або інвестування в нові проєкти.
Звернувшись до спеціалізованої агенції Pro-Consulting, яка є членом ESOMAR і Української асоціації маркетингу, ви отримаєте професійне дослідження ринку, засноване на глибокому аналізі сфери бізнесу та актуальних трендах її трансформації. З понад 2600 кейсами з дослідження ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів, будь-який з яких може бути адаптований і актуалізований під цілі та завдання вашого підприємства.
Комплексне дослідження ринку від Pro-Consulting включає:
- Загальний стан ринку:
- опис функціонування сфери бізнесу: механізми ціноутворення, канали збуту та логістика, цикл життя продукту, роль сезонності та циклічності;
- ключові фактори, що впливають на ринок: макроекономічні, демографічні, політичні, технологічні;
- ємність ринку: поточне значення, динаміка, прогноз зміни;
- сегментація ринку: за продуктом, за споживачами, за географічною та іншими ознаками;
- тенденції розвитку: нові продукти і послуги, зміна споживчих вподобань, розвиток технологій, консолідація;
- більш повне уявлення про реальну структуру звіту по ринку вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, аналізу ринку теплоізоляційних матеріалів або дослідження ринку дитячого одягу в Україні.
- Нормативні правила роботи на ринку:
- законодавство: антимонопольне, захист прав споживачів, екологічне, трудове;
- регулювання: ліцензування та сертифікація, стандарти якості, технічні регламенти;
- оподаткування: ставки податків, податкові пільги, податкові процедури;
- митне регулювання: процедури митного оформлення, нетарифні бар'єри;
- державні закупівлі: порядок проведення, вимоги до учасників;
- плани реформування: проєкти законів і нормативних актів, зміна правил гри;
- якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати і проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
- Конкурентне дослідження ринку:
- профілювання конкурентів: історія компанії, корпоративна культура, фінансові показники, маркетингові стратегії;
- аналіз конкурентних переваг: унікальна торгова пропозиція, якість продукції, ціна, сервіс, дистрибуція;
- конкурентні бар'єри: бренди, патенти, масштаб виробництва, доступ до ресурсів.
- Аналіз споживчої сфери:
- профіль цільової аудиторії: демографічні, психографічні характеристики, регіональні особливості;
- споживчі тренди і вимоги до товарів: модні тенденції, вимоги до якості, безпеки, екологічності, зміна уподобань із часом;
- рівень задоволеності споживачів: результати опитувань і фокус-груп, аналіз відгуків, порівняння з конкурентами;
- лояльність покупців до брендів: рівень, фактори, що впливають на лояльність;
- моделі поведінки споживачів: шлях покупця, вплив рекомендацій і цифрових технологій.
- споживання цільових товарів на пов'язаних ринках і в державному секторі.
- Інвестиційне дослідження ринку:
- порівняння ринкових ніш: аналіз привабливості різних сегментів ринку, оцінка потенціалу зростання кожного сегмента, порівняння прибутковості та ризиків;
- SWOT-аналіз: вивчення сильних і слабких сторін проєкту, оцінка можливостей і загроз, матриця SWOT;
- PESTLE-аналіз: вплив політичних, економічних, соціальних, технологічних, екологічних і правових чинників;
- карта ризиків: ідентифікація ключових ризиків, оцінювання ймовірності та наслідків ризиків, рекомендовані заходи щодо мінімізації ризиків.
Конкретний зміст, застосовані методи і ціна дослідження ринку залежать від інформаційних запитів замовника, відображених у технічному завданні. Допомогу в складанні оптимального технічного завдання ми надаємо за підсумками першого установчого брифінгу з клієнтом.
Отримати детальну консультацію та замовити дослідження ринку можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.