Дослідження ринку допомагає ефективно управляти бізнесом
315

Дослідження ринку допомагає ефективно управляти бізнесом

Хочете вийти на новий ринок, оновити продукт або розробити ефективну маркетингову стратегію? Дослідження ринку - це ваш надійний інструмент для прийняття зважених бізнес-рішень.

Управління підприємством без глибокого розуміння обраного напряму економічної активності пов'язане з високими ризиками. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз пропонуємо вам перейти на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку.

Дослідження ринку допоможе вам:

  • Сформувати довгострокову стратегію: розробити план розвитку бізнесу, враховуючи поточні ринкові тенденції та майбутні перспективи.
  • Адаптуватися до змін: швидко реагувати на зміни ринкової кон'юнктури та мінімізувати їхній негативний вплив.
  • Ухвалювати обґрунтовані рішення: спиратися на достовірні дані під час вибору вектора розвитку бізнесу або інвестування в нові проєкти.

Звернувшись до спеціалізованої агенції Pro-Consulting, яка є членом ESOMAR і Української асоціації маркетингу, ви отримаєте професійне дослідження ринку, засноване на глибокому аналізі сфери бізнесу та актуальних трендах її трансформації. З понад 2600 кейсами з дослідження ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів, будь-який з яких може бути адаптований і актуалізований під цілі та завдання вашого підприємства.

Комплексне дослідження ринку від Pro-Consulting включає:

  1. Загальний стан ринку:
    • опис функціонування сфери бізнесу: механізми ціноутворення, канали збуту та логістика, цикл життя продукту, роль сезонності та циклічності;
    • ключові фактори, що впливають на ринок: макроекономічні, демографічні, політичні, технологічні;
    • ємність ринку: поточне значення, динаміка, прогноз зміни;
    • сегментація ринку: за продуктом, за споживачами, за географічною та іншими ознаками;
    • тенденції розвитку: нові продукти і послуги, зміна споживчих вподобань, розвиток технологій, консолідація;
    • більш повне уявлення про реальну структуру звіту по ринку вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, аналізу ринку теплоізоляційних матеріалів або дослідження ринку дитячого одягу в Україні.
  2. Нормативні правила роботи на ринку:
    • законодавство: антимонопольне, захист прав споживачів, екологічне, трудове;
    • регулювання: ліцензування та сертифікація, стандарти якості, технічні регламенти;
    • оподаткування: ставки податків, податкові пільги, податкові процедури;
    • митне регулювання: процедури митного оформлення, нетарифні бар'єри;
    • державні закупівлі: порядок проведення, вимоги до учасників;
    • плани реформування: проєкти законів і нормативних актів, зміна правил гри;
    • якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати і проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
  3. Конкурентне дослідження ринку:
    • профілювання конкурентів: історія компанії, корпоративна культура, фінансові показники, маркетингові стратегії;
    • аналіз конкурентних переваг: унікальна торгова пропозиція, якість продукції, ціна, сервіс, дистрибуція;
    • конкурентні бар'єри: бренди, патенти, масштаб виробництва, доступ до ресурсів.
  4. Аналіз споживчої сфери:
    • профіль цільової аудиторії: демографічні, психографічні характеристики, регіональні особливості;
    • споживчі тренди і вимоги до товарів: модні тенденції, вимоги до якості, безпеки, екологічності, зміна уподобань із часом;
    • рівень задоволеності споживачів: результати опитувань і фокус-груп, аналіз відгуків, порівняння з конкурентами;
    • лояльність покупців до брендів: рівень, фактори, що впливають на лояльність;
    • моделі поведінки споживачів: шлях покупця, вплив рекомендацій і цифрових технологій.
    • споживання цільових товарів на пов'язаних ринках і в державному секторі.
  5. Інвестиційне дослідження ринку:
    • порівняння ринкових ніш: аналіз привабливості різних сегментів ринку, оцінка потенціалу зростання кожного сегмента, порівняння прибутковості та ризиків;
    • SWOT-аналіз: вивчення сильних і слабких сторін проєкту, оцінка можливостей і загроз, матриця SWOT;
    • PESTLE-аналіз: вплив політичних, економічних, соціальних, технологічних, екологічних і правових чинників;
    • карта ризиків: ідентифікація ключових ризиків, оцінювання ймовірності та наслідків ризиків, рекомендовані заходи щодо мінімізації ризиків.

Конкретний зміст, застосовані методи і ціна дослідження ринку залежать від інформаційних запитів замовника, відображених у технічному завданні. Допомогу в складанні оптимального технічного завдання ми надаємо за підсумками першого установчого брифінгу з клієнтом.

Отримати детальну консультацію та замовити дослідження ринку можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

Дата розміщення: 13.12.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами