Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку дитячого одягу в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.
Український ринок дитячого одягу наразі переживає період відновлення після початку війни росії проти України.
Економічний спад у 2022 році викликаний наслідками військових дій, міграційних процесів, інфляцією та девальвацією гривні, скорочення обсягів імпорту дитячого одягу привело до зменшення на ємності ринку. Поступове відновлення економіки у 2023 – 1 пол. 2024 рр., поновлення імпорту в Україну, стабілізація фронту призвела до відновлення ємності ринку до показників 2021 року.
Ринок дитячого одягу в Україні Імпортними товарами. Існує оператор ТОВ «Тема мода Юкрейн», що має перевагу на ринку дитячого одягу, тоді як більшість інших компаній борються за менші частки ринку, пропонуючи спеціалізовані товари або обслуговуючи конкретні ніші.
На ринку існує потреба у достатньо дешевому одязі через економічні причини, такі як інфляція та зменшення доходів громадян.
1. Загальна характеристика ринку дитячого одягу в Україні у 2019-1 пол. 2024 рр.
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку дитячого одягу в Україні
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку дитячого одягу в Україні у 2019-1 пол. 2024 рр.
1.4. Оцінка тіньового сегмента на ринку дитячого одягу в Україні
1.5. Сегментація і структурування ринку дитячого одягу в Україні
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів
3. Зовнішня торгівля та ЗЕД
3.1. Імпорт дитячого одягу в Україні в 2019- 1 пол. 2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
4. Ціна та ціноутворення на ринку. Динаміка цін на дитячий одяг
5. Брендінг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
6. Аналіз споживання ринку дитячого одягу в Україні
6.1. Вподобання споживачів щодо дитячого одягу в Україні, портрет споживача
6.2. Кількісна характеристика споживчого сегменту дитячого одягу в Україні (за віком, статтю, регіонами, доходами)
6.3. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
6.4. Аналіз незадоволеної потреби на ринку дитячого одягу в Україні
6.5. Ступінь задоволеності споживачів
7. Канали збуту продукції
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу. Побудова карти ризиків на ринку
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок дитячого одягу в Україні
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку дитячого одягу в Україні
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку дитячого одягу в Україні. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2027 рр.
9.3. Рекомендації по розвитку на ринку дитячого одягу в Україні
1. Динаміка ємності ринку дитячого одягу в 2019-1 пол. 2024 рр., в грошовому вираженні, млн грн
2. Структура операторів ринку дитячого одягу в Україні в 2023-1 пол. 2024 рр., в грошовому вираженні, %
3. Географія імпорту дитячого одягу в Україну в 2019-1 пол. 2024 рр., в натуральному вираженні, %
4. Географія імпорту дитячого одягу в Україну в 2019-1 пол. 2024 рр., в грошовому вираженні, %
5. Динаміка цін на дитячий одяг в Україні в 2019-1 півр. 2024 рр., грн за од. з ПДВ
6. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
7. Аналіз присутності операторів на маркетплейсах
8. Оцінка переваг споживачів дитячого одягу залежно від рівня доходу сім'ї та віку дитини
9. Кількісна характеристика споживчого сегмента дитячого одягу в Україні за віком і статтю станом на 1 вересня 2024 р., тис. осіб
10. Динаміка запитів «дитячий одяг» в Україні за період 2021-8 міс. 2024 рр., шт
11. Динаміка запитів «дитячий одяг» в Україні, за виробниками та відомими брендами, за період 2021-8 міс. 2024 рр., шт
12. SWOT-аналіз ринку дитячого одягу в Україні
13. PEST LE – аналіз ринку дитячого одягу в Україні
14. Карта ризиків ринку дитячого одягу в Україні
1. Індекс споживчих цін в Україні у 2019-1 пол. 2024 рр., %
2. Регіональна представленість виробників одягу в Україні, кількість зареєстрованих компаній різних форм власності
3. ТОП-10 постачальників дитячого одягу в Україну у 2021р., в грошовому виражені, %
4. Кількість новонароджених в Україні в 1 пол.2024 року
5. Динаміка запитів «дитячий одяг» в Україні, за період 2021-8 міс. 2024 рр., шт
6. Основні канали збуту одягу
7. Прогнозні показники ємності ринку дитячого одягу в Україні на 2024-2027 рр. при базовому сценарії, у вартісному вираженні, млн грн.