Українська столиця завжди славилася своєю розвиненою сферою громадського харчування. Для жителів і гостей міста працюють безліч ресторанів, кафе, фаст-й стріт-фудів на будь-який смак і гаманець.
В останні роки, через зниження купівельної спроможності населення, ресторанний бізнес Києва змушений був пережити період трансформації. Починаючи з 2013 року стали масово закривав заклади, що в основному відносяться до високої цінової категорії. Натомість їм почали відкриватися невеликі ресторанчики і концептуальні кафе, багато з яких працюють по франшизі відомого бренду.
Читати про бізнес-план ресторану
Сьогодні людям необхідний не стільки пафос дорогого ресторану, скільки можливість пообідати або просто перекусити в затишному демократичному закладі, бажано, з оригінальним меню. Городяни зустрічаються з друзями і знайомими в невеликих кав'ярнях, щоб поговорити про справи або просто відпочити від суєти мегаполісу. У таких посиденьках більш ніж доречна і смачна ексклюзивна випічка, яку не купиш у звичайному магазині. Тому заклади з власним виробництвом і помірними цінами користуються найбільшою популярністю у споживачів.
Відкрити таке кафе-кондитерську не представляє особливої складності, адже його бізнес-план вже розроблений аналітиками Pro-Consulting. Це буде кафе з кондитерським цехом на 30-40 посадочних місць в одному з торгово-розважальних центрів Києва або іншого великого міста. Таке розташування посприяє максимальному потоку клієнтів, а значить досягненню розрахункових параметрів прибутковості бізнесу.
Про бізнес-план столичної мережі закладів вуличної їжі
До складу кондитерської будуть входити: торгова група; склад; мийна; кондитерський цех; адміністративно-побутові приміщення. Загальна необхідна площа для розміщення всього цього - 80-100 м2. Витрати на оренду, ремонт, обладнання та запуск роботи кафе в такому приміщенні, розташованому в ТРЦ, складуть 500-600 доларів на квадратний метр. Самою ємною статтею витрат є покупка обладнання і меблів - 48,1% від загальної суми. Оренда займе 22,6% витрат, ремонт - 15,1%, початкова закупка сировини - 11,1%. Решта - вже дрібниці.
Всі підготовчі роботи зі створення кондитерської будуть виконані за три-п'ять місяців. Все залежить від конкретного обсягу робіт і оперативності їх проведення.
Один з чинників успішності закладу - це якісно підібраний персонал. В кондитерській він буде складатися з адміністративних, обслуговуючих та кухонних працівників загальним числом 20-25 чоловік.
Операційні витрати підприємства наполовину будуть йти на закупівлю продуктів харчування. Ще по 20-22% займуть виплати по оренді і зарплата персоналу.
Стаття про ринок харчування поза домом в Україні. 2019 рік
Уже в перший рік з початку реалізації проекту кафе-кондитерська принесе 35,6 тис. доларів чистого прибутку. У наступні періоди щорічний прибуток досягне $ 55,8 тис., а рентабельність продажів - 20%.
Таким чином, вже через півтора року внесені інвестиції повністю окупляться, а в наступні роки кафе буде працювати тільки на примноження капіталу власника.
Проведені розрахунки дозволяють зробити висновок про високу інвестиційну привабливість кафе-кондитерської. Її відкриття урізноманітнює інфраструктуру міста, дозволить запропонувати його жителям і гостям якісне обслуговування і ексклюзивну випічку.
Бізнес-план замовити можна тут
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: