Аналіз ринків Казахстану - Pro-Consulting
2204

Аналіз ринків Казахстану - Pro-Consulting

Pro-Consulting надає зацікавленим бізнесам можливість отримати інформацію по ринках товарів і послуг не тільки України, але і будь-якої іншої країни. З усього розмаїття зарубіжних ринків найбільшим інтересом у наших клієнтів користуються країни, які раніше перебували з Україною в єдиному господарському комплексі та зберегли традиційні економічні зв'язки. У Pro-Consulting замовляють аналіз ринків країн СНД, серед яких одне з провідних місць посідає аналіз ринку в Казахстані.

Аналіз ринку Казахстану допомагає компаніям-замовникам:

  • оцінити привабливість Казахстану для виробництва або реалізації певного виду продукції/послуг;
  • визначити прогнозні показники ринку, а також провести конкурентний аналіз операторів ринку;
  • здійснювати пошук партнерів для створення каналів експорту-імпорту;
  • виробити стратегію просування та розвитку на казахстанському ринку товарів або послуг.

Можливо, вам стане в нагоді матеріал про виведення нового продукту на ринок - якісна аналітика ринку допоможе заощадити вам гроші в майбутньому

Дослідження ринку в Казахстані замовляють саме в Pro-Consulting, оскільки ми:

  • виконуємо дослідження ринку Казахстану за міжнародними стандартами ESOMAR;
  • є повноважним членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року;
  • вже реалізували понад 1700 проектів з маркетингових досліджень та стратегічного консалтингу для понад тисячі українських та іноземних клієнтів.

Рекомендуємо вам ознайомитися з анотаціями та структурами готових аналізів ринків від Pro-Consulting - ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

Аналіз ринків Казахстану: методика і джерела інформації

Pro-Consulting при реалізації послуги з аналізу ринку Казахстану використовує кабінетний метод збору та оцінки інформації, яка міститься в:

  • зведеннях статистичного комітету;
  • звітах галузевих міністерств і відомств;
  • презентаціях і інших матеріалах провідних гравців ринку;
  • публікаціях спеціалізованих видань;
  • матеріалах неурядових організацій, які раніше проводили аналіз ринку в Казахстані;
  • власних інформаційних масивах компанії і наших партнерів.

Вторинна інформація піддається статистичній обробці та аналізу. Звіт за результатами аналізу ринку Казахстану надається замовнику в максимально наочному і зручному для подальшого використання вигляді.

Як приклад, пропонуємо вам ознайомитися зі структурою готового звіту по ринку обладнання для очищення та сушіння зерна в Україні, Молдові та Казахстані - ми можемо досліджувати ваш ринок по аналогічній структурі або адаптувати

Аналіз ринку в Казахстані: індивідуальний підхід і типова структура звіту

При реалізації послуги з дослідження ринку в Казахстані Pro-Consulting практикує індивідуальний підхід до кожного клієнтському кейсу. Ви формуєте технічне завдання на проведення аналізу ринку в Казахстані, грунтуючись на цілях, які переслідуєте і завданнях, що вирішуєте. Ми проводимо дослідження по питанням, які вас цікавлять.

Типова структура звіту по дослідженню ринків в Казахстані складається з наступних аналітичних блоків:

  1. Загальні дані по ринку/галузі Казахстану:
    • якісні та кількісні характеристики;
    • структурування ринку;
    • найбільш значущі фактори впливу;
    • яскраво виражені тенденції розвитку ринку.
  2. Рамки державного регулювання:
    • діюча нормативно-правова база;
    • особливості ліцензування;
    • податкове навантаження;
    • можливість участі в державних тендерах.
  3. Аналіз ринку Казахстану в виробничому секторі:
  4. Діяльність провідних учасників ринку Казахстану:
  5. Дослідження ринку в Казахстані з точки зору реалізації продукції:
    • обсяги реалізації продукції за:
      • видами товарів;
      • походженням;
      • сферам споживання;
    • графічне відображення динаміки реалізації.
  6. Ціни і ціноутворення на ринку:
    • фактори, що впливають на ціни;
    • характеристики цінових діапазонів;
    • можливості цінових маневрів при збереженні прийнятного рівня рентабельності.
  7. Маркетингове дослідження ринку в Казахстані в розрізі споживання:
    • характеристика споживчої аудиторії;
    • ступінь задоволеності споживачів існуючою пропозицією;
    • моделі поведінки споживачів;
    • особливості публічних сфер споживання.
  8. Оцінка ефективності каналів збуту:
    • опис можливих каналів збуту;
    • збут продукції в різних умовах;
    • критерії вибору того чи іншого каналу збуту.
  9. Асортиментний ряд продукції прямих і непрямих конкурентів.
  10. Аналіз ринку в Казахстані в точки зору доцільності внесення інвестицій або виведення нового продукту:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • опис існуючих можливостей і ризиків.
  11. Висновки, прогнози та рекомендації

Готовий аналіз ринку Казахстану може містити всі або деякі з перерахованих вище розділів. Також з замовником окремо обговорюються часові рамки даних, що підлягають обробці, і терміни проведення дослідження.

Для отримання комерційної пропозиції по дослідженню вашого ринку або уточнення деталей з методологій аналізу та прогнозування, зв'яжіться з Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами