Аналіз ринку: типова структура
1203

Аналіз ринку: типова структура

Замовивши аналіз ринку у компанії Pro-Consulting, клієнт отримує звіт про стан сфери бізнесу, що його цікавить, відповідно до технічного завдання. З більш ніж 2400 готовими аналізами ринків України та світу на замовлення наших клієнтів ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.

Технічне завдання на аналіз ринку складається за результатами брифінгу за участю ініціатора та виконавця дослідження. На брифінгу узгоджуються:

  • загальне бачення цілей та завдань аналізу ринку;
  • структура звіту;
  • аспекти ринкової ситуації для поглибленого вивчення;
  • необхідні сили та засоби;
  • термін проведення аналізу ринку;
  • вартість маркетингового дослідження.

Зазвичай аналіз ринку включає такі розділи:

1. Загальні відомості про напрямок бізнесу:

  • ознайомлювальний опис сфери економічної активності;
  • показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
  • розрахунок ємності ринку, її динаміка протягом вибраного періоду з екстраполяцією;
  • сегментація ринку у певних зрізах;
  • основні чинники впливу;
  • тенденції подальшого розвитку ринкової ситуації;
  • якщо ви не впевнені, яка саме ринкова аналітика вам потрібна, зв'яжіться з нашими консультантами – вони поставлять правильні запитання і допоможуть скласти технічне завдання на проведення дослідження – контакти.

2. Система державного регулювання діяльності суб'єктів ринку:

  • основні положення законів та підзаконних актів;
  • варіанти формалізації бізнес-проектів;
  • податкове навантаження у різних форматах діяльності;
  • необхідність та умови ліцензування, дотримання стандартів;
  • порядок проведення державних закупівель, участь у тендерах приватних постачальників;
  • законопроекти та інші озвучені плани влади щодо зміни системи державного регулювання галузі.

3. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік та рейтинг конкурентів;
  • асортимент товарів прямих та непрямих конкурентів;
  • сильні та слабкі сторони торгових пропозицій, фактори конкурентоспроможності;
  • стратегії конкурентної боротьби, практичні результати реалізації;
  • ризики та бар'єри для досягнення цілей замовника, що виходять від конкурентів;
  • у якості прикладу перегляньте структуру аналізу ринку паперових пакетів в Україні або, наприклад, аналізу маркетплейсів дитячих товарів в Україні.

4. Дослідження виробничої сфери ринку:

  • результати роботи існуючих виробників: обсяг, структура, властивості товарів;
  • технологічний рівень виробничих потужностей, що використовуються;
  • характеристики сировинної та ресурсної баз;
  • кон'юнктури пов'язаних внутрішніх та зовнішніх ринків;
  • можливості щодо організації нових підприємств: доступність технологій, обладнання, кваліфікованих кадрів.

5. Зовнішня торгівля цільовими товарами:

6. Споживчий аналіз ринку:

  • профіль цільової аудиторії;
  • купівельна спроможність та споживча активність населення;
  • тренди та очікування, поширені серед споживачів;
  • ставлення покупців до присутніх на ринку брендів та окремих товарів;
  • рівень лояльності покупців до торгової пропозиції ініціатора дослідження, умови її збереження та підвищення;
  • мотиви та моделі поведінки покупців на торгових майданчиках різних форматів;
  • особливості споживання цільових товарів корпоративним та державним секторами.

7. Дослідження каналів збуту:

  • показники всіх можливих способів реалізації продукції;
  • комунікаційні політики та бізнес-процеси операторів каналів збуту;
  • ефективність реклами та інших методів просування залежно від способу реалізації;
  • робота каналів збуту у форс-мажорних обставинах, критерії вибору структури продажу.

8. Інвестиційний аналіз ринку:

  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • виявлені ризики та бар'єри;
  • можливості та рекомендації щодо реалізації та розвитку бізнес-проектів.

Готовий аналіз ринку може містити й інші інформаційні блоки відповідно до потреб замовника. Перш ніж замовити аналіз ринку за власним технічним завданням, можна з метою ознайомлення придбати готовий звіт в онлайн-магазині на сайті Pro-Consulting – будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

Для отримання детальної інформації про зміст послуги та замовлення аналізу ринку скористайтесь нашими контактними даними.

Дата розміщення: 18.03.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами