1203
Аналіз ринку: типова структура
Замовивши аналіз ринку у компанії Pro-Consulting, клієнт отримує звіт про стан сфери бізнесу, що його цікавить, відповідно до технічного завдання. З більш ніж 2400 готовими аналізами ринків України та світу на замовлення наших клієнтів ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.
Технічне завдання на аналіз ринку складається за результатами брифінгу за участю ініціатора та виконавця дослідження. На брифінгу узгоджуються:
- загальне бачення цілей та завдань аналізу ринку;
- структура звіту;
- аспекти ринкової ситуації для поглибленого вивчення;
- необхідні сили та засоби;
- термін проведення аналізу ринку;
- вартість маркетингового дослідження.
Зазвичай аналіз ринку включає такі розділи:
1. Загальні відомості про напрямок бізнесу:
- ознайомлювальний опис сфери економічної активності;
- показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
- розрахунок ємності ринку, її динаміка протягом вибраного періоду з екстраполяцією;
- сегментація ринку у певних зрізах;
- основні чинники впливу;
- тенденції подальшого розвитку ринкової ситуації;
- якщо ви не впевнені, яка саме ринкова аналітика вам потрібна, зв'яжіться з нашими консультантами – вони поставлять правильні запитання і допоможуть скласти технічне завдання на проведення дослідження – контакти.
2. Система державного регулювання діяльності суб'єктів ринку:
- основні положення законів та підзаконних актів;
- варіанти формалізації бізнес-проектів;
- податкове навантаження у різних форматах діяльності;
- необхідність та умови ліцензування, дотримання стандартів;
- порядок проведення державних закупівель, участь у тендерах приватних постачальників;
- законопроекти та інші озвучені плани влади щодо зміни системи державного регулювання галузі.
3. Конкурентний аналіз ринку:
- перелік та рейтинг конкурентів;
- асортимент товарів прямих та непрямих конкурентів;
- сильні та слабкі сторони торгових пропозицій, фактори конкурентоспроможності;
- стратегії конкурентної боротьби, практичні результати реалізації;
- ризики та бар'єри для досягнення цілей замовника, що виходять від конкурентів;
- у якості прикладу перегляньте структуру аналізу ринку паперових пакетів в Україні або, наприклад, аналізу маркетплейсів дитячих товарів в Україні.
4. Дослідження виробничої сфери ринку:
- результати роботи існуючих виробників: обсяг, структура, властивості товарів;
- технологічний рівень виробничих потужностей, що використовуються;
- характеристики сировинної та ресурсної баз;
- кон'юнктури пов'язаних внутрішніх та зовнішніх ринків;
- можливості щодо організації нових підприємств: доступність технологій, обладнання, кваліфікованих кадрів.
5. Зовнішня торгівля цільовими товарами:
6. Споживчий аналіз ринку:
- профіль цільової аудиторії;
- купівельна спроможність та споживча активність населення;
- тренди та очікування, поширені серед споживачів;
- ставлення покупців до присутніх на ринку брендів та окремих товарів;
- рівень лояльності покупців до торгової пропозиції ініціатора дослідження, умови її збереження та підвищення;
- мотиви та моделі поведінки покупців на торгових майданчиках різних форматів;
- особливості споживання цільових товарів корпоративним та державним секторами.
7. Дослідження каналів збуту:
- показники всіх можливих способів реалізації продукції;
- комунікаційні політики та бізнес-процеси операторів каналів збуту;
- ефективність реклами та інших методів просування залежно від способу реалізації;
- робота каналів збуту у форс-мажорних обставинах, критерії вибору структури продажу.
8. Інвестиційний аналіз ринку:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- виявлені ризики та бар'єри;
- можливості та рекомендації щодо реалізації та розвитку бізнес-проектів.
Готовий аналіз ринку може містити й інші інформаційні блоки відповідно до потреб замовника. Перш ніж замовити аналіз ринку за власним технічним завданням, можна з метою ознайомлення придбати готовий звіт в онлайн-магазині на сайті Pro-Consulting – будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.
Для отримання детальної інформації про зміст послуги та замовлення аналізу ринку скористайтесь нашими контактними даними.