Аналіз ринку та галузі для інформаційної підтримки підприємців
314

Аналіз ринку та галузі для інформаційної підтримки підприємців

Компанія Pro-Consulting вже понад 20 років займається інформаційно-аналітичним забезпеченням діяльності українських та іноземних підприємців та інших зацікавлених осіб.

Аналіз ринку та галузі у нас замовляли понад тисячу різних клієнтів, серед яких представники:

  • інтернаціональних корпорацій;
  • компаній національного масштабу;
  • середнього та малого бізнесу;
  • галузевих асоціацій;
  • інвестиційних фондів і кредитних організацій;
  • торгово-промислових палат;
  • іноземних посольств;
  • юридичних фірм;
  • науково-дослідних установ;
  • фізичних осіб.

Будь-який готовий аналіз ринку і галузі можна відшукати і придбати в онлайн-магазині на сайті Pro-Consulting. Ці матеріали містять відомості, достатні для ознайомлення з ринком, і ухвалення рішення замовити аналіз ринку і галузі за власним технічним завданням. Будь-який готовий звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі та завдання вашої бізнес-ідеї.

Далі ми розглянемо зміст деяких основних блоків ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти посилання на типову структуру дослідження ринку для підготовки техзавдання на проведення аналізу ринку в майбутньому.

Найчастіше аналіз ринку та галузі виконують у форматі комплексного дослідження, він містить дані про всі основні елементи ринкової ситуації в розділах:

  1. Загальний стан ринку:
    • опис функціонування сфери бізнесу в поточних умовах;
    • показники виробництва, імпорту та експорту товарів ринку;
    • розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку у визначених замовником зрізах;
    • постійні та тимчасові фактори впливу на ринок;
    • тенденції розвитку галузі;
    • більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку брендованих пакетів в Україні або аналізу ринку овочевої консервації в Іспанії.
  2. Встановлені державою правила роботи на ринку:
    • положення чинної нормативної бази;
    • варіанти реєстрації підприємств;
    • податкове навантаження при проведенні різних операцій на ринку;
    • вимоги ліцензування та стандартизації діяльності;
    • міжнародні та місцеві санкції, інші обмеження роботи на ринку;
    • порядок проведення державних закупівель, участі в них приватних постачальників;
    • підготовлені проєкти нормативних документів, інші відомі плани влади, спрямовані на зміну системи державного регулювання галузі;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна вам для розвитку вашого підприємства, зв'яжіться з нашими консультантами - вони поставлять корисні запитання і допоможуть скласти технічне завдання - контакти.
  3. Споживчий аналіз ринку та галузі:
    • портрет цільової аудиторії ініціатора дослідження;
    • очікування та побажання споживачів щодо цільових товарів за результатами опитувань і фокус-груп;
    • ставлення покупців до певних брендів, умови лояльності;
    • особливості поведінки споживачів на торгових майданчиках різних форматів;
    • ключові запити потенційних покупців до пошукових систем;
    • споживання продукції ринку бізнес-сектором і державними структурами.
  4. Ефективність наявних на ринку каналів збуту:
    • перелік та особливості використання різних способів реалізації цільової продукції;
    • умови співпраці з операторами оптової та роздрібної торгівлі;
    • використання та результативність методів просування залежно від каналу збуту;
    • робота торгівлі у форс-мажорних умовах, рекомендації з управління збутом;
    • нагадуємо, що в каталозі готових проєктів ви знайдете понад 2500 готових аналізів ринків - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.
  5. Конкурентний аналіз ринку та галузі:
    • перелік і рейтинг прямих і непрямих конкурентів;
    • розподіл ринкових часток суб'єктів, що конкурують, визначення позиції замовника дослідження;
    • асортимент і властивості представлених на ринку цільових товарів і субститутів;
    • сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій конкурентів;
    • маркетингові стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
    • конкурентні ризики та бар'єри для досягнення цілей ініціатора дослідження, рекомендації щодо їх зниження.
  6. Виробничий та зовнішньоекономічний аналіз ринку і галузі:
    • обсяги та структура випуску і зовнішніх поставок товарів ринку;
    • параметри сировинної та ресурсної баз;
    • економічне обґрунтування створення виробничих потужностей;
    • факторне порівняння зовнішніх ринків;
    • потенційні партнери для організації експортно-імпортних каналів.
  7. Інвестиційний потенціал сфери бізнесу, що досліджується:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • зведений граф ризиків і бар'єрів;
    • можливості та рекомендації щодо організації та розвитку підприємств.

Дізнатися про всі нюанси надання інформаційної підтримки та замовити аналіз ринку та галузі можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами