Аналіз ринку Білорусі - замовити в Pro-Consulting
351

Аналіз ринку Білорусі - замовити в Pro-Consulting

Ринки Білорусі періодично цікавлять наших українських та іноземних замовників, представників бізнесу самої Білорусі - аналіз ринку Білорусі проводиться компанією Pro-Consulting за міжнародно визнаними стандартами ESOMAR, що робить звіти зрозумілими для подальшого аналізу і роботи з ними в будь-якій країні світу і сфері бізнесу.

Аналіз ринків Білорусі: чому обирають нас?

Першою перевагою Pro-Consulting перед конкурентами є досвід проведення маркетингових досліджень. Ми стали дійсним членом Української Асоціації Маркетингу в 2005 році; акредитувалися як кваліфікований консультант програм підтримки малого і середнього бізнесу ЄБРР в 2010 році.

З 2004 року нам довірили проведення досліджень понад тисячі представників великого, середнього та малого бізнесу з різних країн. Серед понад 1700 реалізованих проектів значне місце займає і закордонний аналіз ринку - Білорусь, Росія, Казахстан, ринки інших країн.

Рекомендуємо вам ознайомитися з матеріалом про аналіз експорту як частину аналізу ринку

Аналіз ринків Білорусі: типова структура дослідження

Перед початком реалізації проекту «аналіз ринку - Білорусь» ми проводимо спільний брифінг з замовником, на якому визначаємо структуру підсумкового звіту. Повний перелік можливих розділів дослідження ринку виглядає наступним чином:

  1. Аналіз ринку в Білорусі - загальні відомості:
    • опис і якісна характеристика;
    • кількісні параметри;
    • структура;
    • основні фактори впливу і тенденції розвитку, які переважають.
  2. Аналіз ринку в Білорусі - нормативно-правове регулювання:
    • пільги і обмеження;
    • ліцензування;
    • оподаткування;
    • можливість участі в тендерах з держзакупівель.
  3. Дослідження ринку в Білорусі - виробництво цільової продукції:
    • обсяги випуску товарів у кількісному вираженні і грошовому еквіваленті;
    • динаміка зміни виробничих показників.
  4. Аналіз ринку в Білорусі - рівень конкуренції:
  5. Аналіз ринку в Білорусі - реалізація продукції:
    • розподіл по:
      • видам товарів;
      • групам споживачів;
      • виробникам;
      • продавцям.
    • результати моніторингу продажів у вигляді динаміки змін.
  6. Аналіз ринку в Білорусі - ціноутворення і ціни:
    • фактори, що впливають на ціни;
    • цінові політики провідних операторів;
    • собівартість товару і кордони рентабельності.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків - ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

  1. Аналіз ринку в Білорусі - сфера споживання:
    • споживчі аудиторії;
    • мотивація поведінки споживачів;
    • ставлення покупців до певних видів товарів;
    • онлайн споживання;
    • споживання в державному секторі.
  2. Аналіз ринку Білорусі - канали збуту:
    • опис можливих каналів збуту;
    • умови ефективності того чи іншого каналу;
    • рекомендації по освоєнню каналів збуту.
  3. Аналіз ринку в Білорусі - асортимент продукції:
    • продукція прямих конкурентів;
    • асортиментний ряд непрямих конкурентів.
  4. Аналіз ринку в Білорусі - інвестиційна привабливість:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • бар'єри і можливості для виведення нових ринкових суб'єктів.
  5. Заключна частина, яка містить висновки, прогнози та рекомендації аналітика.

Пропонуємо Вам ознайомитися з прикладом структури готового аналізу ринку биопластику в Україні, Європі, країнах Близького Сходу (2020р.) - ми можемо проаналізувати і спрогнозувати розвиток вашого ринку по аналогічній структурі

Готовий аналіз ринку Білорусі може містити як всі з перерахованих вище пунктів, так і деякі з них. Від обсягу дослідження залежить як час реалізації, так і вартість аналізу ринку.

Дослідження ринків Білорусі: можливі джерела інформації

Аналіз ринку в Білорусі проводиться, як правило, кабінетними методами отримання і обробки інформації, що міститься в:

  • зведеннях статистичного комітету;
  • звітах профільних міністерств і відомств;
  • матеріалах бізнес-конференцій;
  • презентаціях провідних підприємств;
  • дослідженнях по темі «аналіз ринків Білорусі» різних неурядових організацій;
  • публікаціях вузькоспеціалізованих видань і засобів масової інформації;
  • власних інформаційних масивах Pro-Consulting і наших партнерів в Білорусі.

Для уточнення оптимальної структури і методів дослідження вашого ринку (галузі), зв'яжіться з Pro-Consulting і задайте свої питання консультанту

При реалізації послуги «аналіз ринку - Білорусь» базово враховуються дані за останній трьох-п'ятирічний період, а прогнози даються на коротко- і середньострокову перспективу. Разом з тим, іноді у наших клієнтів виникає необхідність в більш оперативному проведенні дослідження «аналіз ринку в Білорусі». В цьому випадку масив інформації, що підлягає обробці, скорочується за рахунок звуження часових рамок дослідження.

Прочитайте також матеріал про аналіз виробництва і реалізації продукції як складову аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами