Аналіз споживчого ринку: типова структура готового звіту
61

Аналіз споживчого ринку: типова структура готового звіту

Суб'єкти підприємницької діяльності замовляють у компанії Pro-Consulting аналіз споживчого ринку у випадках, коли виникає дефіцит інформації для поточного управління та реалізації ключових кампаній, таких як:

  • створення нового підприємства і виведення його на ринок;
  • оновлення асортименту виробленої або імпортованої продукції;
  • проведення кампанії з просування торгової пропозиції;
  • освоєння додаткових напрямів діяльності або ринкових ніш;
  • протидія конкурентам для збереження і зміцнення ринкової позиції;
  • виведення підприємства з кризи, коригування маркетингової стратегії.

Аналіз споживчого ринку дає змогу бізнесу працювати, спираючись на достатню інформаційну базу, з обґрунтуванням будь-якого рішення і дії. Далі ми розглянемо деякі блоки аналітичного звіту, але вже зараз рекомендуємо ознайомитися і зберегти собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Компанія Pro-Consulting проводить для клієнтів аналіз споживчого ринку в комплексному або експрес варіантах. Найчастіше замовників цікавлять такі аспекти ринкової ситуації:

  1. Загальні відомості про ринок:
    • опис функціонування сфери бізнесу в поточних умовах;
    • результати діяльності виробників та імпортерів цільових товарів;
    • динаміка обсягу ринку протягом періоду, що досліджується;
    • сегментація ринку за видом продукції, походженням, географією поставок та в інших зрізах;
    • основні, постійні та тимчасові фактори впливу на ринок;
    • тенденції та моделі подальшого розвитку ринкової обстановки;
    • більш повне уявлення про реальну структуру звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку швейного обладнання в Україні або аналізу ринку композитної сітки та арматури в Туреччині.
  2. Вплив системи державного регулювання:
    • основні вимоги нормативних актів різних рівнів;
    • можливі форми реєстрації підприємств та їх особливості;
    • необхідність і порядок отримання ліцензій, умови стандартизації;
    • податкове навантаження на ринкові суб'єкти в різних форматах діяльності;
    • порядок проведення державних закупівель, можливості участі в тендерах;
    • законопроекти та інші плани влади, спрямовані на зміну умов роботи ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
  3. Конкурентний аналіз споживчого ринку:
    • перелік, рейтинг і характерні дані основних конкурентів;
    • розподіл ринкових часток гравців, що конкурують, виділення частки замовника;
    • асортимент, властивості, переваги та недоліки товарів конкурентів;
    • умови конкурентоспроможності торговельних пропозицій;
    • конкурентні ризики та бар'єри для реалізації проєкту клієнта;
    • з понад 2500 кейсами з дослідження ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів Pro-Consulting.
  4. Дослідження споживання цільової продукції:
    • портрет споживчої аудиторії;
    • чинники, що впливають на активність споживачів;
    • вимоги покупців до властивостей продукції ринку, ступінь їх задоволеності наявною пропозицією;
    • рівень лояльності споживачів до певних брендів, умови її збереження;
    • ключові запити щодо цільової продукції до пошукових систем;
    • поведінка споживачів на офлайнових та онлайнових торговельних майданчиках;
    • споживання товарів ринку бізнес-структурами та державним сектором.
  5. Збутовий аналіз споживчого ринку:
    • можливі способи реалізації товарів ринку, їх відмінні риси;
    • умови та цінові політики, що просуваються операторами каналів збуту;
    • результативність методів просування пропозиції залежно від каналу продажів, що використовується;
    • вплив на збут форс-мажорних обставин, рекомендації з управління продажами.
  6. Інвестиційний аналіз споживчого ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів для організації та розвитку бізнесу;
    • факторне порівняння кількох зовнішніх ринків або ніш одного ринку;
    • можливості та рекомендації щодо реалізації бізнес-проєкту замовника.

Готовий аналіз споживчого ринку може містити й інші інформаційні розділи відповідно до технічного завдання замовника.

Для ознайомлення з усіма можливими опціями послуги та замовлення маркетингового дослідження необхідно зв'язатися з нашим менеджером телефоном або електронною поштою. Одразу після отримання повідомлення про необхідність аналізу споживчого ринку буде організовано брифінг за участю ініціатора та виконавця дослідження, на якому узгодимо всі робочі питання.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами