Аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження ринку – Pro-Consulting
1762

Аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження ринку – Pro-Consulting

Аналіз конкурентів у структурі ринкового дослідження

Діяльність конкуруючих суб'єктів є одним із найвпливовіших факторів ринкового середовища. Кожен суб'єкт економічної активності намагається побудувати і реалізувати власну стратегію успіху, спираючись на наявну інформацію про цільовий ринок. Елементами цих стратегій є:

  • склад та утримання брендів;
  • споживчі властивості товарів;
  • цінові та збутові політики;
  • маркетингові інструменти просування;
  • комунікації з іншими учасниками ринку

Структура глибинного дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

Аналіз конкурентів є невід'ємним елементом будь-якого маркетингового дослідження ринку, яке проводить компанія Pro-Consulting на замовлення клієнтів.

Структура аналізу конкурентів

Аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження дозволяє отримати всю необхідну для подальшого планування протидії інформацію про них:

1. Загальні дані про конкурентів:

  • перелік та рейтинг;
  • основні особливості роботи на ринку.

2. Відомості про пропозицію конкурентів:

  • асортимент аналогічної продукції та товарів-замінників;
  • споживчі властивості, переваги та недоліки;
  • можливості та практичні дії щодо корекції товарної пропозиції конкурентами.

Готовий аналіз ринку квашених овочів в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового дослідження ринку в якості прикладу

3. Політика взаємодії конкурентів з іншими учасниками ринку:

  • критерії вибору постачальників та відносини з ними;
  • комунікації з дистриб'юторами та рітейлерами;
  • форми та методи впливу на покупців.

4. Бізнес-процеси конкурентів:

  • склад підприємства;
  • обладнання та технології, що використовуються;
  • робота з кадрами.

5. Цінова політика конкурентів:

  • структура видатків;
  • умови збереження рентабельності бізнесу;
  • можливості та практична реалізація маневрів цінами.

Понад 1900 готових досліджень ринку – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

6. Стратегічний аналіз конкурентів:

  • декларовані корпоративні цінності;
  • спрямованість та зміст брендів;
  • цілеспрямованість рекламних акцій;
  • стратегії розвитку та конкурентної боротьби, що застосовуються.

Методи проведення аналізу конкурентів

Якісний аналіз конкурентів вимагає від дослідника наявності знань та досвіду, інформаційних та технічних можливостей. Весь цей арсенал є у розпорядженні аналітиків Pro-Consulting. Для аналізу конкурентів нами використовуються як кабінетні, так і польові методи отримання та обробки інформації. Перші з них засновані на отриманні вторинних відомостей із різних джерел:

  • офіційних даних держстату та урядових структур;
  • звітів суб'єктів ринку;
  • матеріалів бізнес-форумів;
  • публікацій ЗМІ;
  • досліджень неурядових організацій;
  • власних баз даних компанії та партнерів.

Аналіз впізнаваності бренду – прочитайте і про такий вид дослідження

Польові дослідження з метою аналізу конкурентів реалізуються на основі агентства Pro-Consulting. Вони включають:

Вся зібрана інформація систематизується, аналізується та оформляється у звіт згідно зі стандартами європейської дослідницької організації ESOMAR.

Замовити аналіз конкурентів у складі маркетингового дослідження або окремо можна за нашим телефоном або електронною поштою.

Також читайте: Аналіз частки ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами