Аналіз конкурентів у структурі ринкового дослідження
Діяльність конкуруючих суб'єктів є одним із найвпливовіших факторів ринкового середовища. Кожен суб'єкт економічної активності намагається побудувати і реалізувати власну стратегію успіху, спираючись на наявну інформацію про цільовий ринок. Елементами цих стратегій є:
Структура глибинного дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу
Аналіз конкурентів є невід'ємним елементом будь-якого маркетингового дослідження ринку, яке проводить компанія Pro-Consulting на замовлення клієнтів.
Структура аналізу конкурентів
Аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження дозволяє отримати всю необхідну для подальшого планування протидії інформацію про них:
1. Загальні дані про конкурентів:
2. Відомості про пропозицію конкурентів:
Готовий аналіз ринку квашених овочів в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового дослідження ринку в якості прикладу
3. Політика взаємодії конкурентів з іншими учасниками ринку:
4. Бізнес-процеси конкурентів:
5. Цінова політика конкурентів:
Понад 1900 готових досліджень ринку – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку
6. Стратегічний аналіз конкурентів:
Методи проведення аналізу конкурентів
Якісний аналіз конкурентів вимагає від дослідника наявності знань та досвіду, інформаційних та технічних можливостей. Весь цей арсенал є у розпорядженні аналітиків Pro-Consulting. Для аналізу конкурентів нами використовуються як кабінетні, так і польові методи отримання та обробки інформації. Перші з них засновані на отриманні вторинних відомостей із різних джерел:
Аналіз впізнаваності бренду – прочитайте і про такий вид дослідження
Польові дослідження з метою аналізу конкурентів реалізуються на основі агентства Pro-Consulting. Вони включають:
Вся зібрана інформація систематизується, аналізується та оформляється у звіт згідно зі стандартами європейської дослідницької організації ESOMAR.
Замовити аналіз конкурентів у складі маркетингового дослідження або окремо можна за нашим телефоном або електронною поштою.
Також читайте: Аналіз частки ринку