Ринок професійної косметики та косметології в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018 – 1 півріччя 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники та розрахунок ємності, сегментацію за видами продукції та ціновими категоріями, перелік та розподіл часток найбільших операторів, принципи ціноутворення, споживчі переваги, виявлені фактори впливу та тенденції розвитку сфери бізнесу, що аналізувалась. Готовий аналіз ринку косметології та професійної доглядової косметики в Україні можна придбати на сайті компанії.
Структура дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу
Продукція ринку професійної доглядової косметики та косметології в Україні відрізняється від звичайних засобів догляду за шкірою такими ознаками:
Також читайте: Ринок косметики в Україні
Моніторинг ринку косметології та професійної доглядової косметики в Україні дозволив виділити основні характерні для нього тренди:
Також читайте: Ринок органічної косметики в Україні
Споживчий аналіз ринку професійної косметики та косметології в Україні свідчить про те, що головним критерієм вибору покупцями сегмента В2С конкретного засобу є його безпека для організму та натуральність компонентів. Іншими суттєвими неціновими факторами, що впливають на поведінку споживачів на ринку професійної косметики та косметології в Україні, стали:
Готовий аналіз ринку косметології та професійної доглядової косметики в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового дослідження ринку
Проведене споживче опитування дозволило визначити структуру джерел інформації покупців щодо якості продукції ринку косметології та професійної доглядової косметики в Україні. Найбільше кінцеві споживачі прислухаються до рекомендацій косметологів-професіоналів, порад б'юті-блогерів, думок друзів і знайомих.
Також читайте: Ринок індустрії краси (аналіз beauty ринку) в Україні
Особливо необхідно відзначити зростання впливу на ринок косметології та професійної косметики в Україні авторів відеоблогів відповідної спрямованості. Частка користувачів соціальних мереж, які регулярно дивляться такі випуски, вже перевищила 60%, а 27% жіночої аудиторії у віці 16-24 років саме від блогерів вперше дізнаються про нові продукти ринку професійної доглядової косметики та косметології в Україні та їхні властивості.
Також читайте: Ринок одноразової продукції для індустрії краси в Україні
Для отримання всього обсягу інформації про сферу бізнесу з прогнозом її подальшого розвитку купуйте матеріали маркетингового дослідження ринку професійної доглядової косметики та косметології в Україні в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Вам сподобається стаття: Ринок косметології в Одесі