Аналіз майбутнього ринку збуту для організації та розвитку бізнесу
813

Аналіз майбутнього ринку збуту для організації та розвитку бізнесу

Успішна реалізація бізнес-проекту неможлива без володіння інформацією про можливості та способи отримання прибутку у вибраній сфері діяльності. При виході на будь-який споживчий ринок необхідно чітко знати особливості роботи на ньому, наявні ризики та бар'єри досягнення намічених цілей, умови збереження конкурентоспроможності і завоювання лояльності споживачів. Для здобуття всіх необхідних відомостей проводиться аналіз майбутнього ринку збуту. Рекомендуємо відразу ознайомитись із типовою структурою комплексного дослідження ринку, яке містить цей аналітичний блок.

Типова структура аналізу майбутнього ринку збуту

1. Загальний аналіз майбутнього ринку збуту:

  • обсяги цільових товарів – вироблених, імпортованих, експортованих;
  • ємність ринку, її зміна протягом конкретного періоду; екстраполяція на майбутнє;
  • сегментація ринку у потрібних замовнику зрізах;
  • основні чинники впливу на ринкову ситуацію;
  • тенденції розвитку ринку;
  • у якості прикладу структури реального звіту по ринку перегляньте структуру готового аналізу ринку соків, смузі та фруктового пюре в Україні – за аналогічною чи скоригованою структурою можна дослідити будь-який ринок України чи світу.

2. Умови роботи на ринку, встановлені державою:

  • положення законів та інших нормативних актів;
  • варіанти оформлення бізнесу;
  • податкове навантаження у різних форматах діяльності;
  • вимоги отримання ліцензій та відповідності стандартам;
  • правила проведення держзакупівель та участі у тендерах потенційних постачальників;
  • озвучені плани уряду щодо регулювання ринку.

3. Конкурентний аналіз майбутнього ринку збуту:

  • перелік, рейтинг та характеризуючі дані прямих і непрямих конкурентів;
  • асортимент, переваги та недоліки товарів, що конкурують;
  • стратегії та прийоми конкурентної боротьби, їх результативність;
  • ризики для становлення та розвитку бізнесу замовника, що походять від діяльності конкурентів;
  • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.

4. Зовнішньоторговельна діяльність:

  • обсяги експорту та імпорту в натуральному та грошовому вираженнях;
  • сегментація зовнішніх поставок за походженням продукції, географії, операторами та іншими параметрами;
  • міжнародні та національні санкції, мита та інші бар'єри для зовнішньої торгівлі;
  • факторне порівняння вигідності іноземних ринків;
  • потенційні партнери замовника для організації каналів експорту чи імпорту;
  • можливо, вас зацікавить послуга з експортного консалтингу або розробка стратегії при виході на зовнішні ринки.

5. Способи реалізації продукції на внутрішньому ринку:

  • опис можливих каналів збуту;
  • особливості взаємодії з дистриб'юторами та операторами роздрібних мереж (почитайте про типові страхи підприємців у співпраці з супермаркетами);
  • дієвість методів просування товарів залежно від способу продажу;
  • ефективність каналів збуту за різних умов функціонування ринку.

6. Споживчий аналіз майбутнього ринку збуту:

  • структура цільової аудиторії; портрети представників кожного сегменту;
  • соціальні тренди, які впливали на поведінку споживачів;
  • споживчі очікування та вимоги, ступінь їх задоволення існуючою пропозицією (також ви можете замовити соціологічне чи споживче опитування, скориставшись контактними даними);
  • моделі дій покупців на реальних та віртуальних торгових майданчиках;
  • ставлення споживачів до брендів та товарів замовника та інших ринкових суб'єктів;
  • споживання цільової продукції у корпоративному та державному секторах.

Інвестиційний аналіз майбутнього ринку збуту:

  • факторний аналіз ринкових ніш;
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • зведена таблиця ризиків та бар'єрів;
  • можливості для організації та розвитку бізнесу.

Аналіз майбутнього ринку збуту може містити інші напрями дослідження, зумовлені технічним завданням замовника. На зустрічі за участю ініціатора та виконавця погоджуються:

  • загальне бачення цілей та завдань дослідження;
  • структура та етапи проведення робіт;
  • сили та засоби, що будуть використовуватись;
  • тимчасові рамки проведення аналізу майбутнього ринку збуту;
  • вартість маркетингового дослідження.

Завдяки індивідуальному підходу до замовника кожен аналіз майбутнього ринку збуту носить ексклюзивний характер, містить лише необхідну підприємцю інформацію та оптимальним за вартістю. Будь-який аналіз майбутнього ринку збуту виконується за міжнародними стандартами, розробленими авторитетною європейською асоціацією дослідників ESOMAR, членом якої є Pro-Consulting.

Замовити аналіз майбутнього ринку збуту можна, скориставшись контактними даними. У магазині готових проектів Pro-Consulting доступні для придбання маркетингові дослідження багатьох споживчих ринків, виконаних раніше на замовлення інших клієнтів.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами