Завод-мільйонер готовий до виходу на ринок: розроблений бізнес-план переробки помідорів в томатну пасту
1936

Завод-мільйонер готовий до виходу на ринок: розроблений бізнес-план переробки помідорів в томатну пасту

Томатна паста займає важливе місце на кухні будь-якої української господарки. Вона входить в рецептуру багатьох національних блюд, наприклад, борщу. Крім того, томатна паста широко використовується в харчовій промисловості при виготовленні різних соусів, овочевої і рибної консервації. Тому попит на цей продукт завжди стабільний і ще не в повній мірі покривається вітчизняними виробниками. Багато з них працюють на застарілому обладнанні і, в ситуації економічної нестабільності і підвищення цін на енергоресурси, не мають можливості провести модернізацію і освоїти більш просунуті технології виробництва.

В умовах, що склалися, новий завод по виготовленню томатної пасти, побудований на сучасній технологічній базі отримає значну перевагу на ринку. Бізнес-план створення такого підприємства вже підготовлений аналітиками Pro-Consulting. Він передбачає організацію переробки в асептичну пасту 500 тонн томатів на добу за такою технологією.

Для здійснення виробничої діяльності буде потрібен штат персоналу в кількості 15 осіб постійних працівників і 25 - сезонних на період з 20 липня по 10 жовтня.

Підприємство запрацює вже через півроку після початку реалізації проекту. У початковий період будуть здійснені:

  1. Підбір місця розташування виробничого корпусу, підготовка земельної ділянки для будівництва.
  2. Розробка та узгодження проектної документації, здійснення необхідних інженерних вишукувань.
  3. Будівництво цеху, закупівля, монтаж і налагодження технологічного устаткування.
  4. Придбання тари для зберігання продукції.
  5. Підбір і навчання працівників.
  6. Організація поставок томатної пасти споживачам.
  7. Проведення маркетингових заходів і рекламних акцій.

При безперебійному постачанні сировини, обсяг виробництва складе 7 тис. тонн пасти в рік, від реалізації якої можна буде виручити понад 200 млн гривень. Частина цієї суми піде на покриття витрат на закупівлю томатів, електроенергію і воду, на упаковку, маркетингові, транспортні витрати і виплату зарплати персоналу. В результаті, рентабельність продажів підприємства складе 18,5%, тобто кожна гривня доходу буде приносити більше 18 копійок чистого прибутку.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами