2333
Замовити маркетингове дослідження: коли, навіщо, де
Найголовніша причина того, щоб замовити маркетингове дослідження - необхідність отримання достовірної і повної інформації про ринок, на якому працює або збирається працювати ваше підприємство. Дані, отримані за результатами аналізу ринку, можуть використовуватися для вирішення найрізноманітніших завдань, наприклад, таких як:
- ребрендинг компанії;
- вихід на ринок нового товару або освоєння додаткового напрямку бізнесу;
- розробка маркетингової стратегії для поліпшення ринкової позиції;
- пошук нових каналів збуту або постачальників;
- вихід на експорт;
- проведення антикризових заходів;
- оцінка інвестиційної привабливості ринку.
В каталозі готових проектів є понад 1800 готових маркетингових досліджень
Рішення замовити маркетингове дослідження обгрунтовано в будь-який час і в будь-яких умовах. Адже високий ступінь інформованості допоможе не тільки у форс-мажорних обставинах, але і в щоденній діяльності бізнесу. Отримані відомості дозволять скласти прогноз зміни ринку на середньострокову перспективу і планомірно розвивати бізнес згідно трендам.
Як замовити маркетингове дослідження?
Для того щоб замовити маркетингове дослідження потрібно всього лише звернутися в Pro-Consulting, скориставшись контактними даними. Після цього ми проведемо спільний брифінг, на якому визначимо:
- завдання, які необхідно вирішити за допомогою маркетингового дослідження;
- структуру дослідження ринку;
- ресурси для проведення маркетингового дослідження;
- терміни і вартість маркетингового дослідження.
Фіналом підготовчого етапу є технічне завдання, при складанні якого керуються типовим переліком інформаційних розділів підсумкового документу.
За якими напрямками можна замовити маркетингове дослідження?
Pro-Consulting надає своїм клієнтам такі можливості:
1. Замовити маркетингове дослідження ринку в цілому:
- опис економічних умов і прогноз їх зміни;
- розрахунок місткості ринку, визначення інших ключових показників;
- сегментація ринку за потрібними для замовника мараметрами;
- властиві ринку, фактори впливу і тенденції розвитку.
2. Замовити маркетингове дослідження конкурентного середовища на ринку:
- перелік прямих і непрямих конкурентів;
- характеристика діяльності найбільших гравців ринку;
- співвідношення ринкових часток;
- конкурентні ризики для бізнесу замовника.
3. Замовити маркетингове дослідження споживчої аудиторії:
- портрет споживача;
- кількісні та якісні опитування споживачів за допомогою колл-центру;
- особливості споживання онлайн;
- споживання в державному секторі, можливість і правила участі в тендерах;
- споживання в секторі В2В.
Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину маркетингового дослідження
4. Замовити маркетингове дослідження позиції на ринку:
- обсяг ринку і динаміка його зміни;
- виділення ринкової частки замовника, її порівняння з частками конкурентів;
- аудит роботи замовника з клієнтами за допомогою методів «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
- визначення напрямків коригування маркетингової стратегії замовника з метою поліпшення ринкової позиції.
5. Замовити маркетингове дослідження ефективності реклами на ринку:
- моніторинг рекламних носіїв з метою їх ранжування за ефективністю;
- аналіз пошукових запитів в мережі інтернет та виділення рекламних ключів;
- проведення фокус-груп і телефонних опитувань до і після рекламних кампаній.
6. Замовити маркетингове дослідження каналів реалізації продукції:
- характеристика існуючих каналів для збуту продукції замовника;
- критерії вибору каналу збуту в сформованих ринкових умовах;
- маркетингові стратегії і політики цін постачальників і продавців;
- ефективність інструментів просування на певних каналах збуту.
7. Замовити маркетингове дослідження інвестиційної привабливості ринку:
- факторний аналіз і пошук ринку для товару замовника;
- ризики та можливості для нових гравців за результатами SWOT- і PEST-аналізу.
Замовити маркетингове дослідження будь-якої складності в Pro-Consulting можна по електронній пошті або телефону.
Ознайомтеся з короткими оглядами ринків в розділі «Аналітика і бізнес-ідеї»