Замовити маркетингове дослідження: коли, навіщо, де
2030

Замовити маркетингове дослідження: коли, навіщо, де

Найголовніша причина того, щоб замовити маркетингове дослідження - необхідність отримання достовірної і повної інформації про ринок, на якому працює або збирається працювати ваше підприємство. Дані, отримані за результатами аналізу ринку, можуть використовуватися для вирішення найрізноманітніших завдань, наприклад, таких як:

  • ребрендинг компанії;
  • вихід на ринок нового товару або освоєння додаткового напрямку бізнесу;
  • розробка маркетингової стратегії для поліпшення ринкової позиції;
  • пошук нових каналів збуту або постачальників;
  • вихід на експорт;
  • проведення антикризових заходів;
  • оцінка інвестиційної привабливості ринку.

В каталозі готових проектів є понад 1800 готових маркетингових досліджень

Рішення замовити маркетингове дослідження обгрунтовано в будь-який час і в будь-яких умовах. Адже високий ступінь інформованості допоможе не тільки у форс-мажорних обставинах, але і в щоденній діяльності бізнесу. Отримані відомості дозволять скласти прогноз зміни ринку на середньострокову перспективу і планомірно розвивати бізнес згідно трендам.

Як замовити маркетингове дослідження?

Для того щоб замовити маркетингове дослідження потрібно всього лише звернутися в Pro-Consulting, скориставшись контактними даними. Після цього ми проведемо спільний брифінг, на якому визначимо:

  • завдання, які необхідно вирішити за допомогою маркетингового дослідження;
  • структуру дослідження ринку;
  • ресурси для проведення маркетингового дослідження;
  • терміни і вартість маркетингового дослідження.

Фіналом підготовчого етапу є технічне завдання, при складанні якого керуються типовим переліком інформаційних розділів підсумкового документу.

За якими напрямками можна замовити маркетингове дослідження?

Pro-Consulting надає своїм клієнтам такі можливості:

1. Замовити маркетингове дослідження ринку в цілому:

  • опис економічних умов і прогноз їх зміни;
  • розрахунок місткості ринку, визначення інших ключових показників;
  • сегментація ринку за потрібними для замовника мараметрами;
  • властиві ринку, фактори впливу і тенденції розвитку.

2. Замовити маркетингове дослідження конкурентного середовища на ринку:

  • перелік прямих і непрямих конкурентів;
  • характеристика діяльності найбільших гравців ринку;
  • співвідношення ринкових часток;
  • конкурентні ризики для бізнесу замовника.

3. Замовити маркетингове дослідження споживчої аудиторії:

  • портрет споживача;
  • кількісні та якісні опитування споживачів за допомогою колл-центру;
  • особливості споживання онлайн;
  • споживання в державному секторі, можливість і правила участі в тендерах;
  • споживання в секторі В2В.

Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину маркетингового дослідження

4. Замовити маркетингове дослідження позиції на ринку:

  • обсяг ринку і динаміка його зміни;
  • виділення ринкової частки замовника, її порівняння з частками конкурентів;
  • аудит роботи замовника з клієнтами за допомогою методів «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
  • визначення напрямків коригування маркетингової стратегії замовника з метою поліпшення ринкової позиції.

5. Замовити маркетингове дослідження ефективності реклами на ринку:

  • моніторинг рекламних носіїв з метою їх ранжування за ефективністю;
  • аналіз пошукових запитів в мережі інтернет та виділення рекламних ключів;
  • проведення фокус-груп і телефонних опитувань до і після рекламних кампаній.

6. Замовити маркетингове дослідження каналів реалізації продукції:

  • характеристика існуючих каналів для збуту продукції замовника;
  • критерії вибору каналу збуту в сформованих ринкових умовах;
  • маркетингові стратегії і політики цін постачальників і продавців;
  • ефективність інструментів просування на певних каналах збуту.

7. Замовити маркетингове дослідження інвестиційної привабливості ринку:

  • факторний аналіз і пошук ринку для товару замовника;
  • ризики та можливості для нових гравців за результатами SWOT- і PEST-аналізу.

Замовити маркетингове дослідження будь-якої складності в Pro-Consulting можна по електронній пошті або телефону.

Ознайомтеся з короткими оглядами ринків в розділі «Аналітика і бізнес-ідеї»

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами