Замовити дослідження ринку в компанії Pro-Consulting
553

Замовити дослідження ринку в компанії Pro-Consulting

Підприємницька діяльність схожа на гру в покер – і там і там доводиться приймати рішення в умовах нестачі інформації. Однак, якщо підглянути в карти противника зазвичай не вдається, то отримати відомості про стан ринкового середовища можна і потрібно. Для цього необхідно лише замовити дослідження ринку, ну або провести його самостійно.

Ви можете зв'язатися з Pro-Consulting і запросити приклад готового звіту по ринку

Оскільки ринок ніколи не застигає в одному стані, а знаходиться під впливом комплексу факторів:

  • державного регулювання;
  • зусиль великих гравців;
  • кон’юнктури попиту і пропозиції в глобальному і локальному масштабах;
  • міждержавних відносин;
  • інфляційних процесів;
  • курсів валют;
  • форс-мажорних подій,

то інформація про нього з плином часу втрачає актуальність. Тому замовити дослідження ринку варто перед кожним важливим ходом у вашій бізнес-грі, таким як:

  • освоєння нового напрямку діяльності;
  • коригування товару або асортименту;
  • ребрендинг торгової марки;
  • пошук зовнішніх ринків і контрагентів на них;
  • виведення на ринок нового суб’єкта;
  • протидія конкурентам і так далі.

На сайті є понад 1900 готових аналізів ринків - перейдіть в каталог

Які відомості можна отримати з маркетингового дослідження?

Після прийняття рішення замовити аналіз ринку в Pro-Consulting і зв’язку з нами проводиться спільний брифінг, на якому визначаються:

  • цілі та завдання аналізу ринку;
  • структура дослідження;
  • сили і засоби, що будуть задіяні;
  • термін проведення.

Результати брифінгу закріплюються технічним завданням замовника. У разі бажання замовити дослідження ринку в комплексі, звіт про його виконання може складатися з наступних інформаційних блоків:

  1. Загальні відомості по ринку:
  • ємність, виробництво, імпорт, експорт;
  • структура ринку в найбільш істотних зрізах;
  • особливості державного регулювання;
  • фактори впливу;
  • тенденції та динаміка розвитку;
  • прогнозні показники.

У якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку електроінструменту в Україні (2021 рік)

  1. Сфера споживання:
  • опис споживчої аудиторії;
  • очікування споживачів і ставлення до представленого товару;
  • реакція споживачів на зміну ринкових умов;
  • споживання онлайн;
  • держзакупівлі та умови участі в тендерах;
  • корпоративне споживання.
  1. Конкурентне середовище:
  • рейтинг і характеристики найбільших гравців;
  • маркетингові стратегії просування продукції конкурентів;
  • частки ринку конкурентів і замовника;
  • ризики та бар’єри для розвитку бізнесу клієнта;
  • можливості покращення ринкової позиції.

Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину дослідження ринку

  1. Канали збуту:
  • перелік можливих каналів збуту;
  • плюси і мінуси каналів збуту;
  • цінові політики суб’єктів каналів збуту;
  • реклама в каналах збуту;
  • розподіл продажів по каналах збуту в залежності від економічних умов.
  1. Оцінка прибутковості та інвестиційної привабливості ринків:
  • факторний аналіз зовнішніх ринків;
  • PEST-аналіз;
  • SWOT-аналіз;
  • рекомендації щодо виведення на ринок і розвитку нових підприємств.

Дізнайтеся більше про аналіз зовнішньої торгівлі

Переваги агентства Pro-Consulting перед конкурентами

Якщо ви спробуєте провести маркетингове дослідження самостійно, то відразу зрозумієте, як непросто це здійснити. Для якісного аналізу ринку потрібні знання, досвід, джерела інформації та технічні можливості.

Якщо замовити дослідження ринку в Pro-Consulting, то це буде набагато дешевше і ефективніше, оскільки:

  • ми займається аналізами ринку з 2005 року, і виконали за цей час більше 1880 замовлень для понад тисячі клієнтів;
  • проводимо маркетингові дослідження за міжнародно визнаними стандартами ESOMAR, удостоєні премії «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем;
  • Pro-Consulting надано статус консультанта ЄБРР по програмам для малого та середнього бізнесу;

Також ознайомтеся зі структурою і анотацією до готового аналізу ринку електронної комерції в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок

  • аналітики компанії мають можливість отримувати вторинну інформацію з відкритих і корпоративних джерел:
    • державних органів;
    • засобів масової інформації;
    • матеріалів конференцій та інших бізнес-заходів;
    • вузькоспеціалізованих видань і розсилок;
    • власних і партнерських баз даних;
    • особистого спілкування з експертами та менеджерами підприємств.
  • можемо розгорнути польові дослідження на власній технічній базі:
    • колл-центру;
    • студії для фокус-груп та інтерв’ю.

Замовити аналіз ринку можна прямо зараз, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами