У 2020 році тільки 22,5% українців завжди звертали увагу на рівень доброчесності приватних компаній при купівлі товарів і послуг, і тільки 40% погодилися переплачувати за репутацію.
Про це свідчать результати опитування UNIC за 2020 рік на тему: «Чи готові українці власним вибором сприяти поширенню доброчесності в бізнесі?», представленого в Укрінформі.
«Всього в опитуванні були задіяні більше 1000 респондентів. А проводився він компанією Pro-Consulting в рамках фінансової підтримки антикорупційної ініціативи Європейського Союзу», - розповіла глава секретаріату UNIC Антоніна Прудко.
Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків Pro-Consulting
За її словами, наявність внутрішніх політик, які стосуються заборони на хабарництво і інших принципів доброчесності в компаніях, було важливим тільки для 63,4% опитаних українців в 2020 році. 12,3% повідомили, що це не важливо при покупці товарів або отримання послуг.
Також 40% респондентів розповіли, що готові платити більше, зокрема на 10-20%, за товари і послуги, що надаються компаніями, у яких високий рівень доброчесності. Ще 26% сумнівалися в сторону «так», 9% - в сторону «ні». У той час як 25% опитаних розповіли, що переплачувати за репутацію відмовляються.
Крім того, 35,6% українців, опитаних в ході дослідження, під час покупки товару або послуг звертають увагу перш за все на ціну, 56,4% - на якість і 8% - на місце знаходження, а точніше наявність товару / послуг поруч з місцем проживання.
«Також 80% респондентів відмітили, що компанії, які працюють добропорядно і прозоро, і у них все в порядку, повинні отримувати підтримку держави. Зокрема, це певні пільги, адміністративні спрощення і переваги в кредитуванні», - додала Прудко.
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - по ній можна проаналізувати ваш ринок
Джерело: Укрінформ