Виставка франшиз «Франчайзинг-2019» - чи є сенс купувати франшизу?
4698

Виставка франшиз «Франчайзинг-2019» - чи є сенс купувати франшизу?

19 лютого 2019 року аналітик компанії Pro Capital Investment, Максим Яворенко, відвідав виставку франчайзингу: «Франчайзинг-2019», яка проходила в м. Київ в Міжнародному конгрес-центрі «Український дім». На цьому заході було представлено близько 40 франчайзингових моделей з різних секторів економіки: громадське харчування, сфера послуг, комерційна нерухомість, компаній сектора b2b.

Аналітик компанії Pro Capital Investment приділив особливу увагу франшизам громадського харчування. По-перше, дана сфера має постійний попит з боку населення; по-друге, фінансова модель бізнесу досить проста, а тому, її легко зможе освоїти починаючий підприємець; по-третє, необхідна сума для старту бізнесу невелика - від 20 до 50 тис. дол.

Прочитайте про бізнес-план відкриття піцерії

Франшизою, яка найбільше запам'яталась на виставці для Максима Яворенко стала SoupCulture. Франшиза пропонує інноваційний підхід до системи харчування людини: замість одноразового посуду їх продукт (суп) міститься в хлібних стаканчиках. Це забезпечує не тільки екологічність продукту, але і його мобільність, так як споживачі можуть спокійно взяти суп з собою і перекусити по дорозі. Мережа закладів включає 21 торгову точку в таких країнах: Україна, Польща, Словаччина, Чехія, Австрія, Білорусь (інформація взята з сайту: www.soupculture.com.ua).

«Супкультура»: як створити успішну мережу закладів здорового харчування - проект «БІЗНЕС-ПЛАН» за участю Pro-Consulting - дивитися випуск онлайн

Щоб відкрити заклад під брендом SoupCulture будуть потрібні наступні витрати:

  • Заплатити паушальний внесок (франшиза) у розмірі 5000 €;
  • знайти відповідне приміщення;
  • закупити необхідне обладнання;
  • знайти і навчити персонал.

Такі витрати (без паушального внеску) обійдуться підприємцю в 15000 €. Заплативши паушальний внесок, підприємець отримує:

  • можливість використовувати в своїй діяльності бренд
    SoupCulture;
  • доступ до рецептів і технологій приготування продукції;
  • всю необхідну документацію, перелік необхідного обладнання, інструкції та керівництва для персоналу;
  • первинне навчання персоналу;
  • матеріали для просування продукту серед споживачів.

Приблизна окупність проекту - 1-1,5 року.

Рекомендуємо прочитати про бізнес-план створення кафе здорового швидкого харчування в Києві

Цікава пропозиція зі сфери громадського харчування пропонує мережа закладів фастфуду «Крила» - комбо-франшиза, яка складається з 3 частин:

1. Основна діяльність - торгова точка з продажу фастфуду (бургери, картопля-фрі, крильця), суші, салатів і десертів.
2. Приготування піци і її продаж через інтернет - для цього додатково докуповується грубка.
3. Продаж кальянів через інтернет.

Представники франшизи запевняють, що 90% ресторанів окупаються вже за перший рік. Вони «гарантують» успішні продажі і повернення інвестицій. Статистика по прибутку ресторанів мережі свідчить про те, що в середньому ресторан в місяць заробляє від 2000$ до 7000$.

Раз ви читаєте цей матеріал, вам стане в нагоді огляд ринку громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС)

Умови франшизи:

  • паушальний внесок 4500-5000$
  • інвестиції в бізнес - близько 50000$
  • маркетинговий збір - 0,5% від обороту

При цьому варто відзначити, що ціна одного ресторану (виключно продаж фастфуду) обійдеться всього в 15000 $.

І остання франшиза, яку мені хочеться відзначити - «Штрудель». Це мережа пекарень, яка може запропонувати випічку найвищої якості в різних начинках.

Даний проект відмінно себе зарекомендував у Одесі, а тому його відкриття в інших українських мегаполісах також може бути дуже вигідним для підприємця (інформація взята з джерел: http://shtrudel.ua; https://www.facebook.com/shtrudelcafe).

Також про франчайзинг: як переживали COVID-19 вітчизняні франчайзингові мережі

Вартість франшизи обійдеться в 15000 $. Якщо ж говорити про суму інвестицій, то вони різняться в залежності від площі приміщення і виробничих потужностей:

  • 50000 $ для невеликого приміщення (до 50 кв. м) і з мінімальними потужностями обладнання;
  • 100000 $ - повноцінне приміщення близько 150 кв. м з кухнею і залом для відвідувачів

Представники компанії обіцяють окупність проекту не більше, ніж за 2 роки. Однак, це дані по ресторанах Одеси. Як складеться ситуація в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі прогнозувати складно, оскільки там також присутні безліч кондитерських закладів, пекарень, які вже встигли завоювати довіру клієнтів аналогічними показниками продукції високої якості.

«На даний момент франшиза в секторі громадського харчування може бути відмінним вибором як для інвесторів, що бажають диверсифікувати свої вкладення, так і підприємців-початківців», - підсумував аналітик компанії Pro Capital Investment Максим Яворенко.

 При запуску бізнесу вам обов'язково необхідно прорахувати всі ризики і необхідні ресурси - дізнайтеся про те, що таке бізнес-план підприємства та навіщо він потрібен

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами