960
Суть маркетингових досліджень - Pro-Consulting
Замовляючи ринкові дослідження, менеджер підприємства чи інвестор розраховує отримати інформацію про поточні та прогнозні умови ведення бізнесу, для того щоб розуміти як:
- сформувати маркетингову стратегію розвитку проекту;
- скоригувати торгову пропозицію відповідно до споживчих запитів та трендів;
- покращити власну ринкову позицію;
- протидіяти прямим та непрямим конкурентам;
- створити ефективну структуру збуту;
- вийти на зовнішні експортні чи імпортні ринки;
- уникнути ризиків під час виведення на ринок нового гравця;
- вивести компанію із стану кризи.
Суть маркетингових досліджень у тому, щоб найкраще задовольнити інформаційні запити клієнтів, сформульовані у їх технічних завданнях. Зі структурами ринкових досліджень, виконаних на замовлення клінетів, ознайомтеся в каталозі готових проектів.
Типова структура маркетингового дослідження
Суть маркетингових досліджень від компанії Pro-Consulting добре відображається у структурі звіту, який складається нашими аналітиками за результатами роботи.
Основними розділами готового аналізу ринку є:
1. Загальні відомості про стан ринку:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту продукції;
- динаміка ємності ринку;
- сегментація ринку у необхідних замовнику зрізах;
- система державного регулювання галузі;
- опис впливу найбільш значимих факторів;
- тенденції зміни ринкової ситуації;
- у якості прикладу подивіться структуру аналізу ринку овочів в Україні.
2. Виробнича сфера:
- результати роботи найбільших виробників;
- сировинна та ресурсна база;
- технологічний рівень наявних виробничих потужностей;
- умови забезпечення рентабельності
3. Зовнішня торгівля цільовою продукцією:
- розподіл часток імпортерів;
- обсяги та напрямки експорту та імпорту товарів;
- вплив місцевих та міжнародних санкцій та обмежень;
- порівняння зовнішніх ринків;
- також ознайомтеся, у якості прикладу, зі структурою аналізу ринку снеків в Україні.
4. Конкурентний аналіз ринку:
- перелік основних прямих та непрямих конкурентів;
- показники продукції, що конкурує;
- розподіл часток конкурентів;
- стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- ризики для проекту замовника, пов'язані із конкуренцією;
- дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.
5. Споживча сфера ринку:
- портрет цільової аудиторії;
- особливості споживання в режимах офлайн та онлайн;
- моделі поведінки споживачів;
- ставлення покупців до торгової пропозиції замовника;
- споживання у державному та корпоративному секторах.
6. Можливості збуту продукції:
- характеристики наявних каналів реалізації;
- комунікаційна та цінова політика дистриб'юторів та рітейлерів;
- ефективність методів просування залежно від каналу збуту;
- схеми продажів у різних умовах функціонування ринку.
7. Інвестиційний потенціал та привабливість ринку:
- факторний аналіз ринкових ніш;
- карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу.
Замовлення маркетингових досліджень у Pro-Consulting
Для того щоб отримати аналіз ринку в потрібному форматі, замовнику необхідно звернутися в компанію Pro-Consulting по телефону або електронною поштою.
У ході наради, на якій присутні як ініціатор, так і виконавець дослідження, погоджуються:
- розуміння цілей та завдань для вивчення ринкової ситуації;
- структура готового аналізу ринку;
- обсяг задіяних ресурсів;
- тимчасові рамки проведення робіт;
- ціна маркетингового дослідження та інші питання.
Якщо замовник бажає зрозуміти суть маркетингових досліджень на конкретному прикладі і попередньо ознайомитися з ринком, що його цікавить, він може придбати вже готовий ринковий звіт у магазині готових проектів на нашому сайті. Там можна знайти маркетингове дослідження практично будь-якого напрямку бізнесу. Незважаючи на те, що готові аналізи ринків з магазину зроблено на замовлення інших ринкових суб'єктів і якийсь час тому, вони все ще містять багато цінної інформації про особливості функціонування цільової економічної сфери. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.