Суть маркетингових досліджень - Pro-Consulting
1012

Суть маркетингових досліджень - Pro-Consulting

Замовляючи ринкові дослідження, менеджер підприємства чи інвестор розраховує отримати інформацію про поточні та прогнозні умови ведення бізнесу, для того щоб розуміти як:

  • сформувати маркетингову стратегію розвитку проекту;
  • скоригувати торгову пропозицію відповідно до споживчих запитів та трендів;
  • покращити власну ринкову позицію;
  • протидіяти прямим та непрямим конкурентам;
  • створити ефективну структуру збуту;
  • вийти на зовнішні експортні чи імпортні ринки;
  • уникнути ризиків під час виведення на ринок нового гравця;
  • вивести компанію із стану кризи.

Суть маркетингових досліджень у тому, щоб найкраще задовольнити інформаційні запити клієнтів, сформульовані у їх технічних завданнях. Зі структурами ринкових досліджень, виконаних на замовлення клінетів, ознайомтеся в каталозі готових проектів.

Типова структура маркетингового дослідження

Суть маркетингових досліджень від компанії Pro-Consulting добре відображається у структурі звіту, який складається нашими аналітиками за результатами роботи.

Основними розділами готового аналізу ринку є:

1. Загальні відомості про стан ринку:

  • обсяги виробництва, імпорту та експорту продукції;
  • динаміка ємності ринку;
  • сегментація ринку у необхідних замовнику зрізах;
  • система державного регулювання галузі;
  • опис впливу найбільш значимих факторів;
  • тенденції зміни ринкової ситуації;
  • у якості прикладу подивіться структуру аналізу ринку овочів в Україні.

2. Виробнича сфера:

  • результати роботи найбільших виробників;
  • сировинна та ресурсна база;
  • технологічний рівень наявних виробничих потужностей;
  • умови забезпечення рентабельності

3. Зовнішня торгівля цільовою продукцією:

  • розподіл часток імпортерів;
  • обсяги та напрямки експорту та імпорту товарів;
  • вплив місцевих та міжнародних санкцій та обмежень;
  • порівняння зовнішніх ринків;
  • також ознайомтеся, у якості прикладу, зі структурою аналізу ринку снеків в Україні.

4. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік основних прямих та непрямих конкурентів;
  • показники продукції, що конкурує;
  • розподіл часток конкурентів;
  • стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
  • ризики для проекту замовника, пов'язані із конкуренцією;
  • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.

5. Споживча сфера ринку:

  • портрет цільової аудиторії;
  • особливості споживання в режимах офлайн та онлайн;
  • моделі поведінки споживачів;
  • ставлення покупців до торгової пропозиції замовника;
  • споживання у державному та корпоративному секторах.

6. Можливості збуту продукції:

  • характеристики наявних каналів реалізації;
  • комунікаційна та цінова політика дистриб'юторів та рітейлерів;
  • ефективність методів просування залежно від каналу збуту;
  • схеми продажів у різних умовах функціонування ринку.

7. Інвестиційний потенціал та привабливість ринку:

  • факторний аналіз ринкових ніш;
  • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу.

Замовлення маркетингових досліджень у Pro-Consulting

Для того щоб отримати аналіз ринку в потрібному форматі, замовнику необхідно звернутися в компанію Pro-Consulting по телефону або електронною поштою.

У ході наради, на якій присутні як ініціатор, так і виконавець дослідження, погоджуються:

  • розуміння цілей та завдань для вивчення ринкової ситуації;
  • структура готового аналізу ринку;
  • обсяг задіяних ресурсів;
  • тимчасові рамки проведення робіт;
  • ціна маркетингового дослідження та інші питання.

Якщо замовник бажає зрозуміти суть маркетингових досліджень на конкретному прикладі і попередньо ознайомитися з ринком, що його цікавить, він може придбати вже готовий ринковий звіт у магазині готових проектів на нашому сайті. Там можна знайти маркетингове дослідження практично будь-якого напрямку бізнесу. Незважаючи на те, що готові аналізи ринків з магазину зроблено на замовлення інших ринкових суб'єктів і якийсь час тому, вони все ще містять багато цінної інформації про особливості функціонування цільової економічної сфери. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

Дата розміщення: 14.08.2023
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами