Аналіз ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2016-2020 років. Маркетингове дослідження містить інформацію про:
Готовий аналіз ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні можна придбати на сайті компанії. Цей або будь-який інший звіт може бути оновлений за вашим запитом – контакти.
Моніторинг ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні показує, що протягом періоду, що досліджувався, спостерігалося стабільне та динамічне зростання виробничих показників його суб'єктів у грошовому вираженні.
Водночас ринок аквакультури та продуктів переробки в Україні має ще значний нереалізований потенціал для розвитку. Незважаючи на наявність величезної кількості річок, водойм та виходу до моря, близько 85% від загального обсягу ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні покривається імпортною продукцією. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку замороженої риби в Україні.
Традиційними об'єктами аквакультури, що вирощуються в нашій країні, є коропові види риб: короп, товстолобик, білий амур. Останнім часом на ринок аквакультури та продуктів переробки в Україні почали активно виходити господарства, що культивують райдужну форель, сома, щуку, карася, лина, осетрові види риби. Імпортуються на ринок аквакультури та продуктів переробки в Україні популярні у споживачів: оселедець, скумбрія, хек, мойва, лосось. Можливо, вам знадобиться звіт, аналогічний до аналізу ринку креветок, напівфабрикатів суші та вонтонів в Україні.
Аналіз ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні дозволив виділити такі фактори, що мають найбільший вплив на сферу економічної активності, що розглядається:
Якщо ви плануєте аналізувати свій ринок, попередньо перегляньте типову структуру дослідження ринку.
Довгий період окупності коштів, необхідних для виходу на ринок аквакультури та продуктів переробки в Україні, знижує інвестиційну привабливість галузі. Промисловий флот, що існує в країні, вже технічно зносився і морально застарів, а можливості для придбання сучасних судів у більшості рибальських господарств відсутні.
Крім засобів лову, виробникам ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні необхідне морозильне або переробне обладнання, оскільки риба швидко псується у свіжому вигляді.
Збутовий аналіз ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні показує, що рітейлери оплачують поставлену продукцію лише після реалізації, що значно уповільнює оборотність фінансових коштів. Наприклад, риба, відправлена в канал збуту у січні, може бути продана у серпні, а гроші виробнику надійдуть лише у жовтні. Більше аналітики – у готовому аналізі ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні, статтю про який ви зараз читаєте.
Перспективним способом реалізації продукції ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні, крім супермаркетів, є спеціалізовані магазини риби та морепродуктів. Споживачі виявляють більше довіри до торгових точок за критеріями якості та свіжості представлених у них товарів.
Детальну інформацію про стан, умови функціонування та можливості розвитку бізнесу в даній сфері можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку аквакультури та продуктів переробки в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок сухих кормів для домашніх тварин в Україні
Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.