Структура маркетингових досліджень: все, що потрібно клієнту
2139

Структура маркетингових досліджень: все, що потрібно клієнту

Клієнти Pro-Consulting замовляють маркетингові дослідження з метою отримання аналітики ринків для вирішення актуальних завдань, таких як:

  • пошук нових ринків для продукції;
  • вихід нового товару на ринок;
  • освоєння додаткового напрямку діяльності;
  • прийняття рішення про інвестування в проект;
  • поліпшення ринкової позиції;
  • проведення рекламної кампанії;
  • нейтралізація впливу кризових чинників.

Дізнайтеся більше про види маркетингових досліджень

Як визначається структура маркетингового дослідження?

Структура аналізу ринку в кожному конкретному випадку визначається технічним завданням замовника. Перед написанням технічного завдання проводиться спільний брифінг ініціатора дослідження і команди виконавців, на якому:

  • звіряється розуміння цілей і завдань вивчення ринку;
  • визначається структура маркетингового дослідження;
  • розраховується потреба в кадрових, матеріально-технічних, фінансових та часових ресурсах.

На сайті є понад 1800 готових маркетингових досліджень - подивіться каталог

В якості базису для визначення складу підсумкового звіту клієнту пропонується типова структура маркетингових досліджень, в яку входять можливі напрямки аналізу ринку.

Типова структура маркетингового дослідження

1. Загальні характеристика та показники ринку:

  • опис актуальних умов ведення бізнесу на ринку;
  • ємність ринку, обсяги виробництва, зовнішньої торгівлі та інші показники;
  • структурування ринку за праметрами, які потрібні замовнику;
  • фактори впливу і тенденції розвитку, що переважають на ринку.

2. Рамки державного регулювання діяльності операторів ринку:

  • перелік і резюме діючих нормативних актів;
  • ставки податків і торгових мит;
  • відомі плани уряду щодо зміни держрегулювання;
  • державні закупівлі: правила участі в тендерах, статистика.

3. Виробничі показники суб'єктів ринку:

  • кількісні та грошові обсяги;
  • динаміка зміни виробничих показників.

4. Структура аналізу ринку в конкурентному середовищі (прочитайте про аналіз конкурентів):

  • список найбільших ринкових гравців і їх опис;
  • сегментація ринку за частками операторів;
  • спрямованість і зміст маркетингових стратегій конкурентної боротьби;
  • ризики для бізнесу клієнта, пов'язані з конкуренцією.

5. Продажі товарів на ринку і канали збуту:

  • обсяги продажів по операторам; видам продукції; регіонах і іншими показниками.
  • рейтинг каналів збуту;
  • маркетингові та цінові політики рітейлерів;
  • особливості продажу в інтернет-магазинах.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою і анотацією готового аналізу ринку БАДів в Україні (2021 рік) - по аналогічній структурі
можна досліджувати ваш ринок

6. Структура маркетингового дослідження в споживчій сфері:

  • портрет споживача цільового товару;
  • очікування споживачів і ступінь їх задоволення;
  • ставлення покупців до бренду замовника;
  • споживання онлайн;
  • споживання в корпоративному і державному секторах.

7. Аналіз ринкової позиції замовника дослідження:

  • розрахунок поточної ємності ринку;
  • частки замовника в порівнянні з конкурентами в різних розрізах;
  • аудит роботи з клієнтами і покупцями: таємний дзвінок; таємний покупець;
  • рекомендації щодо складання або коригування маркетингової стратегії з метою поліпшення ринкової позиції.

8. Структура аналізу ринку з точки зору ефективності реклами:

  • моніторинг засобів масової інформації та інших носіїв з метою систематизації рекламних повідомлень;
  • аналіз запитів в пошукових системах, підбір рекламних ключів;
  • концепція і зміст рекламної кампанії;
  • аудит результатів проведених рекламних кампаній.

9. Структура маркетингового дослідження інвестиційної привабливості ринку:

  • факторний аналіз з метою пошуку зовнішнього ринку для товару;
  • результати PEST і SWOT-аналізів;
  • поточні ризики, бар'єри, можливості і перспективи для нових гравців.

Також вас може зацікавити матеріал про аналіз імпорту як послугу

Структура аналізу ринку завжди має розділ, який містить висновки за результатами маркетингового дослідження, прогнози зміни ринкових умов, рекомендації по досягненню заявлених замовником цілей.

Для забезпечення якісного проведення маркетингових досліджень Pro-Consulting всіма необхідними ресурсами:

  • командою аналітиків і консультантів;
  • доступом до інформаційних баз по ринках України та інших країн;
  • колл-центром для проведення телефонних опитувань будь-якої складності;
  • студією для фокус-груп та інтерв'ю.

Для замовлення аналізу ринку скористайтеся нашими контактними даними.

Прочитайте також про виведення нового продукту на ринок

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами