Стратегічний аналіз ринку – дорожня карта успішного бізнесу
1633

Стратегічний аналіз ринку – дорожня карта успішного бізнесу

Кожен власник чи керівник підприємства зацікавлений як мінімум у двох речах:

1. Щоб його бізнес приносив прибуток

2. Щоб прибутковість бізнесу зберігалася якнайдовше

У світі мало вдало реалізувати бізнес-ідею, необхідно мати стратегію функціонування та розвитку створеного підприємства, що включає план дій у разі різкої зміни економічних умов. Для складання такої стратегії на максимально якісному рівні клієнти Pro-Consulting користуються послугою «стратегічний аналіз ринку».

Стратегічний аналіз ринку дозволяє:

1. Отримати актуальну, повну та достовірну інформацію про поточний стан обраної сфери економічної діяльності

2. Екстраполювати дію виявлених факторів впливу та тенденцій розвитку на майбутнє та скласти прогноз зміни ринкового середовища

2. На створеному внаслідок маркетингового дослідження інформаційному базисі сформувати ефективну бізнес-стратегію, що охоплює всі основні аспекти діяльності підприємства замовника

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати та спрогнозувати будь-який ринок України та світу

Етапи проведення стратегічного аналізу ринку

Замовивши у нас стратегічний аналіз ринку, клієнт отримує комплексне обслуговування, після якого у нього не залишається питань накшталт:

  • навіщо мені це маркетингове дослідження?
  • як я зможу на практиці використати результати аналізу ринку?

Реалізація стратегічного аналізу ринку здійснюється поетапно

1. Проводиться попереднє узгодження проекту:

  • звіряється розуміння цілей, завдань та можливостей стратегічного аналізу ринку;
  • складається технічне завдання проведення дослідження;
  • виділяються необхідні сили та засоби;
  • визначаються тимчасові та вартісні орієнтири.

Більше 1900 готових досліджень ринків – перейдіть до каталогу та ознайомтеся зі структурами реальних кейсів

2. Здійснюється стратегічний аналіз ринку – маркетингове дослідження, спрямоване збирання, систематизацію та аналіз даних, необхідних для подальшої розробки бізнес-стратегії.

3. Збирається новий брифінг за участю клієнта, на якому:

  • обговорюється одержана за підсумками стратегічного аналізу ринку інформація;
  • визначаються принципова можливість та шляхи досягнення цілей замовника у сформованих умовах;
  • у разі потреби проводиться коригування завдань бізнес-стратегії.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналіз ринку закладів фастфуду в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна проаналізувати ваш ринок

4. Розробляється стратегія становлення чи розвитку бізнесу, куди входять:

  • готовий стратегічний аналіз ринку, що містить:
    • загальні параметри та характеристики ринкового середовища;
    • найбільш суттєві фактори впливу та наслідки їх впливу на ринок;
    • опис діяльності конкурентів;
    • споживчі тренди;
    • оцінку ефективності каналів збуту;
    • вивчення рекламної сфери.
  • суть товарної пропозиції замовника;
  • принципи формування цін та проведення цінових маневрів;
  • політика збуту;
  • шляхи досягнення коротко- та довгострокових цілей розвитку підприємства;
  • план першочергових дій;
  • способи проміжної оцінки ефективності реалізації бізнес-стратегії;
  • варіанти можливих кризових явищ та реагування на них.

Аналіз конкурентів – дізнайтесь більше про цю частину дослідження ринку

Таким чином, стратегічний аналіз ринку від Pro-Consulting надає замовнику не тільки інформацію про ринкові умови, а й найефективніший варіант її реалізації на користь справи.

Можливості Pro-Consulting для стратегічного аналізу ринку

Стратегічний аналіз ринку є комплексним маркетинговим дослідженням з надбудовою у вигляді рекомендацій щодо бізнес-стратегії. З 2004 року Pro-Consulting провела понад 1900 ринкових досліджень практично всіх можливих напрямів економічної діяльності на замовлення понад 1000 різних українських та зарубіжних клієнтів.

Для якісного проведення стратегічного аналізу ринку Pro-Consulting має:

  • доступ до відкритих та обмежених джерел вторинної інформації про ринки;
  • власний колл-центр, здатний робити телефонні опитування будь-яких видів;
  • обладнана відео- та звукозаписною апаратурою студія для проведення онлайнових та офлайнових фокус-груп, глибинних інтерв'ю, експертних опитувань;
  • контакти у бізнес-спільноті, що дозволяють отримувати інформацію з перших рук;
  • можливість участі у різноманітних форумах, конференціях та інших подібних заходах.

Замовити стратегічний аналіз ринку можна по телефону або електронною поштою Pro-Consulting.

Аналіз частки ринку – дізнайтесь більше про цю складову аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами