Ринок косметики в Україні: краса не знає кордонів
8790

Ринок косметики в Україні: краса не знає кордонів

Ринок косметики в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2015-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні характеристики і параметри, такі як ємність, обсяги виробництва (прочитайте про аналіз виробництва), імпорту та експорту, сегментацію в різних розрізах, опис впливу основних факторів і тенденцій розвитку, що переважають, оцінку інвестиційної привабливості галузі. Готовий аналіз ринку косметики в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Ринок косметики в Україні в період, що досліджувався, стабільно ріс і розвивався за винятком 2020 року, коли відзначалося його просідання в зв'язку з карантинними обмеженнями. Аналіз ринку косметики в Україні дозволив виділити наступні фактори і тенденції, які впливають на нього найбільше:

1. Збільшення частки дистанційних продажів.

Інтернет-магазини набирають популярність серед покупців завдяки таким перевагам, як:

  • більш низькі ціни в порівнянні з офлайновими торговими точками;
  • необхідність мінімізації контактів в період карантину;
  • наявність кур'єрської доставки, часто безкоштовноїї.

Вам також знадобиться матеріал про ринок салонів краси України

За оцінкою аналітиків, близько 42% споживачів на ринку косметики в Україні купують продукцію онлайн.

2. Насичення ринку послуг краси.

Останнім часом послуги на б'юті-ринку стали надавати не тільки традиційні салони, а й окремі підприємці, які раніше не були пов'язані з цією сферою бізнесу. Закінчуючи курси з різних напрямків догляду за тілом: візажу, манікюру, масажу, епіляції та ін., вони забезпечують собі додатковий заробіток і сприяють зростанню попиту на продукцію ринку косметики в Україні.

3. Підвищення попиту на екологічну косметику.

Поширення ідей здорового способу життя торкнулося і ринку косметики в Україні. Наприклад, люди, що вживають біологічно активні добавки таких виробників, як Гербалайф або Дуолайф, мають можливість придбати і косметику цих же торгових марок, що позиціонується як здорова альтернатива традиційній продукції. Крім того, гіганти ринку косметики, наприклад, L`Oreal, Chanel і Revlon вдосконалюють склад своєї пропозиції в напрямку виключення інгредієнтів, які надають будь-який негативний вплив на організм.

Також рекомендуємо матеріал про ринок салонів краси в Україні і СНД

4. Розширення сегменту дитячої косметики.

Незважаючи на низький рівень народжуваності в країні, попит на дитячі косметичні засоби зростає завдяки рекламі та іншим способам поширення інформації про можливості догляду за дитиною, починаючи з дитячого віку. Виробники підтримують цей тренд, розширюючи асортимент і застосовуючи маркетингові стратегії просування відповідних товарів на ринку косметики в Україні.

5. Розширення охоплення споживчої аудиторії.

Завдяки популярності соціальних мереж Instagram і TikTok все більше користувачів знайомляться з контентом, направленим на рекламу косметичних засобів і способів їх застосування. Мода на доглянутість поширюється на такі раніше мало охоплені ринком косметики в Україні категорії споживачів, як чоловіки і підлітки.

Прочитайте про ринок косметології в Одесі - ми можемо досліджувати даний або інший ринок в будь-якому регіоні/країні

6. Переважання на ринку косметики в Україні імпортної продукції.

Крім косметичних засобів від великих міжнародних компаній, на ринку косметики в Україні присутня і збільшує частку корейська косметика, котра позиціонується як високоякісна з натуральними компонентами. Для продукції з Південної Кореї вже виділяють окремі полки, і навіть з'явилися спеціалізовані азіатські магазини.

Разом з тим, згідно з рейтингом «Фаворити успіху», перші місця за популярністю в українських споживачів займають торгові марки Nivea, Dove, Avon, Оксамитові ручки, а серед зубних паст - Colgate.

З урахуванням того, що велика частина продукції на ринок косметики в Україні поставляється з-за кордону, а вітчизняні виробники використовують імпортну сировину, ціна косметичних засобів багато в чому залежить від курсу національної валюти.

Прочитайте про аналіз імпорту як частину аналізу ринку

Аналіз ринку косметики в Україні показує, що іншими факторами ціноутворення є:

  • необхідність і вартість сертифікації;
  • собівартість виробництва і запланований інвесторами рівень рентабельності;
  • величина адміністративних та інших невиробничих витрат підприємства;
  • зміст маркетингової стратегії просування продукції.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку косметики в Україні - ознайомтеся зі структурою звіту

Якщо вам необхідна детальна інформація про дану сферу бізнесу та перспективи її розвитку, придбайте матеріали маркетингового дослідження ринку косметики в Україні, розміщений в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Прочитайте також про аналіз ринку індустрії краси (аналіз beauty ринку) в Україні

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами