in stock

Паспорт ринку косметики України (кондиціонери та маски для волосся, крем для обличчя). 2018 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2018 року
Кількість сторінок: 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 38
Таблиць: 34
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
14850 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

      Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку косметичних засобів по догляду за волоссям та обличчям в Україні. Даний звіт сфокусований на сегментах кондиціонерів для волосся, масок для волосся і крему для обличчя. У паспорті розраховані обсяги виробництва і зовнішньої торгівлі даними товарами, дана інформація по основним операторам (виробникам та імпортерам), описані особливості збуту і споживання косметичних засобів.

      Ринок косметичних засобів розвивається під впливом маркетингової активності виробників, які популяризують засоби для догляду як елемент стилю життя, а також пропагують їх різноманіття та спеціалізацію. Обсяги продажів косметики в гривневому еквіваленті зросли в 2016 році на 25%, в 2017 році - на 16%. У 2018 р динаміка зростання продовжилася - за І кв. 2018 року обсяги продажів збільшилися на 13% (в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року).

 

Динаміка обсягу продажів косметики в роздрібній мережі України в 2015 - (I кв.) 2018, в грошовому вираженні, млрд. грн., млн. $ *

Джерело: Державна служба статистики України, оцінка Pro-Consulting
* Ціни в дол. США розраховані згідно офіційного курсу НБУ:
2015 р..-21,84 грн / $, 2016 р..-25,55 грн / $, 2017р.-26,60 грн / $, I кв. 2018 р..-26.34 грн / $.

 

     В розглянутий період, продукція українських виробників витіснялася імпортною косметикою, частка української косметичної продукції в роздрібній мережі поступово знижується. Так, крем для обличчя на українському ринку представлений в основному іноземною продукцією, що пояснюється недостатнім розвитком сегмента серед місцевих виробників і більшою довірою споживачів до закордонних марок. Також, оскільки щоденна доза використання крему дуже мала, то вища ціна легше сприймається споживачем. А ось засоби по догляду за волоссям українського виробництва мають досить великий попит і займають велику частину ринку.

     Основними імпортерами української продукції є сусідні країни і країни СНД, що пояснюється наявністю сформованих економічних зв'язків і схожих споживчих переваг і вимог до косметичної продукції. В імпорті ж України лідирує продукція Європейського союзу.

    Серед основних очікуваних ефектів від використання засобів по догляду за волоссям можна виділити: відновлення структури волосся, наповнення волосся вітамінами і мікроелементами, зволоження волосся і шкіри голови. Основними очікуваними ефектами від використання засобів по догляду за тілом та обличчям є: очищення, зволоження та живлення. Споживачі також все частіше стали звертати увагу на органічні (позбавлені синтезованих хімічних добавок) засоби, на засоби для волосся без силікону, парабенів і сульфатів. Ці фактори, а також динаміка купівельної спроможності та курсу національної валюти будуть впливати на розвиток ринку у середньостроковій перспективі.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку косметичних засобів в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2016-2017 рр. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок).
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (виробництво + імпорт-експорт) в натуральному і грошовому вираженні в розрізі сегментів і в цілому в 2016-2017 рр.
1.3. Структурування та сегментація ринку - в розрізі вітчизняна / імпортна продукція, за сегментами - оціночно на підставі даних ЗЕД
2. Динаміка виробництва косметики в Україні в 2016-2017 рр.
2.1. Динаміка виробництва продукції в натуральних показниках за сегментами (оцінка на підставі аналізу операторів ринку, загальних обсягів виробництва)
2.2. Динаміка виробництва косметики в грошових показниках (оцінка за даними виробництва в натуральних показниках, фінансової звітності та собівартості виробництва продукції в окремих сегментах)
3. Основні оператори ринку
3.1. Опис основних операторів ринку (виробники та імпортери) - конкуренти в сегментах косметики з Ізраїлю; косметики Мертвого моря; професійної косметики.
3.1.1. Виділення дистриб'юторів, які поширюють косметику досліджуваних сегментів неофіційно (сірий імпорт, поштові розсилки і т.д.)
3.2. Структурування основних операторів ринку (за сегментами (види продукції, регіонально), особливостями збуту (власна дистрибуція, дроггері, неспеціалізована роздрібна торгівля))
3.3. Фінансові показники основних операторів ринку в 2016 році (виручка, рентабельність)
3.4. Частки ринку основних операторів (виробників і імпортерів в розрізі сегментів)
3.5. Ступінь конкуренції і ризики (факторний аналіз ринкових часток компаній - в цілому в грошових показниках, без розбивки на сегменти)
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1. Експорт продукції в 2016-2017 рр. (Обсяги, географія, експортери)
4.2. Аналіз імпорту продукції в 2016-2017 рр. (Обсяги, структура в розрізі сегментів, географія поставок по країнах, частки імпортерів)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Поточні ціни на косметику (по найбільшим брендам, структурування за ціновими сегментами)
5.2. Імпортні та експортні ціни. Визначення націнок в роздрібній торгівлі.
6. Споживання продукції на ринку
6.1. Особливості споживання на ринку косметики. Ставлення споживачів до покупки.
6.2. Портрет споживача (цільова аудиторія) - кабінетним способом на підставі даних ТНС, запитів в гугл і форумів
7. Канали збуту продукції на ринку
8. Висновки та рекомендації
8.1. Прогнозні тенденції розвитку ринку загалом
8.2. Гіпотези про розвиток ринку. Прогноз місткості ринку в цілому та окремих сегментів в 2018-2020 рр.
9. Інвестиційна привабливість ринку
9.1. SWOT, PEST-аналіз ринкового середовища
9.2. Ризики і бар'єри на ринку. Побудова карти ризиків.

Перелік таблиць:

1. Частка української продукції, в обсязі реалізованої косметики в роздрібній мережі,%
2. Показники ринку косметичних засобів в розрізі досліджуваних сегментів, тонн
3. Показники ринку косметичних засобів в розрізі досліджуваних сегментів, млн. грн.
4. Динаміка зміни цін на електроенергію для підприємств України в 2016-2017 рр., грн./КВт-год (без ПДВ)
5. Мінімальна місячна заробітна плата в 2016-2017 рр., грн.
6. Основні оператори ринку в 2017 році
7. Дистриб'ютори, які поширюють косметику з Ізраїлю (із зазначенням брендів) неофіційно (поштові пересилання)
8. Структурування основних операторів ринку за сегментами (вид продукції)
9. Регіональне структурування основних операторів ринку
10. Сегментація основних операторів в розрізі особливостей збуту (власна дистрибуція, магазини-дроггері, неспеціалізована роздріб)
11. Фінансові показники основних операторів ринку в 2016 році, в грошових показниках, млн. грн.
12. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на українському ринку косметики
13. Оцінка конкурентного середовища на ринку косметики України (досліджувані сегменти)
14. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку косметики України (досліджувані сегменти)
15. Експортери засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
16. Експортери крему для обличчя в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
17. Імпортери засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
18. Імпорт ізраїльської косметики для волосся в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
19. Імпортери крему для обличчя в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
20. Імпорт ізраїльських кремів і аналогічних продуктів для особи в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
21. Поточні роздрібні ціни на маски для волосся в розрізі брендів і цінових сегментів (2018 рік), грн/1000ML
22. Поточні роздрібні ціни на кондіцонер для волосся в розрізі брендів і цінових сегментів (2018 рік), грн/1000 ML
23. Поточні роздрібні ціни на скраби для тіла в розрізі брендів і цінових сегментів (2018 рік), грн/1000 ML
24. Поточні роздрібні ціни на креми для тіла та обличчя в розрізі брендів і цінових сегментів (2018 рік), грн/1000 ML
25. Середні імпортні ціни засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., грн/кг
26. Середні імпортні ціни засобів по догляду за волоссям в Україні, грн/кг
27. Середні експортні ціни засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., грн/кг
28. Список основних спеціалізованих торгових мереж (дроггері) в Україні
29. Список найбільших мереж аптек, які реалізують косметичні засоби (досліджуваних сегментів) в Україні
30. Найбільші інтернет-магазини косметики по відвідуваності, що продають косметичні засоби (досліджуваних сегментів)
31. SWOT - аналіз ринку косметичних засобів (досліджуваних сегментів) в Україні
32. PEST - аналіз ринку косметичних засобів (досліджуваних сегментів) України
33. Сегментація ринкових ризиків
34. Карта ризиків

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягу продажів косметики в роздрібній мережі України в 2015 - (I кв.) 2018, в грошовому вираженні, млрд. грн., млн. $
2. Структура косметичного ринку із зазначенням часток кожного сегмента,%
3. Динаміка ємності ринку косметичних засобів в розрізі сегментів, тонн
4. Сегментація досліджуваних косметичних засобів в Україні в 2017 рр. в розрізі походження, в натуральних показниках,%
5. Сегменти досліджуваних косметичних засобів в Україні в 2017 рр., в натуральних показниках,%
6. Динаміка виробництва досліджуваних сегментів косметики в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
7. Частки виробництва косметики в Україні за сегментами - засоби по догляду за тілом, волоссям, в натуральних показниках,%
8. Динаміка виробництва косметики в Україні в 2016-2017 рр. в розрізі сегментів засоби по догляду за тілом, волоссям, в натуральних показниках, тонн
9. Динаміка виробництва косметики в Україні в 2016-2017 рр., в грошових показниках, млн. грн., млн. $
10. Динаміка виробництва засобів по догляду за тілом в Україні в 2016-2017 рр., в грошових показниках, млн. грн., млн. $
11. Динаміка виробництва засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., в грошових показниках, млн. грн., млн. $
12. Частки ринку основних імпортерів косметичних засобів в розрізі сегментів, в натуральному вираженні,%
13. Частки ринку основних виробників косметичних засобів в розрізі сегментів, в натуральному вираженні,%
14. Динаміка експорту засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
15. Географічні напрямки експорту засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках,%
16. Динаміка експорту крему для обличчя в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
17. Географічні напрямки експорту крему для обличчя в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках,%
18. Динаміка імпорту засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
19. Географічні напрямки імпорту засобів по догляду за волоссям в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках,%
20. Частка ізраїльської косметики для волосся в імпорті України в 2016-2017 рр., в натуральних показниках,%
21. Імпортери ізраїльської косметики для волосся в Україні в 2017 р, в натуральних показниках,%
22. Динаміка імпорту крему для обличчя в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках, тонн
23. Географічні напрямки імпорту крему для обличчя в Україні в 2016-2017 рр., в натуральних показниках,%
24. Частка ізраїльських кремів і аналогічних продуктів для обличчя в імпорті України в 2016-2017 рр., в натуральних показниках,%
25. Імпортери ізраїльських кремів і аналогічних продуктів для обличчя в Україні в 2017 р, в натуральних показниках,%
26. Особливості споживчих переваг при покупці косметики високого цінового сегмента,%
27. Очікувані споживачами ефекти від використання засобів по догляду за волоссям,%
28. Очікувані ефекти від використання засобів по догляду за тілом та обличчям,%
29. Сегментація споживачів продукції досліджуваних сегментів за віком (оцінка),%
30. Структура споживання косметики (досліджуваних сегментів) за рівнем доходів на сім'ю (оцінка),%
31. Структура споживання косметики (досліджуваних сегментів) по частоті покупки (оцінка),%
32. Лояльність споживачів до торгової марки в розрізі цінових сегментів (оцінка), бали
33. Значимість показників, які мотивують споживачів до здійснення покупки, бали
34. Сегментація споживачів за способом покупки (оцінка),%
35. Канали збуту косметики (досліджуваних сегментів) в Україні
36. Структура продажів в розрізі каналів збуту (оцінка),%
37. Прогноз ємності ринку косметичних засобів в цілому, тис. тонн
38. Прогноз ємності ринку косметичних засобів в розрізі сегментів, тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами