in stock

Аналіз ринку косметики в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 22
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
20000 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку косметики в Україні за 2015 - 2020. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва косметики в розрізі видів, розрахована ємність ринку в досліджуваний період також в розрізі видів. Визначено основні оператори ринку, їх частки. Досліджено зовнішню торгівлю на ринку (імпорт, експорт). Проаналізовано ціноутворення на ринку, визначено основні переваги споживачів, галузі споживання, а також канали збуту продукції. За результатами дослідження сформовані висновки, досліджена інвестиційна привабливість галузі.
У досліджуваний період на ринку косметики в Україні спостерігалися наступні тенденції.
1. Зростання сегмента онлайн-продажів. Українські споживачі продовжують купувати косметику і засоби гігієни в спеціалізованих магазинах, супермаркетах і т.д., проте останнім часом популярним стало купувати дану продукцію онлайн. Деякі сервіси (наприклад, MakeUp) надають послугу безкоштовної кур'єрської доставки за адресою, а ціни на товари зазвичай трохи нижче, ніж в магазинах «офлайн». В контексті карантинних обмежень мінімізація контактів з продавцями і іншими покупцями в реальних магазинах позитивно впливає на сегмент онлайн продажів. 35% споживачів в світі і 42% в Україні купують косметику і товари для догляду за собою в інтернеті.
Однак даний канал продажів має певні недоліки, які особливо відчуваються в сегменті декоративної косметики, так як текстуру, колір, аромат не оцінити при замовленні на сайті.
2. Розвиток ринку б'юті-послуг. Останнім часом активно розвиваються такі види б'юті-послуг, як візаж, манікюр, укладання брів, епіляція, масаж і багато іншого, причому не тільки в спеціалізованих закладах - переважно салонах краси - а й за рахунок поодиноких підприємців: багато представників професій, які пов'язані з б'юті-індустрією, закінчують курси за цими напрямками, щоб забезпечити собі додатковий заробіток. У той же час, серед споживачів подібні послуги стали більш типовими, ніж були раніше. До того ж, б'юті-сфера розвивається не тільки серед жінок, показником чого може служити зростаюче число барбершопов в країні. В цілому, дана тенденція провокує зростання попиту на косметичні засоби.
3. Зростання частки корейської косметики на ринку. У світі корейська косметика має імідж високоякісної, що виготовляється з натуральних компонентів. В цілому, це пов'язано з трендом на природність і наближеність до природності. Тому багато роздрібних мереж збільшили асортимент корейської косметики, деякі виділяють дану продукцію на окремих прилавках, щоб привернути до неї додаткову увагу. Також в Україні з'явилися окремі магазини корейської косметики (бьютімаркет Isei) і світові азіатські торговельні мережі, які займаються дистрибуцією косметики, предметів побуту і т.д. (Miniso, Usupso та інші).
4. Екотренд в сфері краси. Мода на здоров'я присутній в тому числі і на ринку косметики. Такі виробники «здорових» БАД, як Гербалайф, Дуолайф і інші, крім харчових добавок, виробляють також здорову косметику, попит на яку зростає.
5. Розширення цільової аудиторії ринку. В епоху цифрових технологій і популярності серед молоді таких соціальних мереж, як Instagram і TikTok, в яких одними з популярних видів контенту є відео-туторіали по макіяжу, тест-драйвів різних косметичних продуктів, даний фактор впливає на попит на косметику серед підлітків і навіть дітей . Таким чином, середній споживач згодом стає молодшою. Крім того, цільова аудиторія продовжує розширюватися за рахунок переходу категорії «доглянутість» в необхідність, причому як для жінок, так і для чоловіків, незалежно від віку, а також розширення асортименту косметичної продукції, завдяки чому людина, на перший погляд не належить до цільової аудиторії, також стає її частиною.
6. Зміни в складі косметичних засобів. Розвиток хімічної промисловості призводить до зростання вимогливості споживача до складу придбаної продукції, так як споживач не бажає, щоб косметичні засоби якимось чином могли зашкодити його / її організму. Наприклад, таки світові бренди, як L`Oreal, Chanel і Revlon поступово відмовляються від використання тальку в своїй продукції.
7. Зменшення обсягів споживання декоративної косметики в зв'язку з карантином (актуально з весни 2020 року). При відсутності необхідності / можливості залишати житло, а також при необхідності носити маску, яка закриває значну частину обличчя, багато споживачів, переважно жінки, скоротили використання декоративної косметики, що не може не відбиватися на продажах. Крім цього, дистриб'ютори косметики відзначають, що в зв'язку з карантином вони не спостерігали зменшень в продажах косметики в цілому, так як зменшення продажів декоративної косметики компенсувалося зростанням продажів косметики по догляду за шкірою (креми, маски, лосьйони і т.д.).
8. Економія. У зв'язку з бажанням споживачів мінімізувати витрати, в тому числі і на косметичні засоби, економна (велика упаковка) користується попитом. До того ж, при покупці засобів по догляду приблизно половина споживачів активно шукає акції і знижки на бажані позиції.
9. Не дивлячись на спад народжуваності в Україні, який спостерігається в останні роки - на обсяг реалізації засобів по догляду за дітьми це не відбилося, так як поняття «догляд за тілом» набирає все більше обертів і відбивається на різних віках, в тому числі на немовлят і дітей дошкільного віку. Батьки діляться рекомендаціями, реклами пропонують різні товари в тому числі і екологічні, на що акцент уваги став збільшуватися. Відповідно, ринок косметики по догляду за дітьми розвивається відповідно попиту, збільшується різноманітність представлених товарів, видів продукції, форм упаковок, вибір ароматів і іншого.
10. Зберігається переважання імпорту на ринку косметики.
11. Зберігається сезонність: зростання продажів в період перед святами, в холодну пору - зростання попиту на поживні, захисні, зволожуючі креми, в тепле - на кошти для засмаги, дезодоранти.

Традиційно, в більшості сегментів спостерігається першість імпортних брендів.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку косметики 
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку косметики в 2015-2020 рр.
1.2. Загальні показники ринку косметики, розрахунок обсягу ринку в 2015-2020 рр. (В розрізі груп товарів - за наявністю даних)
1.3. Сегментація і структурування ринку косметики в розрізі досліджуваних товарних груп
2. Динаміка виробництва та реалізації продукції в 2015-2020 рр.
2.1. Динаміка виробництва косметики в натуральному вираженні в 2015-2020 рр. (В розрізі груп товарів - за наявністю даних)
2.2. Динаміка реалізації косметики в грошовому вираженні в 2015-2020 рр. (В розрізі груп товарів - за наявністю даних)
3. Основні оператори ринку косметики
3.1. Основні оператори ринку і їх опис
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів
4. Зовнішня торгівля на ринку косметики в 2015-2020 рр. (В розрізі груп товарів - за наявністю даних)
4.1. Імпорт продукції в 2015-2020 рр.
4.1.1. Обсяги та динаміка імпортованої продукції
4.1.2. Аналіз продуктової лінійки продукції, що імпортується (по брендам)
4.1.3. Географічна структура імпорту продукції (по країнах)
4.1.4. Найбільші компанії-імпортери продукції, їх обсяги і частки
4.2. Експорт продукції в 2015-2020 рр. (в розрізі):
4.2.1. Обсяги та динаміка експортованої продукції
4.2.2. Аналіз продуктової лінійки продукції, що експортується (по брендам)
4.2.3. Географічна структура експорту продукції (по країнах)
4.2.4. Найбільші експортери продукції, їх обсяги і частки
5. Ціна і ціноутворення на ринку косметики
5.1. Динаміка цін на косметику в 2015-2020 рр.
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Споживання продукції на ринку косметики
6.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
6.2. Сегментація і структурування споживання
7. Канали збуту продукції на ринку України
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2023 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі (в тому числі: аналіз 5 сил Портера і багатокутник конкуренції)
9.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
9.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок

Перелік таблиць:

1. Розрахунок ємності ринку косметики в Україні в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
2. Розрахунок ємності ринку косметики в Україні в 2015-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн.,%
3. Динаміка ємності ринку косметики в Україні в 2015-2020 рр. в розрізі сегментів, в грошовому вираженні, млн. грн.,%
4. Динаміка виробництва косметики в розрізі видів в Україні в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
5. Динаміка реалізації косметики в розрізі видів в Україні в 2015-2020 рр., В грошовому вираженні, в оптових цінах без урахування ПДВ, млн. Грн.,%
6. Основні оператори ринку косметики в Україні станом на кінець 2020 року
7. Сегментація основних операторів ринку за видами косметики і брендам
8. Сегментація іноземних операторів українського ринку косметики по країнам
9. Сегментація вітчизняних виробників косметики по регіонах
10. Частки ринку основних операторів ринку косметики в Україні в 2020 р, в натуральному вираженні, тис. Т,%
11. Динаміка імпорту косметики в Україну в 2015-2020 рр. в розрізі видів, в натуральному вираженні, тис. т,%
12. Топ-10 брендів імпортованої косметики в Україну в 2020 р в розрізі категорій
13. Частки найбільших імпортерів косметики в Україну в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
14. Динаміка експорту косметики в Україну в 2015-2020 рр. в розрізі видів, в натуральному вираженні, тис. т,%
15. Топ-10 брендів експортованої косметики з України в 2019 року в розрізі категорій
16. Частки найбільших експортерів косметики з України в 2015-2019 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
17. Середні ціни на косметичні засоби в розбивці на сегменти в 2021 році, з ПДВ, грн.
18. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
19. Оцінка конкурентного середовища на ринку косметики України
20. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку косметики України
21. SWOT - аналіз ринку косметичних засобів в Україні
22. PEST - аналіз ринку косметичних засобів України

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку косметики в Україні в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
2. Динаміка ємності ринку косметики в Україні в 2015-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн.,%
3. Сегментація ринку косметики в Україні в 2015-2020 рр. в розрізі походження, в натуральному вираженні,%
4. Сегментація ринку косметики в Україні в 2015 і 2020 рр. в розрізі видів, в натуральному вираженні,%
5. Динаміка виробництва косметики в Україні в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
6. Динаміка реалізації косметики в Україні в 2015-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн.,%
7. Структура реалізації косметики в Україні в 2015-2020 рр., В грошовому вираженні,%
8. Динаміка імпорту косметики в Україну в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
9. Динаміка імпорту косметики в Україну в 2015-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн.,%
10. Структура імпорту косметики в Україну в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні,%
11. Географічна структура імпорту косметики в Україну в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні,%
12. Динаміка експорту косметики з України в 2015-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
13. Динаміка експорту косметики з України в 2015-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн.,%
14. Структура експорту косметики з України в 2015-2019 рр., В натуральному вираженні,%
15. Географічна структура експорту косметики з України в 2015-2019 рр., В натуральному вираженні,%
16. Середньорічний курс долара США, 2015-2020 рр., Грн.
17. Особливості споживчих переваг при покупці косметики,%
18. Переваги споживачів щодо торгових марок косметичної продукції за підсумком 2020 року
19. Сегментація споживання косметики за віком
20. Структура споживання косметики за рівнем доходів на сім'ю (оцінка),%
21. Структура ринку косметики України в розрізі цінових сегментів,%
22. Канали збуту косметики (досліджуваних сегментів) в Україні
23. Структура продажів в розрізі каналів збуту (оцінка),%
24. Прогнозна місткість ринку косметики в Україні в 2021-2023 рр., В грошовому вираженні, млрд. Грн.,%
25. Багатокутник конкуренції на ринку косметики українського виробництва

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами