Ринок ковбасних виробів в Україні: воління покупців визначаються станом гаманців
2920

Ринок ковбасних виробів в Україні: воління покупців визначаються станом гаманців

Ринок ковбасних виробів в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2018 - 9 місяців 2020 року. Маркетингове дослідження ринку включало визначення його основних параметрів, особливостей державного регулювання, напруженості конкурентного середовища, факторів впливу та тенденцій розвитку. Готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок ковбасних виробів є одним з основних продовольчо-споживчих ринків в нашій країні, оскільки ковбаса в значному обсязі представлена ​​в щоденному меню українців і входить до складу споживчого кошика, затвердженого урядовою постановою №780 від 11 жовтня 2016 року.

Можливо, вам буде цікаво почитати про бізнес-ідею для м'ясного бізнесу

Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні свідчить про те, що карантинні обмеження не надали відчутного негативного впливу на його ємність. Навпаки, в умовах зниження купівельної спроможності багато споживачів розглядають ковбасні вироби як більш дешевий замінник м'яса.

Основними факторами, що впливають на ринок ковбасних виробів в Україні, є:

  • кількість і якість сировини;

Протягом 2017-2019 років в нашій країні спостерігалася позитивна динаміка реалізації на забій сільськогосподарських тварин. Незначне падіння в цьому секторі зафіксовано за підсумками десяти місяців 2020 року.

Також почитайте про ринок свіжого м'яса і субпродуктів в Україні

На вартість і якість м'ясної сировини впливають склад кормів, що використовують, умови вирощування тварин, епізоотична ситуація.

  • логістична інфраструктура;

У собівартість продукції на ринку ковбасних виробів в Україні входять ціни використання складських приміщень і транспортування. Розмір партій регулюється в залежності від допустимих термінів зберігання того чи іншого виду ковбаси.

Якщо ваш бізнес зіткнувся зі складнощами, спричиненими змінами попиту або посиленням конкуренції, вам допоможе аналіз ринку

  • технології виробництва, що використовуються;

Від технологій залежить якість кінцевого продукту і рентабельність виробництва.

  • рівень купівельної спроможності населення;

При підвищенні купівельної спроможності споживачі віддають перевагу більш дорогим ковбасам і натуральному м'ясу, при його падінні споживання м'яса скорочується, а дешевої ковбаси купують більше.

Почитайте про телефонні опитуваннія як інструмент дослідження споживчих переваг

  • державне регулювання;

Рівень податкового навантаження на підприємства галузі впливає на інвестиційну привабливість і ділову активність.

  • споживчі переваги;

Також Pro-Consulting аналізував ринок м'ясних консервів в Україні - почитайте невеликий огляд

Виробники на ринку ковбасних виробів в Україні формують асортимент продукції, що випускається в залежності від поточних переваг покупців.

Моніторинг ринку ковбасних виробів в Україні показує, що найбільш популярними торговими марками в 2020 році за версією рейтингу «Фаворити успіху» були ТМ «Бащинський» і «Глобино». Ці бренди випередили конкурентів в номінаціях «ковбаси», «сосиски, сардельки» і «м'ясні делікатеси».

Можливо, вам стане в нагоді аналітичний матеріал про ринок фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві

Серед нових тенденцій на ринку ковбасних виробів в Україні можна виділити появу веганських ковбас, зазначає Pro-Consulting. У їх складі - штучне м'ясо, виготовлене з рослинної сировини, в основному сої чи пшениці. Зростанню популярності веганських продуктів сприяє поширення ідей здорового харчування. Крім того, такі ковбаси можуть купуватися людьми, які не практикують вегетаріанство, а просто хочуть урізноманітнити своє меню.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо проаналізувати ваш ринок за аналогічною або адаптованою структурою

Наслідком зміни умов ведення бізнесу на ринку ковбасних виробів, пов'язаного з боротьбою поширення коронавірусу, є розвиток в Україні онлайн торгівлі та доставки продуктів додому. Основними операторами такого виду послуг є супермаркети.

Більш докладно про поточний стан і перспективи даної сфери бізнесу можна прочитати в матеріалі маркетингового дослідження ринку ковбасних виробів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте аналітичну статтю про ринок вареної ковбаси, сосисок та сардельок в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами