in stock

Аналітична записка з ринку ковбасних виробів в Україні. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
4700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Консультантами Pro-consulting було проведено дослідження ринку ковбасних виробів в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку ринку та дані про виробництво та зовнішню торгівлю на ринку. Розглянутр споживачів та зроблено висновки.
Ковбасні вироби є важливим складником харчування українців, ковбаса традиційно використовується в українській кулінарії. Крім цього, дана група товарів входить до переліку мінімального «споживчого кошика», оновленого урядом 11 жовтня 2016 року.


З точки зору сировини для ковбасних виробів загалом на ринку спостерігається позитивна тенденція. У 2020 році спостерігалося незначне падіння у реалізації вибою сільськогосподарських тварин, що насамперед пояснюється загальноекономічним падінням у цей період.
Через карантин не відбулося зменшення споживання ковбасних виробів, оскільки паралізованість більшості сфер життя не призвела до того, що люди перестали вживати цей товар. Навіть навпаки, скорочення купівельної спроможності населення спонукає споживання ковбасних виробів як замінника дорожчого м'яса. З огляду на те, що ситуація з пандемією все ще в хиткому стані і форс-мажори все ще можливі, можна було б припустити, що найближчим часом можливе панічне накопичення запасів, як це було навесні. Однак цей сценарій здається малоймовірним, оскільки посилення карантинних обмежень буде сприйнято спокійніше, ніж під час першої хвилі вірусу.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
2. Сегментація та структурування ринку
3. Обсяги виробництва та реалізації ковбасних виробів
4. Експорт ковбасних виробів з України
5. Імпорт ковбасних виробів в Україну
6. Споживання ковбасних виробів
7. Висновки

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку ковбасних виробів у 2021 році
2 Структура ринку ковбасних виробів за видами у 2020 році
3. Частини основних операторів ринку, у натуральному вираженні, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами