in stock

Аналіз рівня впізнаваності бренду виробника м'ясної продукції. 2024 рік

Аналіз рівня впізнаваності бренду виробника м'ясної продукції. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
72800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз рівня впізнаваності бренду виробника м’ясної продукції.
Проаналізовані уподобання споживачів при виборі ковбасних виробів та їх відношення до різних торгових марок м’ясної продукції. Також були визначені асоціації, які нагадують про бренд м’ясної продукції.
Додатково розглянуті критерії вибору ковбасних виробів та їх значимість.
Досліджено вплив каналів просування на рівень впізнаваності бренду м’ясної продукції та розроблені рекомендації щодо напрямів розвитку.

 

Детальний зміст:

1. Основні цілі та методологія дослідження.
2. Портрет респондентів.
3. Аналіз рівня знання/впізнаваності бренду.
4. Асоціації, що викликають нагадування про бренд.
5. Ступінь задоволеності споживачів якістю товару.
6. Визначення переваг та ставлення споживачів до товарів/марк конкурентів.
7. Розуміння критеріїв вибору товару та його значимість.
8. Оцінка впливу каналів просування на рівень обізнаності та впізнаваності бренду.
9. Висновки та рекомендації щодо напрямів розвитку.

Перелік графіків і діаграм:

1. Географічна структура вибірки респондентів, %.
2. Вікова структура вибірки, %.
3. Гендерна структура вибірки, %.
4. Аналіз вживання ковбасних виробів дітьми, %.
5. Рівень доходу респондентів, %.
6. ТОП-10 марок ковбасних виробів (за результатами опитування респондентів), кількість респондентів.
7. Оцінка рівня знання респондентів про бренд м'ясної продукції, %.
8. Оцінка рівня споживання ковбасних виробів бренду м'ясної продукції, %.
9. Географічна оцінка рівня знання респондентів про бренд м'ясної продукції, кількість респондентів.
10. Оцінка якості продукції бренду ковбасних виробів, кількість респондентів.
11. Оцінка смаку продукції бренду ковбасних виробів, кількість респондентів.
12. Оцінка зовнішнього вигляду продукції бренду ковбасних виробів, кількість респондентів.
13. Уподобання респондентів при виборі ковбасних виробів за видом продукції, кількість респондентів.
14. Уподобання респондентів при виборі ковбасних виробів бренду м'ясної продукції за видом продукції, кількість респондентів.
15. Оцінка широти асортименту продукції бренду ковбасних виробів, кількість респондентів.
16. Уподобання респондентів за ціновими категоріями ковбасних виробів, %.
17. Основні критерії під час вибору ковбасних виробів, кількість респондентів.
18. Вирішальні чинники під час вибору ковбасних виробів, кількість респондентів.
19. Чинники, що вплинули на вибір ковбасних виробів бренду м'ясної продукції, кількість респондентів.
20. Оцінка ціни продукції бренду ковбасних виробів, кількість респондентів.
21. Точки покупки ковбасних виробів, кількість респондентів.
22. Точки купівлі товарів бренду ковбасних виробів, кількість респондентів.
23. Оцінка поширеності продукції бренду ковбасних виробів, кількість респондентів.
24. Інформаційні джерела респондентів, кількість респондентів.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами