Дата підготовки: | Квітень 2017 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Історично склалося, що в Україні соки є одними з найбільш популярних напоїв за рахунок поширеності фруктів і великої кількості заводів. Більшість соків в Україні проводиться з метою подальшої переробки на концентрати, пюре, або інші харчові продукти і надалі відправляються на експорт.
Найефективнішою упаковкою на сьогоднішній день є асептична упаковка. Найбільш відомими виробниками такої упаковки є глобальні концерни Tetra-Pak і ELOpak.
Протягом останніх трьох років були проблемними для виробників соку з цілого ряду причин, в основному зводиться до економічної кризи.
Однак з огляду на потужності українських виробників, активний інтерес до економіки країни з боку міжнародних інвесторів і високий потенціал на можливих ринках збуту, є ймовірність розраховувати на їх поширення на міжнародні ринки.
1. Загальна інформація та поточні тенденції ринку.
2. Зовнішньоекономічна діяльність.
3. Споживання продукції.
4. Висновки та прогнозні тенденції.
1. Динаміка імпорту соків в упаковці Tetra-Pak в Україні в 2014-2016 рр., натуральне вираження,%.
2. Географічна структура імпорту соків в упаковці Tetra-Pak в Україні в 2014-2016 рр., натуральне вираження,%.
3. Динаміка експорту соків в упаковці Tetra-Pak з України в 2014-2016 рр., натуральне вираження, тис. тонн.
4. Географічна структура експорту соків з України в 2014-2015гг., натуральне вираження,%.
5. Рейтинг торгових марок соків згідно споживчим оцінками в 2016р., Балів.