Report marketing - структура аналізу ринку
182

Report marketing - структура аналізу ринку

Проводячи аналіз ринку на замовлення клієнтів, компанія Pro-Consulting керується загальноприйнятими стандартами, розробленими європейською дослідницькою асоціацією ESOMAR. Завдяки такому підходу, ринковий звіт від Pro-Consulting має універсальний вигляд і може використовуватися в будь-якій країні світу.

Далі ми розглянемо основні аналітичні блоки звіту, але вже зараз рекомендуємо вам ознайомитися і зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.

Комплексний аналіз ринку проводять на основі типової структури звіту, що охоплює опис усіх основних складових ситуації у сфері економічної активності та їхній взаємний вплив.

Готовий аналіз ринку зазвичай містить:

  1. Загальну інформацію про ринок:
    • опис сфери бізнесу, особливості роботи в поточних умовах;
    • фактори, що мають найбільший вплив на ринкову ситуацію, тенденції її розвитку;
    • ємність ринку на підставі показників виробництва, імпорту та експорту продукції;
    • сегментація ринку за видами, походженням товарів, географією поставок та в інших зрізах;
    • більш повноцінне уявлення про реальну структуру звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку заморожених овочів і картоплі фрі в Україні або аналізу ринку композитної сітки та арматури в Туреччині.
  2. Умови та правила роботи на ринку, встановлені державою:
    • положення законів і підзаконних актів;
    • варіанти легалізації бізнес-проектів;
    • податкове навантаження в різних форматах реєстрації та діяльності підприємств;
    • програми підтримки бізнесу державою та міжнародними організаціями;
    • порядок проведення тендерів із держзакупівель та участі в них приватних підрядників;
    • відомі плани влади щодо зміни системи державного регулювання галузі.
  3. Споживчий аналіз ринку:
    • профіль цільової аудиторії;
    • споживчі вимоги та тренди, виявлені за результатами опитувань, фокус груп, застосування інших кількісних і якісних методів дослідження;
    • ставлення і рівень лояльності покупців до певних брендів;
    • ключові запити споживачів щодо товарів ринку;
    • споживання цільової продукції в секторах В2В і В2G;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, зв'яжіться з нами - консультант поставить корисні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти
  4. Аналіз конкурентного середовища ринку:
    • перелік, рейтинг, характеристики основних конкурентів замовника;
    • стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються суб'єктами ринку, результати їх практичної реалізації;
    • асортимент і властивості продукції прямих і непрямих конкурентів;
    • розподіл ринкових часток діючих компаній, визначення позиції ініціатора дослідження;
    • склад торговельних пропозицій конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони;
    • конкурентні ризики для досягнення цілей замовника.
  5. Збутовий report marketing:
    • опис можливих способів реалізації товарів ринку;
    • умови співпраці з операторами каналів збуту; застосування і результативність методів просування торгових пропозицій залежно від каналу збуту;
    • робота каналів збуту у форс-мажорних умовах, рекомендації з управління продажами;
    • також повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів - понад 2600 аналізів ринків України та світу. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт за своїм ринком. Будь-який проєкт буде актуалізовано за вашим запитом - перехід до каталогу.
  6. Виробничий аналіз ринку:
    • обсяги та структура випуску продукції виробниками, що працюють на ринку;
    • технологічний рівень діючих виробничих потужностей;
    • параметри сировинної та ресурсної бази;
    • досяжний рівень і умови рентабельності виробництва;
    • доступність на ринку передових технологій, обладнання та кваліфікованих кадрів.
  7. Аналіз зовнішньоекономічного контуру ринку:
    • показники експорту та імпорту цільової продукції в натуральному та грошовому вираженнях;
    • сегментація зовнішніх поставок за походженням товарів, відправниками та одержувачами;
    • визначення вигідності зовнішніх ринків методом факторного порівняння;
    • потенційні партнери для організації каналів експорту та імпорту продукції;
    • якщо ви все ще цього не зробили, то перейдіть на сторінку з повноцінним описом структури дослідження ринку.
  8. Інвестиційний звіт marketing:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST LE-аналіз;
    • зведена карта ризиків і бар'єрів;
    • можливості та рекомендації для реалізації бізнес-проектів на ринку.

Аналіз ринку від компанії Pro-Consulting використовується для обґрунтування прийняття важливих для долі бізнесу рішень, наприклад:

  • організація нового підприємства на ринку, що розглядається;
  • випуск на ринок нового продукту або коригування вже наявного товару;
  • розроблення маркетингової стратегії підприємства відповідно до поточної та прогнозованої ситуації на ринку;
  • проведення великої кампанії з просування товарів і брендів;
  • мінімізація впливу кризових чинників, виведення бізнесу на траєкторію стабільної роботи і розвитку.

Замовити аналіз ринку від Pro-Consulting можна телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами