Аналіз ринку промислового швейного обладнання в США проведено компанією Pro-Consulting у червні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати інформацію про:
Готовий аналіз ринку промислового швейного обладнання в США можна придбати на сайті компанії. Також у Pro-Consulting є готові дослідження ринків промислового швейного обладнання в Бразилії, Україні, Польщі - ознайомтеся зі структурами звітів.
Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, ознайомтеся і збережіть собі вже зараз посилання на типову структуру дослідження ринку.
Моніторинг ринку швейного обладнання (промислового) у США протягом даного періоду свідчить про переважання на ньому імпортних товарів з одночасною присутністю невеликого обсягу обладнання локального виробництва.
Місцеве виробництво продукції на ринок промислового швейного обладнання в США зменшується з кожним роком. Так, найбільший галузевий гігант Singer ще з 1990 року став виводити виробничі потужності з Америки в Європу та Азію, залишивши в США лише невеликі підприємства, що виготовляють комплектуючі для обладнання. Схожу політику проводять міжнародні компанії Brother і Barudan. Можливо, вам буде цікаво ознайомитися з описом готового аналізу ринку ґудзиків, аналізу ринку одягу та взуття в Україні або, наприклад, дослідження ринку одягу в сегменті Performance/Lifestyle в Казахстані.
Імпортом товарів на ринок промислового швейного обладнання в США займаються як великі гравці: Janome America, Bernina USA, Pfaff, Juki America, Baby Lock USA, що забезпечують 70% поставок, так і невеликі локальні фірми.
Експорт продукції ринку промислового швейного обладнання зі США здебільшого являє собою поставки з американських логістичних центрів імпортованого обладнання в сусідні країни.
З урахуванням високого ступеню імпортозалежності ринку промислового швейного обладнання в США, на його кон'юнктуру значний вплив чинить торговельне протистояння з найбільшим імпортером товарів у країну - Китаєм. Наприклад, ще 2020 року на ринку промислового швейного обладнання в США стали переважати машинки з Японії.
Повідомляємо вам, що понад 2500 готових ринкових звітів міститься в каталозі готових проєктів - знайдіть уже готовий звіт за своїм ринком, який Pro-Consulting актуалізує за вашим запитом.
Легка промисловість, яка є основним споживачем ринку промислового швейного обладнання в США, також поступово йде з країни. Такі бренди, як Ralph Lauren, Levi`s, Adidas, Nike вважають за краще відкривати фабрики в Індії, В'єтнамі або Таїланді, де собівартість швейних виробів нижча, ніж у США. Місцеві виробники товарів легкої промисловості орієнтовані переважно на випуск специфічної продукції:
Споживчий аналіз ринку швейного обладнання (промислового) у США показує, що навіть великі фабрики проводять заміну обладнання в середньому один раз на десять років. Робити модернізацію частіше не дозволяє низька рентабельність швейного бізнесу в країні.
Звіт за результатами маркетингового дослідження ринку промислового швейного обладнання в США містить:
Детальну інформацію про цю сферу бізнесу, тенденції її трансформації під впливом чинників впливу, інвестиційний потенціал можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку промислового швейного обладнання в США, доступних у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting