Простір для любителів солодкого: аналіз ринку  кондитерських виробів в Україні
4259

Простір для любителів солодкого: аналіз ринку кондитерських виробів в Україні

В Україні є всі умови для «солодкого життя». На полицях наших магазинів великий вибір кондитерських виробів різних виробників. Більше половини з них (55,3%) є борошняною випічкою, а 23,5% - шоколад і продукти з вмістом какао.

З ростом рівня купівельної спроможності населення, за увагу українських споживачів стали активніше боротися і іноземні бренди, хоча вітчизняні виробники продовжують домінувати з часткою понад 94%. Тому рівень конкуренції на кондитерському ринку зростає разом зі збільшенням попиту.

Виграють в боротьбі за покупця ті виробники, вироби яких максимально відповідають постійно зростаючим споживчим вимогам. Ціна продукту все ще важлива, але поступово поступається в пріорітетах його якісними показниками. Управління собівартістю шляхом зменшення маси кондитерського виробу або застосування більш дешевих інгредієнтів сьогодні вже не спрацьовує і може навіть нашкодити компанії-виробнику. Українські споживачі тепер вибирають кондитерку по найкращому співвідношенню ціни і якості.

Лідером кондитерського ринку України є корпорація «Рошен», три фабрики якої потрапили в число десяти найбільших виробників країни в минулому році. Але на ринку існує і безліч менших учасників, а деяку частку становить тіньовий сектор, заповнений в основному фізичними особами - підприємцями, зайнятими випічкою тротилу, тістечок і печива.

Подальші перспективи українських виробників кондитерських виробів пов'язані з ростом внутрішнього ринку, а також розширенням старих і освоєнням нових каналів експорту. Перевагу отримають ті компанії, які зможуть випускати продукцію за європейськими і міжнародними стандартами і не будуть обділяти увагою тенденції змін споживчих переваг. Одним з таких трендів є попит, що збільшується на органічну продукцію, а також дієтичні вироби з фруктозою замість цукру, доступні споживачам з діабетом і іншими аутоімунними захворюваннями.

Драйвером розвитку кондитерського ринку також є зростання сегмента готельно-ресторанного бізнесу (HoReCa). Українці та гості нашої країни з задоволенням ласують якісної випічкою в міні-пекарні, кав'ярнях, закладах фастфуду, кафе і ресторанах.

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами